Πέμπτη, Μαΐου 11, 2006

Γελαμπρούκος

Γιατί τα γράφω όλα αυτά;
Επειδή θέλουμε ένα γελαστό Λαμπρούκο!
Εξήγηση:
Πώς μπορείς να κάνεις το Λαμπρούκο να γελάσει το Σάββατο, που θα βρεθούμε;
- Του λες ένα ανέκδοτο την Πέμπτη (σήμερα)!

Πάμε λοιπόν...

Πώς κάνεις τα μάτια του Λαμπρούκου να λάμπουν;
- Βάζεις ένα φακό στο αυτί του.

Γιατί δε μπορεί ο Λαμπρούκος να γράψει τον αριθμό 11;
- Επειδή δεν ξέρει ποιος άσσος μπαίνει πρώτος.

Πώς καταλαβαίνεις οτι ένα φαξ το έστειλε ο Λαμπρούκος;
- Εχει κολημμένο γραμματόσημο.

Γιατί ο Λαμπρούκος έχει τρυπίτσες στο πρόσωπό του;
- Επειδή δοκιμάζει μερικές φορές να φάει με πηρούνι.

Τι λέει ο Λαμπρούκος αν φυσήξεις στο αυτί του;
- Ευχαριστώ που μου έβαλες μυαλό.

Γιατί ο Λαμπρούκος πήγε στη Σουηδία;
- Επειδή είδε στην τηλεόραση μια Σουδέζα να του λέει "σε θέλω".

Γιατί ο Λαμπρούκος πανηγυρίζει όταν λύνει ένα παζλ σε 6 μήνες;
- Επειδή στη συσκευασία γράφει "2-4 ετών".

Τι λέει ο Λαμπρούκος στη σερβιτόρο, διαβάζοντας την κάρτα στο στήθος της;
- "Μαρία... ωραίο όνομα, πώς το λες το άλλο;"

Τι έχει μήκος 1 χιλιόμετρο και άθροισμα IQ 40;
- Το πιθηκόσογο του Λαμπρούκου.

Τι γίνεται αν καταστραφεί ο εγκέφαλος του Λαμπρούκου;
- Θα ανέβει το IQ του.


Ο Λαμπρούκος πάει σε ένα αυτόματο πωλητή αναψυκτικών. Βάζει ένα ευρώ μέσα και τσουπ, πέφτει ένα κουτάκι. Εντυπωσιασμένος, προμηθεύεται νομίσματα και αρχίζει να τα ρίχνει μέσα ένα ένα, χωρίς διακοπή. Το μηχάνημα βγάζει συνεχώς αναψυκτικά.
Μετά από λίγα λεπτά περνάει ένας άνθρωπος και τον ρωτάει αν τελειώνει για να πάρει κι αυτός σειρά.
Ο Λαμπρούκος φωνάζει εκνευρισμένος: "καλά, στραβός είσαι, δε βλέπεις οτι κερδίζω;".

6 Comments:

Blogger Epicuros ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Α, εμένα είναι "πελάτης" μου ο νομάρχης... Κρίμα που δεν μπορώ να τον ψηφίσω αλλά είχα την ευχαρίστηση να τον φωτογραφήσω! Κρίμα μόνο που η γραμματέας του ήταν synthesized!

11/5/06 08:07  
Blogger Кроткая ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τον ζηλεύεις επειδή είναι όμορφος και ποθήτός και δεν έχει μπιροκοιλιά! Γι'αυτό τα λες όλα αυτά!

11/5/06 11:47  
Blogger sorry_girl ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εγώ πάλι διακρίνω πολλές αγάπες και επειδή είμαι στριμμένη δεν το αντέχω!(η μιζέρια της γεροντοκόρης!)

11/5/06 12:51  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ό,τι και να κάνετε, το πιθήκι θα είναι μαραζωμένο το Σάββατο. Θα σκέφτεται εμένα που δεν θα είμαι εκεί και ότι δεν θα μπορέσουμε να μπλέξουμε τα μπουτάκια μας κυλιόμενοι στα γρασίδια...

11/5/06 15:04  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ρε συ Αλόμπαρ αυτή η Κρότκυ γιατί με βρίζει?

Άκου λέει δεν έχω μπυροκοιλιά? Τι είμαι μανδάμ ανάπηρος?

Κατά τα λοιπά, τα ανεκδοτάκια ήταν απαίσια και δε γέλασα καθόλου, αλλά άμα πιούμε κανα δυο τσίπουρα το Σάββατο, μπορεί να μου τα ξαναπεις και να ξεραθώ!

Ντόλυ, ΌΧΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΥΛΗΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΟΡΤΑΡΙΑ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΥΛΗΣΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΡΛΙ ΑΛΕΞΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΞΥ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ!

11/5/06 18:32  
Blogger maika ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

..ε τώρα είναι που θέλω να τον γνωρίσω περισσότερο!!!

.. όλα αυτά..συγκεντρωμένα σε έναν άνθρωπο??? τυχερούλη!!!

12/5/06 12:05  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ