Τετάρτη, Δεκεμβρίου 14, 2005

alombar42: σύμβολα και μύθοι

Το ψευδώνυμό μου, το διάλεξα το 2000 όταν μου πρότειναν να παίξω neopets (ένα web-based παιχνίδι τύπου RPG με καρτουνίστικους χαρακτήρες). Το πρώτο συστατικό είναι ο Alombar από το βιβλίο του Τομ Ρόμπινς "Το άρωμα του ονείρου" (Jitterbug Perfume) - εξαιρετικό βιβλίο, διαβάστε το. Το 42 είναι απλά το νόημα της ζωής κατά τον Douglas Adams (όσο περνάει ο καιρός τόσο βεβαιώνομαι οτι δεν είναι λάθος).
Στο παιχνίδι αυτό τα πήγα πολύ καλά - για την ακρίβεια τα πήγα πολύ καλύτερα από όσο μπορούσε ακόμα και ο δημιουργός του να φανταστεί (είχαμε και αλληλογραφία).
Στα τέλη του 2004, με διέγραψαν - με σαχλές δικαιολογίες. Υποψιάζομαι οτι αυτό έγινε επειδή πρακτικά δεν θα μπορούσε κανείς ποτέ να με πλησιάσει, άρα από τη μία αποτελούσα πιθανό κίνδυνο (δεν έκλεινα και το στόμα μου εύκολα) και από την άλλη, ένα παιδάκι βλέποντας το χαρακτήρα μου πιθανόν θα αποκαρδιωνόταν (πού να φτάσω εκεί). Σημειωτέον οτι εκείνο τον καιρό η επιχείρηση διευθυνόταν από σαηεντολόγους κατά πως λένε.
Μέχρι τότε όμως, είχα γίνει κάτι σαν μέτρο σύγκρισης, για να μην πω σύμβολο στο παιχνίδι (μιλάμε για μερικά μύρια χρηστών σε όλο τον κόσμο). Εάν ποτέ μου επιτραπεί να δημοσιεύσω την αλληλογραφία μου, θα γουρλώσουν πολλοί :)
Δείτε τι φτάσανε να γράφουν για μένα (απορώ γιατί αυτό είναι σχετικά πρόσφατο, θα έπρεπε να ξέρει - έστω κι αν το σχόλιο "ο alombar δεν είναι άνθρωπος είναι πρόγραμμα" είχε αρχικά δημοσιευτεί το 2003). Ο Adam και η Donna είναι οι δημιουργοί του παιχνιδιού!

Λοιπόν, αποφάσισα να στήσω ένα παιχνίδι ανώτερο (από πολλές απόψεις), καλύτερο (playability) και συνολικά πιο επιτυχημένο. Μου λείπουν τα κεφάλαια, αλλά όπως φαίνεται δεν είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν σε αυτή την περίπτωση - μάλλον θα περισσέψουν. Είμαι αρκούντως πεισματάρης, I learned from the masters και, παρότι ο στόχος είναι ιδιαίτερα μεγάλος (το neopets.com πουλήθηκε τον Μάιο στο MTV-Viacom για 160 μύρια), "ίσως είναι από τις λίγες περιπτώσεις που κάτι παγκόσμιο θα ξεκινήσει από την Ελλάδα", όπως είπε κάποιος που δικαιούται να μιλάει.

Οποιος θέλει να βοηθήσει, με οποιοδήποτε τρόπο (ένα λινκ μπορεί να είναι σημαντική βοήθεια την κατάλληλη στιγμή), ας ενημερώσει.

Νεώτερα όταν έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

(τα είπα και ξαλάφρωσα)

8 Comments:

Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Το προβλημα ειναι οτι παγκοσμιως ολοι μας (οχι εγω προσωπικα γιατι ειμαι υπαλληλος, αλλα γνωστοι ελευθεροι επαγγελματιες όπως η εταιρεια μας αλλωστε) ψαχνουμε για κεφαλαια. Δεν ειναι ευκολες εποχες λοιπον, αλλα... οκ, αν ακουσω τιποτε για ενδιαφερομενους μετα χαρας μου να σε ενημερωσω.

15/12/05 14:15  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κεφάλαια θα βρεθούν, είτε από εδώ είτε από αλλού - αυτό είναι το μόνο σίγουρο!

Χρειάζομαι όμως κι άλλα πράγματα, πχ μικρές ιστοριούλες που θα μπορούσαν να γίνουν παιχνίδι, καλές (όχι πιστές) μεταφράσεις σε διάφορες γλώσσες, ιδέες, συμπάθεια κι ένα φλυτζάνι τσάι :)

15/12/05 14:23  
Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λοιπον εχουμε και λεμε...
φλιτζανι τσαι... μαυρο τσαι, πρασινο, μειγμα, red bush, ..., μεντας;
συμπαθεια... την εχεις "φιλαρακι"
ιδεες... θελεις να το συζητησουμε; Ισως κατι βγει, ποιος ξερει;
μεταφρασεις σε διαφορες γλωσσες... αγγλικα, γερμανικα... αλλα καλες; Βλεπουμε...
μικρες ιστοριουλες... εχουμε αρκετες, μερικες στο blog και αλλες στο μυαλο.
Την email διευθυνση μου την ξερεις. :-)

15/12/05 14:50  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

σοκολάτα;;;;;;;;;;;; μετράει η σοκολάτα;;;

15/12/05 19:49  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κουβού... αν γίνω ο επόμενος Ωνάσης, σκέφτομαι άλλο ρόλο για σένα, που έχει να κάνει με παιδιά και fengh shui :)

15/12/05 20:08  
Blogger vatraxokoritso ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

perimenoyme...

17/12/05 03:26  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βατραχοκόριτσο, προς τι ο πληθυντικός;!
Το τρόλευ πάντως περνάει λίγο πιο πέρα :)

17/12/05 11:21  
Blogger Stefanos ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

χμμμ γιατί όχι; :)

20/12/05 11:51  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ