Σάββατο, Μαρτίου 25, 2006

Παρασκευή κι απόβραδο

Την Παρασκευή το βράδυ
πήγαμε για το Θησείο,
στην πλατεία ένα ρημάδι,
κάποτ' ήταν καφενείο.

Ητανε που λες μια τρύπα,
δώδεκα Θησείου οδός.
"Ας καθήσουμ' έξω" είπα,
"είν' εντάξει ο καιρός".

Ετσι ξεκινήσαν όλα:
η Σιντί, μωράκι μπάνικο,
το Κουρκουμπίνι και η Ψεύτρα
κι ο Oldskipper κοντομάνικο.

Και ο Σκίπερ ξαπλωμένος
σε μια όμορφη κουβέρτα
και ο γράφων αραγμένος
χάζευε τα σούρτα φέρτα.

Ητανε και ένας τύπος
σερβιτόρος τυπικά
αλλά εις το βάθος κήπος
και γωνία μπακλαβά.

Παραγγείλαμε ανέτως
τι μας φέρανε δεν είδα.
Φάγαμε τα πάντ' αμέσως
κι όχι δεν μου λείπει βίδα.

Και μας πιάσαν τα κεφάκια
κι όλο βάζαμε κρασί.
Ηπιαμε κάτι κιλάκια
τσούκου τσούκου όλοι μαζί.

Και αρχίσαν οι ιδέες
και οι αμπελοφιλοσοφίες
κι όλο κατεβαίναν νέες
και χωρίς διαμαρτυρίες.

Ητανε και το γκαρσόνι
Χρήστος είναι τ' όνομά του
που γουστάριζε να χώνει
τραγουδώντας τα δικά του.

Αρκετά όμως σας είπα
να 'χει κι η Σιντί να γράφει
γιατί εγώ πάλι τα ήπια
και δεν έχω κλείσει μάτι.

Αντε κι αύριο θα τα πούμε
με κάνα φρέσκο ποστάκι
μέχρι τότε γειά χαρά σας
από ένα φιλαράκι.

13 Comments:

Blogger andy dufresne ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αγαπητέ alombar42,

έχω σκαλίσει καμιά 50αριά ελληνικά blog μέχρι τώρα και πρέπει να πω ότι το πιο όμορφο είναι το δικό σου.
Υπέροχη αισθητική (παρόλο το ρίσκο του σκούρου φόντου), καταπληκτικές φωτογραφίες, αρκετά ωραία κείμενα, ωραία δομή και λειτουργικότητα.

Ζηλεύω κι απορώ με το χρόνο που βρίσκεις να το ταϊζεις.

Συνέχισε όσο αντέχεις.

25/3/06 22:47  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ευχαριστώ φίλτατε, αν και θα βρεις πολλά και καλά blogs - εδώ κάνω απλώς το κέφι μου.
Ασε που περί αισθητικής, μόνο εγώ θα έγραφα οτι είναι όμορφο το μπλογκ - για να μην πέσει να με πλακώσει!

Καλή τύχη με το δικό σου :)

25/3/06 22:57  
Blogger mickey ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Χαιρετώ κι εγώ παλιούς και νέους!

Να υποθέσω ότι η μάζωξη έγινε για την κατάρτιση του σχεδίου της στρατηγικής επέλασης στο ...Βορρά; Καλή η ιδέα!

26/3/06 00:19  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλομπάρ, μου φαίνεται πολλά κρασάκια ήπιατε και τραγουδάς ακόμα!
Ωραία περάσατε? ήταν ωραία η συνάντησις ή είναι καλύτερα να μένουμε στα ψευδώνυμα και τους μονολόγους?
Εγω τη φοβάμαι λίγο την πραγματικότητα, στόχω ξαναπεί...
Πάντως η CD περιληπτικά εξέφρασε τον ενθουσιασμό της πριν φύγει για Σπέτσες..

26/3/06 02:01  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

mickey, για την προς βορρά επέλαση θα υπάρξει κι άλλο ποστάκι - αυτή τη φορά βρεθήκαμε κυρίως για να πούμε ένα γεια στον OldSkipper.

lemon, άστα, περάσαμε χάλια (αφού ακόμα τραγουδάω να καταλάβεις). Ειδικά με τον σερβιτόρο, που μαζί με τα ποτήρια μας, έφερε και το δικό του, από την αρχή. Μας έκοψε για βλαμένους και σκέφτηκε "εδώ είμαι εγώ" φαίνεται! Κάθε κίνησή του κι ένα στιχάκι, κάθε διαδρομή και μια ιστοριούλα. Λεπτομέρειες πάντως θα δώσει η Σιντί, που κράτησε και σημειώσεις ;)

26/3/06 09:54  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Στο ζάπειο μια μέρα
καθώς περνούσα
συνάντησα μια νέα
μπλογκολογούσα

Μου λέσει το όνομα της
πως είναι Ντόλυ
Αλλά παλιά τη φώναζαν
και Μανόλη

26/3/06 11:56  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λαμπρούκο, είσαι ταλέντο μεν, της πολιτικής δεν :)

Πάνο, αν ξαναγράψεις έμμετρο, θα το δώσω στον Ιχνηλάτη για σχολιασμό. Υποψιάζομαι οτι θα... βγάλει το άχτι του :)))

26/3/06 12:20  
Blogger pseftra ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ , ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ..... κιαν ήμουν αφήστε με να το ξεχάσω πλιζ...

26/3/06 14:07  
Blogger FUFUTOS ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ποιο είναι το μπλογκ του σερβιτόρου για να μάθουμε τα κουτσομπολιά; ΛΟΛ
Πολύ χαίρομαι που βρεθήκατε, περάσατε καλά, κι ακόμα τραγουδάτε :)
Αντε με το καλό να ανεβείτε κι εδώ πάνω να μας ...οργανώσετε κι εμάς.

26/3/06 16:49  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

pseftra, κουτσομπολιά εγώ δεν κάνω - η άσπονδη φίλη σου όμως, ελπίζω οτι κάτι παραπάνω θα πει :)

Fufutos, πλάκα πλάκα, αν ο τύπος είχε μπλογκ, θα έκλεβε εκκλησίες!!
Το παλεύουμε για πάνω, θα... ανακοινώσω σχετικά όταν γίνει οριστικό :)

26/3/06 18:23  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa

Τέλειο, φιλαράκι, το ποίημα! Τέλειο!!!! Δύοντα Ανατέλλοντα και Μαύρε Γάτε, eat your hearts out!!!


:pppppppp

26/3/06 19:16  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γυρίσαμε απο τις κρεπάλες ε;
Το ποίημα σου άρεσε ή το μωράκι μπάνικο, για να ξέρω δηλαδή :)))

26/3/06 19:34  
Blogger des ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ωραίο τραγουδάκι!
(καλα, δεν γκρινιάζω μόνο!)
πολύ καλό.

27/3/06 02:01  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ