Τρίτη, Απριλίου 04, 2006

Ψευδώνυμό μου, δεύτερέ μου εαυτέ

Επιστρέφω από τσίπρα (έτσι τα λέει ο Καρδιτσιώτης φίλος μου) και βλέπω έναν πανικό!
Λυπάμαι για το κατέβασμα του προηγούμενου ποστ με τη "συνέντευξη" του πιτσιρίκου, αλλά το πράγμα ξέφυγε... κάπως. Κυρίως όμως έλειψε το χιούμορ, που είναι απαραίτητο συστατικό της καλής γειτονίας (και όχι μόνον).
Υπόσχομαι οτι θα μελετήσω τα σχόλια και θα ξανα-ανεβάσω το ποστ. Θα γράψω όμως και συστάσεις, βασισμένες όχι τόσο στο άισθημα δικαίου μου, όσο στην εμπειρία μου στις διαπροσωπικές σχέσεις στο δίκτυο. Το 2007 κλείνω είκοσι χρόνια online, έχω δει αρκετά ώστε να μπορώ να γράψω γι' αυτά. Για να κάνω και το "κομμάτι μου", έχω ξαναγράψει για τις, ας πούμε, κοινωνικές προεκτάσεις του δικτύου - σε ηλεκτρονικά αλλά και σε έντυπα μέσα.

Μέχρι τότε όμως, πρέπει εγώ μεν να συνέλθω για να μπορέσω να γράψω, εσείς δε να συνειδητοποιήσετε οτι μια περσόνα ΔΕΝ αντανακλά τον άνθρωπο πίσω της, παρά σε κάποιο βαθμό μόνο και πάλι υπό συνθήκες. Θα ήταν λάθος να μισήσουμε τον Τζακ Νίκολσον, επειδή σχυνά είναι ο "δολοφόνος". Εξίσου λάθος θα ήταν να κλάψουμε για τον Ξανθόπουλο επειδή είναι ο "καταφρονεμένος".

Παρακαλώ διαβάστε το σχετικό εξουσία και έρωτες στην κορυφή. Θα βοηθήσει να συμπληρώσετε ένα παζλ αλλά και να διαβάσετε "αλλιώς" τα όσα γράφω πιο κάτω.

Με λένε Βασίλη. Κάποιοι ήδη το γνωρίζουν.
Αρκετοί άνθρωποι συμπαθούν το Βασίλη. Δεν έχει εχθρούς γενικά. Σπανίως εμπλέκεται σε "εμπόλεμες" καταστάσεις, λόγω εγγενούς ευαισθησίας - είναι και σχετικά ντροπαλός. Εχει καταφέρει αρκετά πράγματα στη ζωή του, σημαντικά για τον ίδιο, ασήμαντα για όλους σχεδόν τους άλλους. Ενας τρίτος θα μιλούσε για μια μετριότητα, έναν μέσο όρο με εξάρσεις προς τα πάνω ή προς τα κάτω, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι.

Αυτό τον καιρό με φωνάζουν alombar42. Πολλοί το γνωρίζουν.
Μερικοί άνθρωποι συμπαθούν τον alombar42. Συνήθως όταν *δεν* γίνεται στόχος. Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο alombar42 έχει επιλέξει να είναι στόχος, συνειδητά. Πολλών μορφών στόχος. Στόχος συμπάθειας, στόχος ζήλειας, στόχος της εξουσίας, στόχος των μελαγχολικών, στόχος των ευτυχισμένων. Ο alombar42 είναι "διάσημος" - κι αν δεν είναι αυτή τη στιγμή ή σε αυτό το χώρο σύγκρισης (context), μπορεί να γίνει. Εχει αυτό το... ταλέντο και το ανάλογο πείσμα να το καταφέρει.
Το πιο σημαντικό είναι οτι όταν ο alombar42 γίνεται στόχος, τότε τα αισθήματα των άλλων πολλαπλασιάζονται εύκολα και γρήγορα. Μια μικρή παρεξήγηση γίνεται αμέσως αίσθημα μίσους και μια ελάχιστη συμπάθεια γίνεται εκδήλωση λατρείας.
Αυτό είναι το καλό και το κακό του δικτύου...

Ποια είναι η σχέση του Βασίλη με τον alombar42;
Είναι έρωτας - μια σχέση αγάπης και μίσους, όχι όμως αδιαφορίας. Είναι έξι χρόνα σχέσης άλλωστε. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία - ο Βασίλης αγαπά ή μισεί τον alombar42 και ο alombar42 τροφοδοτεί το Βασίλη με ερεθίσματα και συναισθήματα.
Ο Βασίλης έχει "χωρίσει" με προηγούμενες περσόνες του, λιγότερο ίσως γνωστές από τον alombar42 σε απόλυτα νούμερα, εξίσου όμως γνωστές αν λάβουμε υπόψη μας το "context". Με όλες τις περσόνες υπήρξε έρωτας - και σαν τέτοιος είχε και τις καλές και τις κακές πλευρές του. Οταν η σχέση έφτανε στο απροχώρητο, ο Βασίλης ξεκινούσε μια νέα σχέση. Η παληά όμως έμενε εκεί να θυμίζει και να διδάσκει. Πάλι βέβαια, όπως και στον έρωτα, δεν αποφεύγεις τα λάθη - ο έρωτας δεν περνάει και πολύ από τη λογική, άσε που συχνά είναι κεραυνοβόλος.

Υπάρχουν όμως και σημαντικές διαφορές, σε σχέση με τον έρωτα, παρότι ΔΕΝ ισχύει το ίδιο για όλους. Μερικές σημαντικές είναι:
- Ο Βασίλης μπορεί να δώσει πολλά για τον alombar42, ποτέ όμως τα πάντα.
- Ο alombar42 μπορεί να λειτουργήσει και ανεξάρτητα από το Βασίλη - να γίνει αγενής, εριστικός, κρυψίνους...


Λυπάμαι που τελειώνει τόσο απότομα η ιστοριούλα αλλά το τσίπουρο είναι κακός σύμβουλος. Ελπίζω να σας βάλω σε σκέψεις :)
Περισσότερα περί ψευδωνύμων σε επόμενο ποστ...

47 Comments:

Blogger mickey ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αν και θα έπρεπε να χαίρομαι που επιτέλους κάνω και σε σένα ένα "σεφτέ", δυστυχώς το μόνο που έχω να πω είναι:

ΚΡΙΜΑ :(

Υ.Γ. Έχω αρκετές ώρες να μπω στο blog σου και δεν ξέρω πόσο "παρεκτράπηκε" το post για τον Πιτσιρίκο. Εμπιστεύομαι την κρίση και την εμπειρία σου και είμαι βέβαιος πώς έπραξες σωστά. BTW, η πρώτη μου online εμπειρία ήταν το 1990 με κάποιες BBS, αν και ποτέ δε μπήκα "στα βαθειά" του χώρου...

4/4/06 01:03  
Blogger πιτσιρίκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βασίλη ήταν πολύ ωραίο το post σου για τον πιτσιρίκο. Λέω "τον πιτσιρίκο" γιατί ξέρεις και ξέρω - καταλαβαίνεις και καταλαβαίνω. Σε ευχαριστώ για το post.

4/4/06 01:27  
Blogger des ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αν και η ώρα είναι περασμένη, το κειμενάκι το πέτυχα φρέσκο. Εχω μέρες να μπώ σε μπλόγκ. Γράφω δυό αδέσποτα στο δικό μου και την κάνω. Ούτε λομπάρω...ούτε α-λομπάρισα τελευταία. Κρίμα που δεν είδα του πιτσιρίκου. θα το ήθελα πολύ. Ο τρόπος με τον οποίο πολλοί -και δεν λέω οι περισσότεροι- φτύνουν εκεί που έγλειφαν είναι εντυπωσιακός. και δεν εχει σημασία αν τον διαβάζουν και ύστερα βρίζουν, κατακρίνουν και απαξιούν. Σημασία εχει που μάλλον δεν σας κάθεται όπως γουστάρετε. Ας του προτείνουμε στο εξής την θεματολογία, και εναλλακτικά φινάλε ιστοριών. Θα βολευει περισσότερο. Είναι γεγονός πως όσο πιο ψηλά, τόσο πιο πολύ φυσάει. Άυτό ισχύει για κάθε ύψωμα, λόφο ή βουνό. Άσχετα απο την ποιότητα και την μορφολογία του εδάφους.
προτείνω να ξαναδιαβαστούν οι έρωτες κι'αλλιώς.

!! αλήθεια, 'παίξανε' και ονόματα;
πολύ λυπάμαι....

4/4/06 01:27  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

4/4/06 01:40  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

4/4/06 02:03  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Έχασες, αδέσποτη, έχασες... θα διασκέδαζες πολύ, με τα ρεζιλίκια μας.

Πιτσιρίκε, πες στον πιτσιρίκο, να προσέχει να μην κρυώσει, εκεί ψηλά... Σ;)

[Σλουρπ. Φτού. Σλουρπ. Φτού. Σλουρπφτού. Φτουσλούρπ.]
Δε μας παρατάς κι εσύ, ρε Μαύρε Γάτε. Για ύπνο γρήγορα.

Μίκυ, καλορίζικο βρε το blog....

4/4/06 02:36  
Blogger FUFUTOS ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Χμμμμμμμμμ. Ήμουν offline τις τελευταίες μέρες. Απ' ότι καταλαβαίνω συνέβησαν δυσάρεστα επεισόδια :(((
Δε με πειράζει που δεν έχω ιδέα για καυγάδες, απρέπειες, κακίες ή ότι άλλο έγινε τέλος πάντων (εύχομαι να είμαι αστοχος) και στενοχώρεσαν τόσο τον Alombar.

Με την ευκαιρία δηλώνω πάντως ό,τι:
Αγαπώ τον πιτσιρίκο (μου αρέσει πολύ τις περισσότερες φορές)
Αγαπώ τον Alombar42
Και ο Βασίλης αξιαγάπητος μου φαίνεται :) Ελπίζω να το επιβεβαιώσω όταν με το καλό ανέβει Θεσσαλονίκη.
Αλήθεια; (για να ξεφύγουμε απ' τα δυσάρεστα και ν' αλλάξουμε θέμα): Αλήθεια; Τι έγινε με την οργάνωση της εκδρομής προς τα μέρη μας; Κλείσατε λεωφορειάκι;

4/4/06 03:28  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Το ποστ να γίνει συλλεκτικό πάραυτα!

Αλόμπαρ42 πολύ ωραίο το ψευδώνυμο Βασίλης που διάλεξες!!!

4/4/06 09:36  
Blogger Alepouditsa ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

τον "τζερτζελέ" ούτε εγώ τον διάβασα...

παρ΄ όλα αυτά το σημερινό post είναι ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον και βεβαίως θίγει ένα θέμα που ίσως δεν το σκέφτονται όλοι :-)

εγώ πάντως είμαι "νεογέννητο" στα blogs...και προς το παρόν ασχολούμαι μόνο με το να διαβάζω- περιοδικώς- και ενίοτε να σχολιάζω...

4/4/06 10:23  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

εγω τωρα μπερδευτηκα!!!
καλημερα μπορω να πω ή οχι????
:s

4/4/06 10:52  
Blogger Xνούδι ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

κάτι πήρε το αυτί μου. Κρίμα θα ήθελα να το διαβάσω.

Κατά τα άλλα, φιλιά και χαμόγελα alombar. Πολλά

:-)

4/4/06 11:22  
Blogger hardrain ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Φίλε μου, αν ΄μιλάμε για "περσόνες" και όχι για πρόσωπα, αν μιλάμε δηλαδή για τα προσωπεία μόνο, τότε, αυτά δεν είναι μόνο όπως αυτοπροσδιορίζονται αλλά και όπως ορίζονται και από τα άλλα μέλη του Θιάσου. Για Θίασο δε μιλάμε;
Όπου περσόνες και ρόλοι.
Και όπου ρόλοι Θίασος.
Λοιπόν. Ο πιτσιρίκος, είναι μεν αυτό που ο ίδιος "βγάζει" αλλά ταυτόχρονα είναι και αυτό που εισπράττουν οι άλλοι.

Είτε οι άλλοι είναι ο Μαύρος Γάτος, είτε εσύ, είτε ο οποιοσδήποτε "παίζει". Είδα το δημοσίευμα με λίγα σχόλια ακόμα οπότε δεν ξέρω τι...παρεκτροπές έγιναν. Αλλά, ό,τι και να γράφτηκε, νομίζω είναι μέρος της "περσόνας πιτσιρίκος" οπότε, ίσως έκανες λάθος. Με κάθε επιφύλαξη βέβαια...Την καλημέρα μου

4/4/06 11:31  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μίκυ, γράψε για τον έρωτα με το ψευδώνυμο και άσε τις λεπτομέρειες για όταν επανέλθει το σχετικό ποστ :)

Πιτσιρίκο, ευχαριστώ :)

Αδέσποτη, προσπάθησα να πω οτι ακόμα κι αν οι περσόνες τσακώνονται, τα άτομα πίσω τους δεν είναι υποχρεωμένα να ακολουθήσουν!

Γάτε, σλουρπ σε μένα δεν έχει;! Κι εγώ διάσημος είμαι και σε χαϊδεύω κιόλας ;)

Φούφουτε, είπα να φύγω και προέκυψαν εκατό αναποδιές - συμβαίνει συχνά! Πάντως τίποτα δεν είναι οριστικό ακόμα, θα ενημερώσω.

Λαμπρούκο, είναι γεγονός οτι τα ψευδώνυμα μας ξεπερνούν...

Αλεπουδίτσα, ακόμα το μπλογκ σου;

Βασιλική, καλημέρες! Αν μπορείς να πεις δεν ξέρω - παίρνεις υπογλώσσια; :)))

Χνούδι, εγώ θα κοκκινήσω και μια άλλη ψυχή θα πρασινίσει - επομένως χρωματιστές καλημέρες :)

Δύοντα Ανατέλλοντα, όλα καλά και συμφωνούμε για το θέατρο, μόνο που προέκυψε προσωπική "διένεξη" τρίτων στο μπλογκ ενός τέταρτου. Από μια άποψη, η κατάσταση ήταν αστεία! Ο λόγος; Το δίκτυο που κάνει τη σπίθα, φωτιά (αλλά και τη συμπάθεια, λατρεία).

Μαζδόκιε, αυτό με το χαστούκι είναι η μια πλευρά. Συνήθως αφήνουμε την περσόνα να βγάλει άκρη αλλά αυτή λειτουργεί σαν μεγεθυντικός φακός. Οσο για τον πιτσιρίκο... κανείς δεν τον ξέρει :)

4/4/06 11:59  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

μα οχι ειπαμε!!!
αμπουλες σιδηρου....
α! και πινω βολταρεν...
λες αυτο να με χαλαει????
μπουχαχαχαχααχχα
;PPPP

4/4/06 12:08  
Blogger Γιουτζίν ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Είκοσι χρόνια! I am impressed!

Βασίλη, πες στον Αλομπάρ42 να μη στεναχωριέται.
Πολλές φορές παρερμηνεύονται κείμενα, το χιούμορ δεν πιάνεται πάντα, ο πιτσιρίκος είναι το καυτό θέμα της μπλογκόσφαιρας και αναμενόμενο να προκαλέσει αναταράξεις το ποστ του, δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έτσι κι αλλιώς διαμεσολαβημένα μιλάμε μεταξύ μας κλπ.

Εσύ Αλομπάρ42, να φέρεσαι καλά στο Βασίλη, μην τα πάρει στο κρανίο και αποφασίσει να σε αντικαταστήσει με άλλη περσόνα.
Ντροπαλός, ντροπαλός, αλλά άμα τον εκνευρίσεις δε θέλει και πολύ να τον κερδίσει ο Στουρμ17 ή ο Κέρλοου89.

Καλημέρα

4/4/06 12:20  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλόμβαρε, σλουρπ σλουρπ Σ;), όσο δεν το ξαναβγάζεις στον αέρα η φαντασία όλων θα οργιάζει. Καλώς ή κακώς. Και μάλιστα σε λάθος δρόμους...

Δικαίωμά σου, όμως. Αν και δεν ξέρω τι νόημα έχει να λέμε χώρος "μου" και "σου" , σού έχω ήδη ζητήσει συγνώμη που ό,τι έγινε, έγινε στο blog σου.

Καλημέρα σε όλους

4/4/06 12:45  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Προς άπαντες ενδιαφερομένους: έχω σώσει όλο το τζέρτζελο του ποστ, μαζί με το ποστ. Οι 5 πρώτοι που θα κυλιστούν στο γρασίδι μαζί μου θα το αποκτήσουν.

4/4/06 12:49  
Blogger mickey ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αγαπητέ Βασίλη,

Μια και θέλεις να ξεπεράσουμε το προηγούμενο post και να κάνω σχόλιο για το παρόν, τουλάχιστον στην μπλογκόσφαιρα επέλεξα να χρησιμοποιήσω μία περσόνα, η οποία όμως συμπεριφέρεται αρκετά "διαφορετικά" ανάλογα με το blog ή ακόμα και το post που σχολιάζει. Για του λόγου το αληθές, μπορείς να παρατηρήσεις τα σχόλια που κάνω π.χ. στον Λαμπρούκο, τη Houlia, τη CD και να τα αντιπαραβάλλεις με εκείνα που κάνω στον Ν.Δ. ή εσένα. Και πάλι, η διάθεση που μου βγάζει κάθε post είναι διαφορετική (θα θυμάσαι το ξεσάλωμα στο "Fun and games" ή τις πρόσφατες real-time "περιγραφές" στις εμφανίσεις του Ν.Δ. στην TV). Θα έλεγα ότι η περσόνα mickey ελάχιστα διαφέρει από τον πραγματικό Μιχάλη, ο οποίος μάλλον διακατέχεται από σύνδρομο πολλαπλής προσωπικότητας - ή μήπως κάπως έτσι είμαστε όλοι μας;

Μπήκα αρκετές φορές στον πειρασμό να φτιάξω και άλλες περσόνες στη μπλογκόσφαιρα για να δω πώς θα ήταν αν έπαιζα κάποιον άλλο ρόλο - ακόμα και τελείως ξένο προς εμένα (π.χ. γυναίκα, έφηβος, θρησκόληπτος κλπ). Σκέφτηκα μάλιστα να κάνω και διάλογο ανάμεσα στις διάφορες περσόνες μου (είμαι βέβαιος πως κάποιοι άλλοι το κάνουν ήδη). Ίσως να το κάνω στο μέλλον, όποτε βρω χρόνο. Νέος είμαι άλλωστε στην μπλογκόσφαιρα και μου αρέσουν τα "παιχνίδια", όπως έχω δηλώσει κατ' επανάληψη - ανυπομονώ να στήσεις αυτό που ετοιμάζεις ;)

Πάντως, συμφωνώντας με το πνεύμα κάποιων σχολίων, πιστεύω ότι όποιος λατρεύει ή μισεί τον alombar42, τον mickey ή τον πιτσιρίκο, λατρεύει ή μισεί αυτές τις συγκεκριμένες περσόνες και όχι τον Βασίλη, τον Μιχάλη ή τον ...πιτσιρίκο - sorry, αλλά δε γνωρίζω το πραγματικό του όνομα ;) Ας παίξουμε λοιπόν αυτό το ωραίο παιχνίδι και μακριά από μας τα μίση και οι αλληλοσπαραγμοί. Είμαι βέβαιος πως όταν συναντηθούμε με κάποιον άλλο συμπλογκίτη μας, οι εκπλήξεις και οι αποκαλύψεις θα είναι ...συγκλονιστικές!

Υ.Γ. Μια και βιάστηκα να γράψω το πρώτο μου σχόλιο για να προλάβω τον "σεφτέ", να σου πω ότι είχα τελικά απόλυτο δίκιο που σε ονομάζω "παλιό". 20 χρόνια στο κουρμπέτι δεν είναι και μικρό πράγμα. Καλά αγόρι μου, την Compulink εσύ την ξεκίνησες; :)

4/4/06 12:52  
Blogger mickey ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@CD
Γλυκιά μου ντιβιντούλα, είμαι πρόθυμος να κυλιστώ στο γρασίδι (ή όπου αλλού θέλεις) μαζί σου κι ας μη μου δώσεις το ...τζέρτζελο. Εγώ θέλω μόνο το θεϊκό κορμί σου (και την αστείρευτη προσωπικότητά σου)! - κι ας τους άλλους να σφάζονται για την εξουσία ;)

4/4/06 12:54  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

κουκλα εισαι απαιχτηηηηηη!!!!!
σμουτςςςς....
:))))

4/4/06 13:08  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

4/4/06 13:19  
Blogger vatraxokoritso ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Άντε ρε Βασίλη καιρός ήταν..
Είναι χαζό εμείς πού γνωριζόμαστε προσωπικά να μιλάμε ο ένας στον άλλον με τα ψευδώνυμα δεν νομίζεις ?
Βασίλη ε Βασίλη..?
Καλημέρα και φιλιά..

Κατερίνα.

4/4/06 13:20  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αμαν!!!
Από το ένα χιλιόμετρο σεντόνι, στο άλλο...
Τουλάχιστον αυτό το πρόκαμα :p

Και Aλ, προς τα πού στηθήκατε ως στόχος, να αρχίσω να πετάω τα βελάκια;;;

Α και μετά αλλάξτε στάση παρακαλώ, γιατί θέλω να κάνω πρακτική στο bοlas...




Αν και έχω καιρό να ασχοληθώ με την "εκπαίδευση νέω παικτών", θυμάμαι (και ευτυχώς και αυτοί με θυμούνται) δύο από τους πιό καλούς παίκτες μου που ήρθαν κάποτε να παίξουν μαζί μου.

Αυτοί νέοι τότε RPGάδες κι εγώ "φτασμένος" DM...

Αφου τους εξήγησα τους κανόνες πως παίζουν και πώς καθορίζεται το παιγνίδι, τους είπα δύο σημαντικές φράσεις:

1. Πάντα να θυμάστε και να έχετε καλά στο μυαλό σας ότι στο τραπέζι την ώρα που παίζουμε είστε ο Shadus και ο Altaiir. Όμως την στιγμή που φεύγετε από το τραπέζι είστε ο Β. και ο Κ. Η σχέση που έχει ο Shadus με τo Altaiir δεν πρέπει να επιρρεάσει την σχέση του B και του Κ.
2. Για να αποφευγθούν τυχών παρεξηγήσεις και διαμάχες, μπορείτε να διατυπώσετε τον προβληματισμό σας, αλλά η απόφαση είναι του DM και όταν παρθεί, την ακολουθείτε ως ακολουθείτε τις προσταγές του κύριου του θεού σας (όποιος και αν είναι αυτός) χωρίς περιστροφές...

Οι δύο αυτοί φίλοι με άκουσαν και παρέμειναν φίλοι. Αν και τους είχε φανεί δικτατορικό αυτό που είπα.. και οι δύο διατυπώσεις μου, ειδικά όταν είδαν ότι έπαιρνα αποφάσεις που αφορούσαν τους χαρακτήρες τους όταν τσαντίζονταν αναμεταξύ τους.

Δέκα χρόνια μετά γνώρισα τους νέους που εκπαίδευσαν οι δύο αυτοί παίκτες μου. Επειδή όταν ξεκίνησαν το DMing ήταν ακόμα σκεπτικιστές για το αν είχα δίκιο ή όχι, δεν ακολούθησαν την τακτική μου. Σήμερα, ορισμένοι από τους παίκτες τους δεν μιλιώνται μεταξύ τους. Γιατί; Γιατί ο χαρακτήρας του ενός πήρα μια απόφαση να λακίσει και να μην βοηθήσει τον άλλο...

Σήμερα μου δίνουν δίκιο... γιατί απλά εγώ προστάτεψα την φιλία τους...

Στο διαταύτα:

Ο χαρακτήρας που χρησιμοποιεί ο καθένας δεν εκφράζει ακριβώς τον εαυτό του, αλλά αυτό που θα ήθελε να είναι...

Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος:
Αν σου διδόταν η ευκαιρία έτσι δεν θα φερόσουν;

Δεν το ξέρουμε όμως. Οι αποφάσεις που παίρνουν οι χαρακτήρες είναι αποστασιοποιημένες από την ζωή.

4/4/06 15:22  
Blogger Lion ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ερχομαι 2ος να κυλιστω στο γρασιδι με την CD. Σε αντιθεση με τον 1ο (mickey) απαιτω τα Χ-files που εσβησε ο alombar42. Η CD πρεπει να θυμαται, οτι οταν κυλιεμαι εγω στο γρασιδι, κυλιεται και ο Skipper μαζι μου ;-)

Επι τοu θεματος: αν και απειρος απο περσονες και nicknames, πιστευω οτι το nick ειναι πολυ πιο συνδεμενο με την προσωπικοτητα μας απο οσο θελοuμε να πιστευουμε.
Κανεις μας (;) δεν το διαλεξε τυχαια και - αν εξαιρεσω τους επαγγελματιες ηθοποιους - κανεις δεν μπορει να υποδυθει ευκολα και για πολυ καιρο κατι ξενο στην προσωπικοτητα του.

Το προβλημα με τοuς καβγαδες μας ειναι οτι δεν ειμαστε επαγγελματιες γραφιαδες, ουτε εχουμε απεριοριστο χωρο & χρονο για γραψιμο. Επισης γραφουμε για θεματα ποu μας αγγιζουν πολυ αμεσα - και καλα κανουμε.
Οταν λοιπον γραφω εγω κατι μεσα απο την ψυχη μοu (παραδειγμα φερνω) και ερχεται ο αλλος και πεταει μια "στραβη" λεξη, θα βγω απο τα ρουχα μου και θα τον σκυλοβρισω.

Ειτε πρεπει καθε λεξη να την συνοδευουμε απο ενα σεντονι με εξηγησεις, ειτε πρεπει να γραφουμε αποκλειστικα επαινους (= χανεται ο διαλογος). Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα.
Προσωπικα προσπαθω να μην προσβαλλω κανεναν και να μην εκλαμβανω καθε λεξη απο αλλους σαν προσβολη εναντιον μου. Ξερω οτι δεν τα καταφερνω παντα :-(

Υ.Γ. Το παρον γραφεται απο την δουλεια με greeklish και μεταφραση απο το greeklish.idx.gr. Αν δειτε και κανενα "create unique clustered index..." ενδιαμεσα, ειναι που δουλευω σε πολλα κειμενα ταυτοχρονα ;-)

4/4/06 15:41  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Σίντι κι εγώ!!!! Κι εγώ!!!!!!!!

Και ΔΕΝ θα είναι για τον "τζέρτζελο", που τον έζησα live Σ;(

(απλά εμπιστεύομαι και το γούστο του φίλου Oldskipper)

Σ:)))))))))))))

4/4/06 16:50  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Επί της ουσίας, όσον αφορά "τον τζέρτζελο", ανταλλάξαμε μαιλ με ειλικρινείς αμοιβαίες συγνώμες,
και τέρμα. Ντρέπομαι για όλην αυτήν την υπόθεση, θα ήθελα να την
μυριστούν όσο γίνεται λιγότεροι...

Αλλά διαφωνώ, Αλομβαρσίλη, ότι οι "περσόνες" είναι κάτι διαφορετικό
από τους δημιουργούς τους. Ίσα ίσα, οι περσόνες, η καθεμιά χωριστά, και αν πρόκειται για πολλές όλες μαζί, είναι
πιό κοντά στον δημιουργό τους από κάθε άλλη του μορφή,
ακόμα κι από την μορφή που βλέπουν οι πολύ κοντινοί άνθρωποι του blogger καθημερινά. Το έχω πει πολλές φορές, εδώ στα μετερίζια του Ημεροδιχτυού, γνωριζόμαστε μεταξύ μας τελείως αντίστροφα απ'ότι συνήθως... γνωριζόμαστε από μέσα προς τα έξω, και όχι από έξω προς τα μέσα. Δεν πάει να νομίζεις ότι φτιάχνεις μια τεχνητή "περσόνα", η περσόνα αυτή δεν είναι παρά μια πτυχή του βαθύτερού σου εαυτού. Ίσως για αυτό και καμμιά φορά μας τρομάζει τόσο...

Καλό απόγευμα σε όλους

4/4/06 17:15  
Blogger hardrain ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κοντεύει να γίνει ψυχιατρείο αυτή η ιστορία.

Πλοκή, με ανίχνευση...πολλαπλών προσωπικοτητων κλπ. Εγώ στα καθόλου λίγα χρόνια που είμαι στο δίκτυο -κοντεύω και εγώ τα 20-ουδέποτε κατάφερα να κρυφτώ πίσω από μία μάσκα. Παλιά σε διάφορα chat rooms ή και αργότερα σε forums κλπ. Μετά από λίγο, οι πάντες ξέρουν ποιος είμαι. Τα ''μυστήρια'' μου προκαλούν αφόρητη πλήξη, γιατί δεν είναι Μυστήρια αλλά συγνώμη για την αγγλικούρα άνθρωποι που ψοφάνε για escapism και κατά τη γνώμη μου ελλειματικοί σαν οντότητες. Για αυτό και δεν καταλαβαίνω όλη αυτή την ιστορία από ένα σημείο και πέρα. Διάβασα τελικά και εγώ το ''κατεβατό'' που αφαίρεσε ο Αλομβάρδος-Βασίλης κλπ. Έφτασα μέχρι το τέλος του με πολύ δυσκολία γιατί είδα ανθρώπους των οποίο τον λόγο τιμώ και εκτιμώ, να αδικούν και να αδικούν πολύ όχι ο ένας τον άλλο, αλλά κυρίως τον εαυτό τους. Και αν υποθέσω πως κάποιοι είναι παρορμητικοί, μπορώ απλά να χαμογελάσω και να το ξεχάσω. Αλλά κάποιοι άλλοι που παριστάνουν τα βαρειά πεπόνια της λογικής...ε...ας κατεβάσουν λίγο τον τόνο.

Βρε παιδιά...Είναι τώρα...σοβαρά όλα αυτά τα πράγματα;;;;;;

4/4/06 17:58  
Blogger Xνούδι ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Eγώ, πότε θα το διαβάσω;;;;;

Πρέπει δηλαδή να κυλιστώ στα γρασίδια για 10 αράδες;;; Και πες ότι κυλιέμαι. Ρε cd θα μας κράξουν κοριτσάκι μου. ;-)

Στείλτε μου παρακαλώ τα καθέκαστα και μην ζητάτε για όλα ανταλάγματα. Αμαν πια!!! :-Ρ

4/4/06 18:39  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λοιπόν, για το γρασιδοκύλισμα έχουμε και λέμε:
1. Μίκυ
2. Old Skipper
3. Skipper
4. Μαύρο Γατί
5. Χνούδι

ΚΛΕΙΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!

:P

4/4/06 18:59  
Blogger Pegasus ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Exasa episodia polla blepw. Eixa petyxei to prohgoumeno post sthn arxh tou akomh kai yphrxe mono ena comment. Den mporw na katalabw ti efere ton kosmo na prokalesei ena xamo (pou den eida alla ypo8etw me osa legontai edw).

Basilh, thn biastikh mou kalhspera apo to bregmeno apo xiononero Montreal. Biastikh giati teleutaia to blogging den to prolabainw kai oute sto diko mou kla-kala den proftainw na kanw bolta.

Na mh se noiazei me osa legontai, arkei esy na exeis th syneidhsh sou hsyxh!

Me pollh ektimish (pou gia allh mia fora meta apo post sou pisteuw pws aksizeis).

Phgasofiliaaaa!

Anastasia

4/4/06 19:28  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλησπέρα - το μεσημέρι το αφιέρωσα στον Μορφέα (σάπισα!).
Θα απαντήσω πιο αναλυτικά, μετά τον καφέ. Στο μεταξύ, κάτι σύντομο, που με προβλημάτισε...

Δύων Ανατέλλων
άνθρωποι που ψοφάνε για escapism και κατά τη γνώμη μου ελλειματικοί σαν οντότητες.

Αυτό είναι μία από τις αιτίες. Υπάρχουν όμως πολλοί λόγοι που κάποιος επιλέγει να κρύβεται πίσω από ένα ψευδώνυμο.
Ενας από τους πιο σοβαρούς είναι να αποφύγει προσωπικές απειλές (και κατά της ζωής του), επειδή οι απόψεις του είναι ασυνήθιστες - με το ψευδώνυμο θολώνει τα νερά.
Ομοίως και εκδηλώσεις λατρείας (γι' αυτό ανέφερα το προηγούμενο κείμενο). Φαντάσου η 13άχρονη που ανέφερα εκεί να είχε απέναντί της ένα "ανιχνεύσιμο" άτομο.
Αν σου έχουν τύχει τέτοιες καταστάσεις και τις αντιμετωπίζεις αποτελεσματικά χωρίς τη χρήση περσόνας, σε θαυμάζω - ειλικρινά. Δηλώνω οτι δεν γνωρίζω τον τρόπο.

Αν δε σε πείθω πάντως, προτείνω να ρωτήσεις γυναίκες που έχουν δημοσιεύσει τα στοιχεία τους, σχετικά με τις καταστάσεις που αντιμετώπισαν από πεινασμένους-προβληματικούς.

4/4/06 20:43  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ανατέλλοντα, αυτά που είδες είναι η αλήθεια. Μπορεί να σε εξέπληξε, προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά μην την αρνείσαι.

Για όλους τους υπόλοιπους, ξεχάστε το βρε παιδιά, τέλειωσε... και τελικά δεν άνοιξε ούτε ρουθούνι. Ούτε σεξ είχε Λαμπρούκο μου, ούτε....

Σ;))))))))

4/4/06 21:31  
Blogger Κωστής Γκορτζής ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

C.D.ούλα μου, να 'ρθω να ...βλέπω;;;
Αν πώ το Νο 5, θα πέσουν να με φάνε ορισμένοι;;

4/4/06 21:35  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Άλλαξα γνώμη, μπορώ να έχω μία συνέντευξη αντιπαράθεση Βασίλη-Alombar;;;;;;;;;;;;

[Νομίζω ότι οι διάφορες "περσόνες" είναι απλά δραματοποιημένες παραφράσεις στοιχείων που στην "αληθινό" μας πρόσωπο δεν τονίζονται τόσο. Ο Αλομπάρ τραβάει την προσοχή με τον ένα τρόπο ή τον άλλον, ο Βασίλης όχι;;; ]

4/4/06 23:25  
Blogger pseftra ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

εμένα πάντως μ' αρέσει ο Ξανθόπουλος ....

4/4/06 23:50  
Blogger Αθήναιος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κλασικά, ο μαλάκας ο μάγειρας, αρχίζει να βλέπει τη " Λαμψη" στο εκατομμυριοστό επεισόδιο κ σκουντάει ενοχλητικά τα άλλα παιδάκια που έχουν κολλήσει τη μουρίτσα τους στην οθόνη για να μη χάσουν ούτε ένα και για να του πουν τί έγινε...

Πάντως γέλασε στο στυλ " χαχαχαχαχα" με αυτό το σχόλιο : "Αλόμπαρ42 πολύ ωραίο το ψευδώνυμο Βασίλης που διάλεξες!!!"

5/4/06 00:16  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Vasiliki
Πίνεις το βολταρέν και πασαλείβεσαι με τις αμπούλες σιδήρου; Είσαι σίγουρη οτι δεν πέρασες τύφο μικρή;
Να ξέρεις πάντως οτι όταν μυρίζουν τα πόδια σου και η μύτη σου τρέχει, μάλλον στέκεσαι ανάποδα!

Γιουτζίν
Μην τα παραλέμε κιόλας! Το επόμενο ψευδώνυμο θα είναι zombar - ήδη κατοχυρωμένο. Εδες απιστίες ο Βασίλης;

Μαύρος Γάτος
(12:45)
Θα βγει. Συγγνώμη σε μένα δεν έχει νόημα - δεν ενοχλήθηκα προσωπικά.
(17:15)
Τα κείμενα μένουν ες αεί. Γι' αυτό και αναμένω απάντηση στο μεηλ :)
Σε βεβαιώ οτι οι περσόνες μπορεί να είναι απίστευτα διαφορετικές. Εχω παίξει σε τσατρουμ (τα αποφεύγω μονίμως, εκτός αν θέλω να κάνω πλάκα) μια φανταστική χαζοβιόλα γκόμενα, μια χαρά. Απλώς δεν μπορεί να κρατήσει πολύ.
Ισχύει αυτό που λένε: "Μπορείς να κοροϊδέψεις πολύ κόσμο για λίγο καιρό και λίγο κόσμο για πολύ καιρό. Οχι όμως πολύ κόσμο για πολύ καιρό."
Κατά τα άλλα, δέχομαι οτι μπορεί να βγάζουμε έναν βαθυτερο εαυτό, όταν όμως στην πραγματική ζωή τον κρύβουμε συνεχώς δεν υπάρχει καμμία διαφορά από την ηθοποιία: βγάζουμε κάτι *πρακτικά ανύπαρκτο*.

Composition Doll
(12:49)
Θα κυλιστώ μόνο με τη γιαγιά Φόνη (ο alombar42 είναι βιτσιόζος!).
(18:59)
Τι το κάναμε εδώ μέσα; Πορνοδιατροφικό γρασίδι;! Κι εγώ πού θα κυλιστώ; Μήπως απλά να βγάζω φωτογραφίες; (να θυμηθώ να γράψω σχετική ιστορία με συμφοιτητή χε χε)

Mickey
Λογικό το περί διαφορετικής συμπεριφοράς, ανάλογα το χώρο. Αλλωστε και στη ζωή το ίδιο κάνουμε. Βέβαια ο λόγος είναι διαφορετικός σε κάθε περίσταση (παίζουν πχ σεβασμός στο περιβάλλον αλλά και υποκρισία).
Οι αποκαλύψεις είναι σπάνια συγκλονιστικές πάντως, ειδικά αν έχει περάσει καιρός και έχει "ανοιχτεί" ο άλλος. Συνήθως συναντάς ένα χαρακτήρα κοντινό σε αυτό που περιμένεις, με μόνη έκπληξη την εμφάνιση (που οι περισσότεροι κρύβουν-κρύβουμε). Είναι πάντως γεγονός οτι όσο λιγότερο έχεις συναναστραφεί τον άλλον online, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα έκπληξης.
Οσο για την Compulink, ήμουν εκεί πολύ πριν γεννηθεί - λεπτομέρειες σε προσωπικό μόνο :)

Vatraxokoritso
Γειά σου Κατερίνα. Μην λες για μένα, γιατί ούτε εσύ γράφεις για το χαμόγελό σου :)

Darthiir
Το RPG είναι ακριβώς η κατάσταση που επικρατεί στο δίκτυο!
Κάποτε ήμουν ο δίχερος Ranger που τα έβαλες με καμμιά εικοσαριά και τον φάγανε πριν κάνει οτιδήποτε κι από τότε γελάνε :)
Ο χαρακτήρας δεν εκφράζει μόνο το τι θα ήθελες να είσαι - (μπορεί να) εκφράζει όσα φοβάσαι, όσα μισείς, όσα αγαπάς...
Οι αποφάσεις των χαρακτήρων, ακριβώς, υπόκεινται σε σαφώς λιγότερους περιορισμούς. Γι' αυτό μίλησα για παραμορφωτικό-μεγεθυντικό φακό.

OldSkipper
Κανείς δεν υποδύεται κάτι ξένο για πολύ καιρό. Ομως πολλοί αλλάζουν ψευδώνυμο μόλις αυτό αποκαλύπτει την ταυτότητά τους. Για πολλούς λόγους.
Σωστή και η θέση περί καυγάδων. Είναι πολύ εύκολη η παρεξήγηση, ακριβώς γιατί είμαστε απρόσωποι και περιοριζόμαστε σε πολύ στενά δεδομένα έκφρασης. Ομως, αυτό έχουμε, με αυτό θα ζήσουμε - προς το παρόν τουλάχιστον.
(ΥΓ: δεν έχει γραφικό εργαλείο το SQL που παίζεις;)

Δύων Ανατέλλων
Εγραψα ήδη τον προβληματισμό μου. Απλά θυμίζω οτι κι εσύ υπογράφεις σαν Δύων Ανατέλλων (και πολύ καλά κάνεις, κατά τη γνώμη μου).

Χνούδι
Κι εσύ στα γρασίδια; Δεν σου έφτανε το παραπέντε;!

Pegasus
Γειά σου Πηγασώ - και μην ανησυχείς, δεν έχασες και τίποτα. Φιλιά κι από την ηλιόλουστη-καλοκαιρινή Αθήνα!

Ημίαιμος
Κι εσύ να βλέπεις; Μάλλον πρέπει να το γράψω το ποστ με το συμφοιτητή μου ;)

KV
Η αντιπαράθεση θα γίνει σε επόμενο ποστ. Είναι λίγο μακρυνάρι...
Είναι γεγονός οτι *συνήθως* οι περσόνες περιέχουν στοιχεία της προσωπικότητάς μας, παραμορφωμένα ή μεγεθυμένα όμως σε μεγάλο βαθμό. Αυτό ισχύει ειδικά αν η περσόνα υπάρχει για πολύ καιρό.

Pseftra
Με σένα πρέπει να ασχοληθεί εκτενέστερα η BabyDoll. Μήπως να σου γνωρίσουμε τον Ξανθόπουλο;!

Αθήναιος
Παίζουμε παντομίμα; :)

5/4/06 00:37  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τελικά εγώ με ποιόν θα κυλιστώ στα γρασίδια????????

5/4/06 01:26  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Compsition Doll, με όποιΑν θέλεις!

5/4/06 01:32  
Blogger mickey ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@CD
Μα φυσικά, με την ΠΡΩΤΗ σου επιλογή. Οι υπόλοιποι είναι απλά ...επιλαχόντες. Κι αν νομίζουν πως θα κουραστώ, τη βάψανε. Φυσικά, όταν με το καλό ...τελειώσουμε, μπορούν να έρθουν να το κουρέψουν :)

(Φτου να πάρει, δεύτερη φορά που έχουμε bad timing και μάλιστα στο ΙΔΙΟ blog. Βασίλη, κάνε ένα κολπάκι να μου έρχεται mail όποτε κάνει σχόλιο η ντιβιντούλα σε δικό σου post!)

5/4/06 05:13  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

γι αυτο και γω προσεχω για να εχω...

ετσι ειμαστε εμεις οι διασημες...

5/4/06 08:35  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Χμμμ.. κάτι μου λέει πως πρεπει να συνδυάσουμε τις εμπειρίες μας!:-)
..αν και μετράω μόλις 12 χρονάκια εδώ μέσα..

5/4/06 10:03  
Blogger γιώργος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλημέρα...
Θα ήταν ενδιαφέρον να μπορούσαμε να μιλήσουμε χωρίς μάσκες...
Είτε εντός μας, είτε εκτός μας...

5/4/06 10:33  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

χμ....τωρα με βαλατε σε σκεψειςςςς...
αποσυρομαι να το σκεφτω και θα επανελθωωωωω!!!!
καλημερουδια....
(ακου τυφοοοο!!!!! χαχααχαχ)
;PPP

5/4/06 10:57  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

γρασίδια (η μήπως γρασιδιά??) δεν είναι κακή η πρότασή σου... Εξάλλου πάντα έλεγα πως, μετά τα 40, ο άνθρωπος πρέπει να τα δοκιμάσει όλα στη ζωή του, τουλάχιστον για μία φορά!

:p

5/4/06 16:39  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βασίλη,
Πρώτον, μα πως τα καταφέρνεις και προκαλείς τέτοια σεντόνια και κατακλυσμούς με τα πόστς σου??!!
Εννοείται οτι κι εγω έχασα επισόδια, δεν ήμουν on-life τελευταία, αλλα καλύτερα που τάχασα μάλλον...
Δεύτερον, τελικά να πάω κομωτήριο (!!!), θα ρθείτε αυτό το σαββατοκύριακο ή όχι??
Τρίτον, ρε συ, μήπως ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ???? άει στο διάολο με τις περσόνες σας πια...
Συγκρατώ το καλύτερο-το πιο ταρακουνητικό που άκουσα ποτέ εδω μέσα-και ήσουν ΕΣΥ αυτός που με βοήθησε να το καταλάβω:μπορεί αυτό που δείχνουμε εδω να είναι ο πιο πραγματικός εαυτός μας, ενα κομμάτι μας που δεν αφήνομαστε να το δείξουμε έξω, τόσο καλά κρυμμένο που ακόμη κι εμείς οι ίδιοι να μην γνωρίζουμε οτι είμαστε κι έτσι, και τελικά-με έκπληξη εδω μέσα, να ανακαλύπτουμε το πιο βάθος-βάθος μας...
(Δέσποινα)

5/4/06 21:56  
Blogger Απολλώνια ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλησπέρα σας,

C.D. τα γρασίδια είναι πολύ δελεαστικά, αλλά μετά αφήνουν δύσκολους λεκέδες γμτ... ;)

Σε οτι έχει να κάνει με περσόνες κλπ... νομίζω οτι είναι θέμα διαφορετικής οπτικής γωνίας. Φυσικά εξαρτάται και με τι καταπιάνεσαι κάθε φορά.

Είμαι νέα στη μπλογκογειτονιά, οπότε δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω παραδείγματα. Σκέφτομαι όμως για ποιό λόγο άρχισα το δικό μου μπλοκάκι. Για να πω αυτά που σκέφτομαι, σοβαρά, αφελή ή όχι.
Το ίδιο ισχύει και για τα διάφορα φόρουμς στα οποία κυκλοφορώ.
Παλιότερα στα διάφορα ρούμς χρησιμοποιούσα άοσμα ή και αστεία ονόματα (γουρούνι στο σακί, φίδι στον κόρφο κ.λ.π.) για να προστατεύομαι απο τις γνωστές περιπτώσεις. Αλλά και πάλι ακόμη και κατά τη διάρκεια της πλάκας είχα επιλέξει να γράφω εγώ και όχι το username.

Αυτή είναι η δίκή μου οπτική γωνία.

παράκληση όταν πραγματοποιηθεί η άνοδος μπορώ να έχω κανένα γλυκάκι απο τον Χατζή;

Καλησπέρα σε όλους,

Λίτσα απο το Ευαγγελία.

:)

6/4/06 14:41  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ