Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006

Κυνηγώντας το χαμένο χρόνο

Χθες το βράδυ είπα να βγάλω μερικές φωτογραφίες να παίξω και λίγο με τις ρυθμίσεις της μηχανής, με αφορμή το σχετικό ποστ της Μιραντολίνας.
Την έβαλα στα 1600 ASA για να έχω και λίγο κόκκο και βγήκαμε βόλτα με τον Αρη. Δυστυχώς δεν έχω μάθει ακόμα τα κόλπα της, οπότε οι "επιτυχίες" ήταν ελάχιστες κι αυτές χρειάστηκαν διορθώσεις (χωρίς φλας έβγαιναν πολύ κόκκινες, με φλας έβγαιναν "λίγες"). Ηταν και ο Αρης, που έχει διακόψει την εκπαίδευσή του νωρίτερα και δεν ήθελε να με αφήσει σε ησυχία, οπότε το χέρι συνήθως κουνιόταν...

Το μπαλκόνι αφιερωμένο στην Houlia λόγω τίτλου και ονόματος και ο δρόμος στην mindstripper, επειδή μου έδωσε την έμπνευση (έχει υπέροχες φωτογραφίες στο μπλογκ της και το ανακάλυψα μόλις χτες!).


Συνομήλικο της Ιουλιέτας

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ

Παίζοντας με τα χρώματα


Ο μετρητής γράφει 465 στάσεις

24 Comments:

Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

καλημεριζω κε alombar...
ωραιοτατες οι φωτογραφιες σας..οπως παντα δηλαδη!!
(και μετα τον καλο τον λογο ερχεται και ο συνηθης σχολιασμος...) ;)
μηπως λεω μηπως και εσεις εχετε μια ροπη προς το "μαυρο"...???
δεν ξερω γιατι, αλλα μου βγαζουν μια θλιψη...!!!

2/3/06 10:07  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλημέρα γιαγιά. Εχεις δίκιο, αυτές ειδικά βγάζουν μια θλίψη. Ειδικότερα η πρώτη είναι αναφορά στην εγκατάλειψη και η δεύτερη στη μοναξιά.
Θα επανέλθω όμως :)

2/3/06 10:16  
Blogger Γιουτζίν ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

μπορεί να είναι και έτσι, αλλά η Ιουλιέτα έχει λουλούδια στο μπαλκόνι της..

2/3/06 11:11  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

χα! join the black club!!!
τρελλα γλεντια κανω..
για περαστε...για περαστε...!!!
;)

2/3/06 11:33  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Είσαι σίγουρος ότι κάπου στο παρελθόν δεν έχετε γιαπωνέζο στο σόι;;;;

2/3/06 11:34  
Blogger Γιουτζίν ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

όχι γιαπωνέζο στο σόι δυστυχώς, το όνομα είναι παραπλανητικό
όσο για το black πάντως, δεν είμαι ιδιαίτερα. Merci beaucoup για τα γουελκάμια

2/3/06 11:47  
Blogger Mirandolina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Σε έσπρωξα στη δημιουργία -- πολύ μου αρέσει! (όπως και τα ζεστά χρώματα - τα προτιμώ)

2/3/06 11:56  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

καλημερα....πουθενα αλλου μη τον σπρωξεις!!!

χι! χι! χι!

ωραιες φωτο....

πε μας κι αλλα (δειξε μας)

2/3/06 12:24  
Blogger mindstripper ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βλέπω έχουμε το ίδιο μικρόβιο αγαπητέ μου Alombar (ο δε κόκκος στις νυχτερινές ή κάπως μουντές φωτογραφίες, προσωπικά μου αρέσει απίστευτα πολύ). :-)

Χωρίς να θέλω να κάνω διαχωρισμούς (όταν τους κάνω, έτσι κι αλλιώς πάντα το μετανιώνω), αν αναγκαζόμουν να επιλέξω μία από τις φωτογραφίες σου πιο πάνω, θα ήταν αυτή η ίδια που μου αφιέρωσες. Οι δρόμοι είναι αγαπημένο μου θέμα. Σε υπερ-ευχαριστώ. :-)

Και μια και τα Χρόνια Πολλά κρατούν 40 μέρες και πήρε κάτιτις το μάτι μου στο φιλόξενο τούτο μπλογκ που μπήκα, σου στέλνω από δω τις καλύτερες ευχές μου για ευτυχία, αγάπη πολλή και υγεία, με πολλές ακόμα εικόνες, πολλά χρώματα και πολλά ταξίδια.

Καλημέρα και καλό μήνα. :-)

2/3/06 12:39  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γιουτζίν χαιρετώ!

Η ερώτηση δεν πήγαινε στο nick σου αλλά στην μανία φωτογράφισης που έχει ο Άλ....

2/3/06 15:07  
Blogger Γιουτζίν ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Darthiir the Abban,

oops:)

2/3/06 16:32  
Blogger northaura ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

πολύ πολύ όμορφες φωτό...έχουν κάτι "ζωντανό" οι τοίχοι...

2/3/06 16:52  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γιουτζίν, τα λουλούδια είναι ακόμα εκεί, κάνε κλικ να τα δεις. Εχουν όμως μαραζώσει από την εγκατάλειψη. Το ψευδώνυμο από το Ευγενία;

Βασιλική, μετά τη μελαγχολία, έρχεται ο γιος του Πάρτα Ολα και το πάρτυ συνεχίζεται. Με άλλα λόγια: δώσαμε, δώσαμε!

Νταρθ, έχω μια φίλη γιαπωνέζα (ζει στη Βραζιλία) και διάφορα καταναλωτικά αγαθά γιαπωνέζικα. Στο σόι τίποτα πάντως (δε βγάζω απλώς αναμνηστικές φωτογραφίες, πρέπει κάτι να μου κάνει "κλικ").

Μιραντολίνα, βλέπεις τι κάνεις; Μετά το Βέγκας, αυτό. Η αρρώστεια είναι κολλητική, να το προσέξεις!

Μοργκάνα, μου θύμισες τον Παπαγιαννόπουλο "τη χούφτωσες τη μικρούλα ρε γερομπισμπίκη; Χούφτωστη, χούφτωστη!" :)))

Μαζδόκιε, ευχαριστώ και καλό βόλι σε σένα :)

Mindstripper, είδα το χθεσινό σου ποστ, τα χρώματα που έπαιξες, το θέμα σου... δεν ήταν τυχαία η αφιέρωση ;)
Ευχαριστώ για τις ευχές και καλή άνοιξη!

Northaura, ευχαριστώ!

2/3/06 16:55  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Alombar, η "κυκλοφορώ κι οπλοφορώ" υπέροχη-την κράτησα, μου επιτρέπεις, εε??

Μου αρέσουν πάρα πολύ οι άδειοι δρόμοι μέσα στην πόλη-και η νύχτα, η φωτό σου ήταν ενας ιδανικός συνδυασμός των δύο, και με το φώς της λάμπας σαν φεγγάρι, άσε, κόντεψα να γράψω ποίημα...!

(μπορώ να την χρησιμοποιήσω στο βλογ μου? :)))

(δηλαδή τώρα έχουμε φωτογραφίες για κάθε μέρα, για πάνω απο ένα χρόνο? τι καλά!!)

2/3/06 19:47  
Blogger Γιουτζίν ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

με τίποτα δεν μπορώ να τα δω μαραμένα..
γιουτζίν, ενίοτε και ουτζίν -για τους κοντινούς- ήταν ο ήρωας από το αγαπημένο μου παραμύθι (βασικά το μοναδικό)
άσε, μια ιστορία μαύρο κλάμα!

2/3/06 23:18  
Blogger houlia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Romeo,Romeo!...Alfa με τόνο!Για την αφιέρωση-είπαμε να είσαι πιο προσεκτικός!-και για τη φαντασίωση!Το βράδυ θα ρίξω την πλεξούδα μου κι ίσως να σε πετύχω.Σε μια γωνιά κρυμμένο εγώ και λέω να σου τη λύσω μήπως κοντά σου ονειρευτώ τα ουρί τού Παραδείσου....

2/3/06 23:28  
Blogger paragrafos ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πάντα ζήλευα τους ανθρώπους που τα καταφέρνουνε με τα μηχανήματα. Άλλος ένας στη λίστα!!!

Μπράβο σας

Με αγάπη

Παράγραφος

3/3/06 08:05  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ρε συ αλομπαρίνο δε βλέπω το Blog σου καλά, έχει γίνει τίποτα ή εμένα έγινε κώλος ο browser moy???
Πάντως Οι φωτό σουπερ. Να αφήσεις τη Houlia ήσυχη!!!

3/3/06 08:34  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λεμονίτα, σου επιτρέπω ό,τι θέλεις, εκτός από το να πεις οτι είναι δική σου ;)
Σκέφτομαι να φτιάξω ένα site να βάλω μερικές φωτογραφίες, αλλά δεν έχω ακόμα αποφασίσει πώς ωα τις ταξινομήσω... Ο μετρητής λέει 500+ (από την περασμένη Τρίτη - μεγάλο πράγμα η ψηφιακή!).

Γιουτζίν, μήπως να γράψεις κάτι για το παραμύθι; Εμένα πάντως μου αρέσουν τα παραμύθια - μέσα σε ένα τέτοιο ζω άλλωστε ;)

Paragrafos, το τι σκέφτομαι εγώ για σένα, είναι στο επόμενο ποστ... και λίγα λέω.

Λαμπρούκο, μην περιμένεις πολλά από browser-μαϊμού! Πάρε και κάτι original επιτέλους, ένα Armani, ένα Dior, κάτι τις βρε παιδί μου, πώς θα σε βγάλουμε στη νομαρχία με τα κινέζικα;
Οσο για τη Houlia, θα πρέπει να μονομαχήσουμε - δέχομαι και στο δικό σου "γήπεδο" ;)

3/3/06 13:34  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

E μα ούτως ή άλλως σου κάνει κλικ η μηχανή κάθε φορά που βγάζεις μια φώτο :ppp

3/3/06 14:10  
Blogger Γιουτζίν ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλομπαρ σαρανταδυό,
θα σου γράψω μια φορά την ιστορία, είναι όμως θλιμμένη και έτσι θα στην αφηγηθώ μία μέρα που θα έχεις κέφια για να μη σε βαρύνω

3/3/06 18:14  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Alombar, μην τις βάζεις σε νέο βλογ τις φωτό, βάζε τες καθημερινά εδω, σε σένα, ασχέτως θέματος και κειμένου..έτσι θα γίνει και πιο σουρεαλιστικό το βλογ σου (λες και δεν είναι αρκετά!), και η τέρψη των ματιών μας θα εξακολούθήσει να υφίσταται..!

Βγάλε και καμμιά (προεκλογική) φωτό τον (υποψήφιο) Νομάρχη μας, αλλά πρόσεξε να τον κολακεύει ΤΟΣΟ ΟΣΟ κι αυτή που έχει τώρα (διότι περισσότερο, δεν νομίζω οτι γίνεται..!).

Ευχαριστώ για το κοπιράιτ, θα προσπαθήσω να το τιμήσω δεόντως!

3/3/06 18:54  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κι αν ακόμη η Ιουλιέτα αρνηθεί να βγεί στο φτωχό ελληνικό μπαλκονάκι, μπορούμε πάντα να ελπίζουμε ότι η Ωραία Αντριάννα θα το πράξει.

Μ' άρεσε, κι ας είναι και μελαγχολική.

:)

8/3/06 03:52  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γιουτζίν, αν είναι να με ρίξει η ιστοριούλα, άστην καλύτερα για το καλοκαίρι, την περίοδο των διακοπών. Τότε τίποτα δε με ρίχνει :)

Λεμονίτα, έχω κάνει αίτηση για συνάντηση με τον κύριο Νομάρχη - δε μου υποσχέθηκε γυμνές φωτογραφίες, αλλά ελπίζω να τον ψήσψ :)))

Composition Doll, Αντριάννα ονομάζεις αυτήν που εγώ λέω Λίζα υποψιάζομαι - και βεβαίως συμφωνώ.

8/3/06 09:37  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ