Τετάρτη, Μαρτίου 08, 2006

Πεντακάθαρη Δευτέρα

Στο προηγούμενο ποστ έμειναν μισά κάποια σχόλια - το μέσον δεν προσφέρεται για εκτενείς συζητήσεις. Υπόσχομαι πάντως εξίσου ενδιαφέρουσα ιστοριούλα, δεκαετίας.

Την πεντακάθαρη Δευτέρα με το πεντακάθαρο οχτάρι (μποφώρ) ζήλεψα τον OldSkipper. Ιδανικός καιρός για τσάρκα με ένα καλό ιστιοπλοϊκό - και με ένα μπουκάλι ρούμι, κατά προτίμηση :)

Ο καιρός μας τα χάλασε, αετό δεν πετάξαμε, ο μικρός φτερνιζόταν, η φωτογραφική γέμισε αρμύρα από τη θάλασσα κι έφαγα ώρα να την συνεφέρω, έκανα βλακείες με το φωτόμετρο (ακόμα δεν έχω μάθει να τη χειρίζομαι σωστά) και μου βγήκαν όλες οι φωτογραφίες υπερφωτισμένες έως σχεδόν καμένες...

Είχε και καλά όμως. Πρώτα γέμισα κι εγώ αρμύρα - μόνο φύκια δεν είχαν τα μαλλιά μου, κι αυτό μου θύμισε την τελευταία σκαφάτη βόλτα, πριν δυο χρόνια. Μετά, ανακάλυψα οτι και οι υπερφωτισμένες φωτογραφίες δίνουν πολύ ωραίες εικόνες αν τις σκαλίσει κανείς. Ολες οι θαλασσινές φωτογραφίες ήταν πολύ υπερφωτισμένες στο πρωτότυπο. Το τελικό το βλέπετε εδώ.

Η μεσαία στήλη έχει αυτές που μου αρέσουν περισσότερο - πολύ θα ήθελα να... ψηφίσετε ποιές σας αρέσουν.

Epicuros: Λουλούδια
OldSkipper: Θάλασσες
Δύων Ανατέλλων: Μονοπάτια
Kourkoubini: Ζωγραφιές

46 Comments:

Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Διαλέγω τη μεσαία από τις "Θάλασσες". Το καινούργιο κύμα που έρχεται, πριν σβήσει εντελώς το παλιό. Όπως, ακριβώς, γίνονται και τα πράγματα στη ζωή μας. Και, ευτυχώς, πάντα υπάρχει χώρος για καινούργια (πρόσωπα, συναισθήματα, εικόνες, μυρωδιές, γεύσεις...)

Όπως, ενδεχομένως, καταλάβατε αγαπητέ, ήρθε η σειρά του blog σας. Ομολογώ πως μου είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να περιπλανιέμαι εδώ.

Θα τα λέμε :)

8/3/06 00:51  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Α, και κάτι ακόμα, που ξέχασα: τις φωτογραφίες σου θα τις αγγίζω όσο θέλω και θα τις κλέβω ασύστολα και θα τις κάνω wallpaper στο lap mu. OK??

8/3/06 00:57  
Blogger Mirandolina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Η πρόοδος ραγδαία, βλέπω! Και εις ανωτερα!

8/3/06 01:03  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Με την πρώτη ματιά, θα έγραφα ότι μου αρέσει η μεσαία από τις θάλασσες, αλλά με τη δεύτερη προτιμώ την αριστερή (sea12)
Εχει κάτι τι μαγικό, σα να έχει ξεκολλήσει η στεριά με τα σπίτια, να βρίσκεται πάνω σε μια πιατέλα και να αρμενίζει και νά 'ρχεται το κύμα να την ανατρέψει και... και...

:-)

8/3/06 04:04  
Blogger Pegasus ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Η μεσαία από τις θάλασσες βλέπω έχει πολλούς θαυμαστές... κι εμένα μαζί!

Μ'αρέσουν επίσης η δεύτερη από τα μονοπάτια και η πρώτη από τις ζωγραφιές!

Μ'αρεσουν όλες δλδ αλλά αφού μας έβαλες το μαχαίρι στο λαιμό και θες να διαλέξουμε!

Περαστικούλια στο μικρούλιιι! :* (μετά από τρια χρόνια σπουδών έχω καταλήξει πως το φιλί είναι ένα από τα καλύτερα ιάματα!)

8/3/06 04:59  
Blogger Xνούδι ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πρώτη από τις Θάλασσες. Πολύ καλή :-) .
Nα δεις τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει. Σαν να μου φαίνεται ότι είναι η θάλασσα κάτω από το σπίτι. Παραλιακή μεριά. Αλιμος, Π. Φάληρο. Ε;;;; Eίναι;;

Xιονόνερα οι καλημέρες σήμερα, αλλά "ζεστές". :-)))))

8/3/06 08:45  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

μεσαια απ τις θαλασσες.

Ας μη το βασανιζουμε αλλο!

Ας της δωσουμε το βραβειο...

Να το απονειμω? Να το απονειμω?

8/3/06 08:49  
Blogger Lion ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ειμαι μια αισχρη μειοψηφια (ετσι μας φωναζανε παλια στις συνελευσεις) - αλλα δεν πειραζει.
Ψηφιζω απο τα λουλουδια το δεξι. Ειναι αυτο που δειχνει τον περισσοτερο γαλανο ουρανο.

8/3/06 09:49  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλημέρες!
Σκέφτομαι οτι ίσως έπρεπε να βάλω τίτλους, αλλά τότε πάλι θα κρινόταν ο συνδιασμός (τη μεσαία από τα λουλούδια ας πούμε θα θύμιζε στόλισμα νύφης). Ψηφίζω πάντως τη μεσαία στα μονοπάτια - χρώμα και κίνηση πάνω σε έναν ψεύτικο/πλαστικό δρόμο.

Composition Doll, καλώς ήλθατε! Με τις φωτογραφίες κάντε ό,τι θέλετε εκτός από το να ισχυριστείτε οτι είναι δικές σας.
Α, και σιγά σιγά στο μπλογκ, για να σας προλαβαίνω :)

Μιραντολίνα, ο λόγος ενός που ξέρει μετράει δυο φορές - ευχαριστώ!

Psarogata, δεν έχω διαβάσει άλλα του Robins, αν και το ήθελα. Για πες περισσότερα γι' αυτό με τις αγριόπαπιες (τώρα που όλα διαβάζονται online οι αγορές βιβλίων ξεπερνούν κατά πολύ τις αναγνώσεις). Η Κούδρα σε χαιρετά γιατί τώρα φροντίζει το μπέμπη :)

Ροδιά, για τη συγκεκριμένη μου είπαν "λες κι ένα τσουνάμι ετοιμάζεται να καταβροχθίσει την πόλη". Η φαντασία σας είναι που έχει το μαγικό, νομίζω ;)

Πηγασώ, καλά είναι ο μικρός, ένα φτέρνισμα ήταν όλο - φαίνεται πως έχουν δίκιο όσοι λένε οτι ένας σκύλος στο σπίτι το γιατρό τον κάνει πέρα. Από φιλιά, έχει χορτάσει ελπίζω :)

Χνούδι, Μπάτης είναι, σωστά - κι εσύ γειτόνισσα;

Μοργκάνα, έχεις μια στέρηση γλάστρας ή μου φαίνεται; :P

8/3/06 10:00  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

OldSkipper, σου αφιερώνω θάλασσες κι εσύ ψηφίζεις ουρανούς; Την άλλη φορά θα το φροντίσω πάντως. Οσο για μειοψηφίες, καλώς σε βρίσκω :)

8/3/06 10:01  
Blogger hardrain ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Hallombar!!!Καλημέρα. Και αν τη θάλασσα την αγαπώ και αν είναι για μένα "αυτή που ποτέ δεν υποκύπτει" ρίχνω τη ψήφο μου κάτω δεξιά σε εκείνα τα φύλλα τα φθινοπωρινά και τα νοτισμένα. Μου αρέσουν. Από τους δρόμους και τα μονοπάτια, μεσαία και δεξιά, το ''φλου'' και το εξώκοσμο πράσινο μου αρέσουν πολύ.

Ξανά πίσω στις θάλασσες: Μα και η φωτογραφία στην άκρη δεξιά, η βόλτα στην Ποσειδώνος δεν είναι; Εκεί μεγάλωσα...αμέτρητα χιλόμετρα πάνω κάτω, από το ύψος του Φλοίσβου μέχρι τη μαρίνα μετά του Πράπα και πάλι πίσω.

8/3/06 10:41  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

8/3/06 11:13  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Παρόλο που λατρεύω την θάλασσα ...
Δαγκωτή ψήφος στην μεσαία φωτογραφία από τα Μονοπάτια!!!

8/3/06 11:14  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@Δυων Ανατελλων
Ολες στο Φάληρο είναι, σε ένα 24ωρο βγήκα. Μάλιστα, τα λουλούδια που σου άρεσαν είναι από μια πολυκατοικία της Ναϊάδων και ο πράσινος δρόμος ένα στενάκι της (όραμα είχες;!). Τα άλλα "μονοπάτια" είναι στην παραλιακή.

@KV
Συμφωνούμε (αν και όχι στο δαγκωτό) :)

8/3/06 11:42  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Άσχετο: ολοκλήρωσα το 2006. Περνάω στο 2005, αλλά χωρίς σχόλια πια. Αν συνεχίσουμε έτσι δεν θα πρέπει να κάνουμε άλλη δουλειά. Είμαι και περίεργη βλέπεις, και επανέρχομαι να δω αν απάντησες και τί....

:D

8/3/06 12:17  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τι ωραία, τις κατεβάζω όλες και θα τις αναδημοσιεύω στο blog μου σαν δικές μου.

Θα σου δείξω εγώ, τομάρι...

8/3/06 12:24  
Blogger MainMenu ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

oles einai polu omorfes...kalhmera messie alombar...ego pshfizo th thalassa otan pairnei tous anthropous o aeras.

H proth apo ta monopatia den exei anagh apo logia

8/3/06 12:51  
Blogger MainMenu ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

h proth apo tis thalasses:)

8/3/06 12:54  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

καλημερουδιααα...
καταρχην αν πω την γνωμη μου κερδιζω τιποτες??...
οχι? δεν πειραζει θα την ελεγα ουτως ή αλλως!!!...
με αρεσει η μεσαια απο τις θαλασσες και η δεξια (φυλλα κοκκινα) απο τις ζωγραφιες...
παντως σιγουρα δεν κερδιζω τιποτα???....
;))))

8/3/06 13:23  
Blogger Melina's Art ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λοιπόν καταρχήν επειδή με σκλάβωσες με την αφιέρωση - ξέρεις, εγώ δε θέλω και πολύ! -
θα σου αφιερώσω και'γω έναν πίνακα που θα φτιάξω απο μια φωτογραφία σου που θα μου διαλέξεις. Σύμφωνοι;;
Ωραιότατες πάντως και δημιουργικότατες οι photo!
Ψηφίζω όλα τα λουλούδια, τα φύλλα κάτω δεξιά, το "τσουνάμι" αριστερά, δεύτερη σειρά.
Απο τα μονοπάτια, η δεύτερη και τρίτη φωτογραφία μου θυμίζουν Ν.Νικολαίδη...ίσως λόγο χρωμάτων και noice.
Εύγε πάντως! :)

8/3/06 17:15  
Blogger ramon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ψηφίζω την μεσαία απο τα μονοπάτια

8/3/06 18:04  
Blogger Lion ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

alombar42 said...
OldSkipper, σου αφιερώνω θάλασσες κι εσύ ψηφίζεις ουρανούς;

Αχχχχ, δεν ξερετε εσεις ποσο ευνοημενοι ειστε - που ζειτε κατω απο αυτον τον καταγαλανο ουρανο (εν ταξει, καταγκριζο / μολυβι τον εχετε κανει με την αιθαλομιχλη σας, γκουχ, γκουχ). Για ρωτηστε και μας τα ξενητεμενα που εχουμε να δουμε γαλανο ουρανο απο τον Νοεμβρη (του 2005).
alombar42 ψηφιζω αυτο που μου λειπει περισσοτερο - ειναι απλο.

Το οφειλομενο ευχαριστω για την αφιερωση σου το λεω με αλλο τροπο εδω.

8/3/06 18:07  
Blogger raffinata ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πράσινα Μονοπάτια...
κι ο γιατρός είπε να μου λέτε ναι :Ρ

8/3/06 20:10  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εμένα μ αρέσουν ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ αμυγδαλιές-δεν μπορώ να διαλέξω καμμιά τους, γιατί δείχνουν χαρά-ΧΑΡΑ, και
ΟΛΕΣ των δρόμων-γιατί είναι σαν σκηνές απο ταινία, είναι σαν απο επαγγελματία φωτογράφο alombar... :)

8/3/06 22:29  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Composition Doll
Επρεπε να περιμένεις το 2006 για να ολοκληρώσεις εσύ;! Πάντως, χαρά στο κουράγιο σου :)

Λαμπρούκος
Πρόσεχε γιατί θα σου στείλω καμμιά νομαρχίδα ;)

MainMenu
Θαλασσινός τύπος κι εσύ ε;

Vasiliki
Χάνεις δέκα χρόνια. Ευχαριστημένη;

Kourkoubini
Το ξέχασα για τη φωτό! Ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι :)

Ramon
Ευχαριστώ!

OldSkipper
Εντάξει, κατάλαβα... το ευχαριστώ το είπα με τα ίδια περίπου λόγια :)

Raffinata
Τολμάω να φέρω αντίρρηση; Ναι!

Mazdoc
Χαθήκαμε γμτ - ευχαριστώ!

Lemon
Σιγά, θα με κάνεις να κοκκινήσω :)

9/3/06 00:49  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

alombar42 said...
Επρεπε να περιμένεις το 2006 για να ολοκληρώσεις εσύ;!

composition doll replies....
1. το καλό πράγμα αργεί να γίνει
2. κάλλιο αργά παρά ποτέ
3. ήταν διαδοχικοί και επαναλαμβανόμενοι
:PPPPPP

9/3/06 01:02  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ο ορισμός του blogging - διαδοχική και επαναλαμβανόμενη απόλαυση ;)

9/3/06 01:15  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

testing testing testing

"είχα τρία διαδοχικά και επαναλαμβανόμενα blogs, μωρό μου, χτες..."

Xάλια μου ακούγεται, χάλια!

:p

9/3/06 01:30  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

η πρωτη απο δεξια και στην πρώτη και στην τελευταία στήλη.

9/3/06 09:47  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

σιγα τα ωα!! 10πλην...?οχι...οχι...
θα ηθελα 10συν!!!
:)

9/3/06 12:23  
Blogger Esther ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καταρχην..συγχαρητηρια-πανεμορφες...εγω διαλεγω απο Θαλλασες την τελευταια γιατι αναγνωρισα την Πειραικη που μ'εχει αναθρεψει και εχει χιλιοπερπατηθει σε ωρες κρισεις και μη...απο τα Μονοπατια τη τελευταια επισης, χωρις σχολιο...και απο Κουρκουμπινι την πρωτη..ευγε σε ολους..

9/3/06 12:29  
Blogger paragrafos ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Όλες είναι υπέροχες, ως φωτογραφίες.
Όμως, ξέρετε, μου είναι δύσκολο να απαρνηθώ την άνοιξη.

Με αγάπη

Παράγραφος

9/3/06 12:44  
Blogger MainMenu ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ego pali eixa provlima me th stysh mou. 3 fores to anevasa to post mexri na mpei.

Thalassinos alombar 100%...megalosa dipla ths vlepeis. Tora ta xo kanei mouskema...xxexexe (etsi gia na syndiasoume to erotiko meta tou thalassinou)

9/3/06 14:09  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Σιγά μην είναι δικές του.... Τα 3/4 είναι δικές μου και τα άλλα 3/4 του Λαμπρούκου.

Τα 3/4 που απομένουν τις κατεβάζει από το διαδίκτυο!

χεχεχε

9/3/06 22:40  
Blogger Περαστικός ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Επιλέγω την κάτω αριστερά, με το μαύρο ορανό και την πράσινη θάλασσα, μου θυμίζει συντέλεια του κόσμου, κάτι σε αποκάλυψη ή μια πόλη που την κατάπιε κάποιο άνοιγμα σε ένα άλλο εφιαλτικό σύμπαν (δυστυχώς υποθέτω ότι είναι από κάποια πυρκαγιά).

10/3/06 12:28  
Blogger NetKerveros ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κάτι μουρμουράει ο Λαμπρούκος να σου δείξω την φωτογραφία που έβγαλα για να σκάσεις από το κακό σου και μετά θα πετάει την σκούφια του στον αέρα. Δεν πολυκατάλαβα, Λαμπρούκος είναι αυτός, αλλά μπορώ να πω μετά βεβαιώτης ότι έχεις παει στο επόμενο level με τις δικές σου. Τις έκανες τέχνη με τα φίλτρα που βάζεις και τώρα εγώ είμαι αυτός που ζηλεύω.

10/3/06 12:40  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλημέρες - τι καλημέρες δηλαδή, μεσημέρι είναι και τα ντεντλαηνς μου έχουν πάει κατά διαόλου. Ετοιμάζω όμως ποστάκι για... συζήτηση ;)

Regina, Paragrafos, Elsa, Πάνος
Ευχαριστώ :)

Composition Doll
Ετοιμάζω σχετικό αφιέρωμα - σε είχα προειδοποιήσει ;)

Esther
Στο Φάληρο είναι όλες! Μου φαίνεται οτι ξέρω τον Πειραιά πιο καλά κι από εσένα :)

Vasiliki
Να και μια γυναίκα που θέλει να είναι δυο φορές γριά ;)

MainMenu
Μια καλή στύση απαιτεί γερανό. Στύση νοείται και η ανάρτηση και γερανός νοείται και ο blogger :)
Κατά τα άλλα, θάλασσα θάλασσα τι μου 'χεις κάνει!

Περαστικός
Ευτυχώς είναι στημένη - ψεύτικος ο καπνός. Σωστή όμως η υπόθεση, αυτός ήταν ο σκοπός, να δώσω την εικόνα ενός εφιάλτη, που όμως δεν τον βιώνουμε άμεσα.

10/3/06 12:43  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@Netkerveros
Εχεις υπέροχες φωτογραφίες - άνετα μπορείς να "παίξεις" μαζί τους, αν θέλεις. Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο πάντως :)

10/3/06 12:46  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

καλημερα καταρχην...
και οσο για το σχολιο σας?
γρια γεννηθηκα...κε alombar!
:(

10/3/06 12:55  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Η τρομοκρατία δεν θα περάσει!!

10/3/06 13:02  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@Vasiliki
Καλά εσύ νομίζεις οτι ισχύει ακόμα το "η γριά η κότα έχει το ζουμί";

@Composition Doll
Εκεί που σκέφτηκα το..

Γλυκέ μου τρομοκράτη, το τρίτο μου το μάτι,
είναι στ' αλήθεια λίγο καταστροφικό.


...μου ήρθε κολλητά και το...

Βάλτε την ουρά κάτ' απ' τα σκέλια,
πιο καλά περνάνε οι χαζοί.
Η κατάσταση είναι για γέλια,
είναι και για κλάματα μαζί.

10/3/06 13:27  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

1. Σαφώς η γριά η κότα έχει το ζουμί... Η νέα έχει γρίπη.

2. Στο τραγουδάκι είμαι σίγουρη ότι υπάρχει ένα σεξουαλικό υπονοούμενο αλλά δεν το πιάνω/

:ppp

10/3/06 13:38  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

1. Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...

2. Το πόνημα το οποίο επιμελούμαι και θα δημοσιεύσω σύντομα, αναφέρεται ΚΑΙ σε σεξουαλικό εθισμό ;)
...αν και δεν έχω ακόμα καταλάβει τι κακό υπάρχει στο να θέλει κανείς να κάνει σεξ ολη την ώρα.

10/3/06 13:41  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Απολύτως κανένα! και κάνει και καλό στο δέρμα. Δες εμένα, φερ' ειπείν: 45 ετών και δείχνω μετά βίας 28!!!

10/3/06 13:49  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Και δεν χρειάζεται να απαντήσεις, που δεν αφήνεις κουβέντα να πέσει κάτω, πια! 'Αει στρώσου και γράφε, να δούμε τι θα δούμε...

τς τς τς

10/3/06 13:57  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

μαλιστα..
ετσι...ετσι...
κοτες! ζουμια....
κοτοσουπα δηλαδις!!!
beautiful...που λεει και ο Δαντης!!!

10/3/06 13:59  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ