Πέμπτη, Ιανουαρίου 05, 2006

Big Brother ή αλλιώς χαλάστηκε η φοράδα...

(ΗΠΑ)

Η Ραφ Σερβεντ ήταν μια βάση του ΝΑΤΟ που περιβαλλόταν από μυστήριο. Σε τί χρησίμευε; Τί βρισκόταν μέσα; Γιατί ήταν τόσο μυστική;
Κανείς δεν ήξερε, μέχρι που τυπώθηκε ένας τουριστικός χάρτης της περιοχής που έδειχνε και την παραμικρή λεπτομέρεια της βάσης, με ακριβή σχέδια υπό κλίμακα, που περιλάμβαναν ως και την αποθήκη οπλισμού υψηλής ακριβείας.
Ο χάρτης εκδόθηκε από την Επιτροπή Δασών το 1976 και βασιζόταν σε αεροφωτογραφίες της περιοχής. Οταν το Υπουργείο Αμύνης τον ανακάλυψε και διέταξε να αποσυρθεί από την κυκλοφορία, είχαν ήδη πουληθεί 2000 αντίτυπα σε ενθουσιώδεις περιπατητές και τουρίστες.

(αντιγραφή από το βιβλίο "Η τέχνη της αποτυχίας", Stephen Pile, μτφ Λίλη Ιωαννίδου, εκδόσεις Παραπέντε)

ΣΣ: Κάμερες; Αμέ, φέρτε μου κάμερες, εκατομμύρια κάμερες!

6 Comments:

Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εγινε κι αυτό (δεν είπες να ανέβει κεντρικά!)

5/1/06 20:29  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κοσμοπολίτη, πλησιάζεις στις σκέψεις μου. Εχεις σκεφτεί ποιοί ακριβώς θα είναι πίσω από τις κάμερες όταν αυτές γίνουν εκατομμύρια; Πόσες θα είναι οι διαρροές; Αν θα έχει διαφορά να είναι κανείς εμπρός ή πίσω από μια κάμερα;
Το λέω και information overdose :)

6/1/06 00:27  
Blogger Tatiana ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ίσως και στέρηση της ελευθερίας εντελώς ...με νόμιμο τρόπο....

Από την άλλη βέβαια αυτό καθιστά το Δίκτυο ακόμα πιο σημαντικό

Πες με αφελή (το συνηθίζεις):P αλλά έχω ακόμα εμπιστοσύνη στην επινοητικότητα του ανθρώπινου είδους......there is still hope που λέει και η Arwen....

6/1/06 03:43  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Φέρε μου χίλιες κάμερες να τις εγκαταστήσω
να βγάλω τάλαρα πολλά για να σε κατακτήσω

Φέρε μου χίλιες κάμερες και χίλιες δυο ντομάτες
για να σε μάθω μάτια μου πώς φτιάχνοντ' οι σαλάτες

Φέρε μου χίλιες κάμερες και δυο φαρμακοτρίφτες
να τις περάσουν στο γουδί να γίνουν αλοιφίτσες

Φέρε μου χίλιες κάμερες να βάλω στο κοτέτσι
για να διαλέγω ποιο πτηνό θα βάλω στο γιουβέτσι

Φέρε μου χίλιες κάμερες να βάλω στο σαλόνι
να βλέπω όλες τις πάντες σου όταν χαζεύεις μόνη

Φέρε μου χίλιες κάμερες να στήσω στη ταράτσα
να μάθει όλη η γειτονιά του σκύλου μας τη ράτσα

Φέρε μου χίλιες κάμερες μα μη το παρακάνεις
και τις φορτώσεις στο πισι και τους ε κουζουλάνεις

6/1/06 15:32  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ροδιά, αυτό το θέλω στις αφιερώσεις - τελικά *είσαι* αποκάλυψη!
(κάτι σου έγραψε ο KissMyHell)

Κοσμοπολίτη, έχω τις κάμερές μου κι εγώ και το βλέπω :)

Τατιάνα, το άπειρο τείνει στο μηδέν. Ακόμα κι αν δεν τείνει από μαθηματική σκοπιά, μοιάζει πάρα πολύ στην πράξη!

6/1/06 15:51  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ναι, το ξέρω. Με "έγραψε" o Ιωάννης!;-)

6/1/06 15:57  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ