Shaolin Kung Fu
Το 497 μΧ ένας Ινδός βουδιστής μοναχός (Μπα Τουο στα κινέζικα) περιόδευε την Κίνα, βοηθώντας και καθοδηγώντας όσους συναντούσε στο δρόμο του.
Σύντομα έγινε γνωστός σε όλη την Κίνα για τη σοφία του και κάποτε τον κάλεσε ο αυτοκράτορας, προσφέροντάς του πλούτη για να συνεχίσει τη διδασκαλία του. Ο μοναχός δεν δέχτηκε, ζήτησε όμως μια έκταση μακρυά από τις "πόλεις" και τον "πολιτισμό". Ο αυτοκράτορας του έδωσε μια μεγάλη έκταση και χρήματα για να χτίσει ένα μοναστήρι.
Η έκταση λεγόταν "Δασάκι στο Λόφο", που στα μανδαρίνικα λέγεται Σαολίν. Ετσι φτιάχτηκε το Σαολίν Σου (ναός)...
Το 539 ο Μπόντι Ντάρμα, ένας Ινδός πρίγκηπας που εγκατέλειψε το παλάτι, ξεκινώντας από τη νότια Ινδία, έφτασε στην Κίνα διδάσκοντας το βουδισμό. Κάποτε έφτασε και στο ναό του Σαολίν (οι Κινέζοι τον έλεγαν Τα Μο και τον θεωρούσαν άγιο άνθρωπο). Μετά από εννέα χρόνια διαλογισμού (υπάρχουν διάφορες ιστορίες μέχρι και μύθοι για το τι συνέβη αυτά τα χρόνια), έγινε τελικά δεκτός στο ναό. Εκεί, βρήκε τους καλόγερους αδύναμους, σε σημείο που έπεφταν κάτω ή κοιμόνταν κατά τη διάρκεια του διαλογισμού. Αφού δεν γινόταν σωστά ο διαλογισμός, αποφάσισε να τους ενδυναμώσει, διδάσκοντας κάποιες ασκήσεις, μαζί με μαθήματα αυτοάμυνας, όπως τα είχε μάθει στην Ινδία.
Αυτές οι τρεις ασκήεις ήταν η πρώτη αρχή του Σαολίν Κουνγκ Φου (που σημαίνει σκληρή δουλειά στο δρόμο για την τελειότητα):
* Η βελτίωση των τενόντων
* Το πλύσιμο του κολοκυθιού
* Οι δεκαοκτώ τεχνικές των χεριών
Ενημερωτικά, γύρω στο μεσαίωνα (δυναστεία των Μίνγκ) καθορίστηκαν για πρώτη φορά οι διάσημες τεχνικές των πέντε ζώων, που αρχικά αναφέρονταν σε Τίγρη, Φίδι, Δράκο, Λεοπάρδαλη και Γερανό.
Σιγά σιγά ο ναός εξελίχθηκε σε ναό της αυτοβελτίωσης, της υγείας, της φιλοσοφίας, της ιστορίας, του πολιτισμού, της ποίησης, των μαθηματικών και φυσικά των πολεμικών τεχνών. Υπάρχουν πάρα πολλές επιβεβαιωμένες ιστορίες (και άπειροι θρύλοι) για τις δυνατότητες των μοναχών του Σαολίν, ειδικά των "δασκάλων-καλογέρων" (για να γίνει κάποιος δάσκαλος, έπρεπε να φτάσει στο ανώτερο επίπεδο μίας τουλάχιστον τεχνικής και επιπλέον να εγκριθεί για τις γνώσεις και τη συνολική του στάση, σαν κατάλληλος για καλόγερος - μόνο όσοι είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν κάτι νέο στο ναό γίνονταν δάσκαλοι και λάμβαναν τις απώτερες γνώσεις, διατηρώντας τις έτσι απόκρυφες για τους υπολοίπους).
Ο ναός ήταν σχεδόν πάντα το καταφύγιο των επαναστατών, των διωγμένων ή αυτο-διωγμένων αριστοκρατών αλλά και των "εναντίον της κεντρικής εξουσίας". Κυρίως όμως ήταν το καταφύγιο των ανεξάρτητων και ελεύθερα σκεπτόμενων.
Μέχρι πολύ πρόσφατα (1990 περίπου), η εκάστοτε κινέζικη κυβέρνηση προσπαθούσε να κλείσει το ναό, αλλά και τους άλλους πέντε "δορυφορικούς" ναούς, που στο μεταξύ δημιουργήθηκαν.
Σαν αποτέλεσμα, από τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του και μέχρι το 1927, ο ναός αντιμετώπισε τρεις καταστροφικές φωτιές και πολλές επιθέσεις από τον εκάστοτε αυτοκράτορα (ξαναχτίστηκε τρεις φορές), άπειρες απαγορεύσεις, επιθέσεις ληστών και βαρβάρων αλλά και τη μήνι των Μαντσού (Μαντζούριοι).
Οσο όμως αυξάνονταν οι επιθέσεις και τα προβλήματα, τόσο βελτιώνονταν οι τεχνικές και οι μέθοδοι που διδάσκονταν στο ναό.
Ειδικά στη φωτιά του 1647 όπου κάηκαν όλοι οι μεγάλοι ναοί μαζί με τον αρχικό αλλά και οι περισσότεροι μικροί ναοί, καταστράφηκαν πολλά από τα χειρόγραφα των Σαολίν. Από τότε και μετά ο ναός έγινε ο πιο γνωστός "χώρος αντίστασης" στην Κίνα.
Η χειρότερη καταστροφή για τους Σαολίν ήρθε με την κομμουνιστική επανάσταση και τον Μάο, ο οποίος απαγόρευσε οτιδήποτε θεωρείτο ελεύθερη σκέψη ή ανεξαρτησία, υποχρεώνοντας τους πάντες να διδάσκουν μόνο τα λόγια του. Απαγορεύτηκαν όχι μόνο οι πολεμικές τέχνες αλλά και ο Βουδισμός, ο Ταοϊσμός, η Ιατρική και ό,τι άλλο δημιουργικό διδασκόταν στο ναό.
Ετσι, κάπου μεταξύ 1927 και 1949 καταγράφεται ο επίσημος "θάνατος" των αυθεντικών Σαολίν.
Μετά τις ταινίες του Μπρους Λι και του Τσάκι Τσαν, η κινέζικη κυβέρνηση είδε στο Σαολίν μια "πηγή εσόδων" και έδωσε εντολή (και χρήμα) σε έναν πραγματικό δάσκαλο Σαολίν (Σου Ζι) να ξαναζωντανέψει το ναό, στο ίδιο πνεύμα μεν, χωρίς Κουνγκ Φου δε. Στη θέση του Κουνγκ Φου έβαλαν το Βου Σου, μια ακροβατική παρωδία Κουνγκ Φου.
Ο Σου Ζι ανέπτυξε μια "εγκεκριμένη" παραλλαγή της αυθεντικής τεχνικής της μίμησης των ζώων του Κουνγκ Φου, ορίζοντας τα πέντε κύρια ζώα σε Μαϊμού, Αετό, Γερανό, Φίδι και Αλογάκι της Παναγίας. Ταυτόχρονα, έκλεισαν όλους τους ναούς που δίδασκαν Σαολίν, αφήνοντας μόνο τον αρχικό, στον οποίο "διδάδκονται" τα νέα συστήματα και ο οποίος είναι "εγκεκριμένος και υποστηριζόμενος από την κυβέρνηση".
Σήμερα, το Σαολίν γίνεται σιγά σιγά μια τουριστική ατραξιόν, έχοντας χάσει την "εσωτερικότητα" του Δράκου...
***
Την Παρασκευή 14/7 βρεθήκαμε στο Λυκαβητό για να παρακολουθήσουμε μια "παράσταση" από την εγκεκριμένη-επίλεκτη ομάδα των Σαολίν. Ηταν μια μικρή θεατρική παράσταση-επίδειξη, βασισμένη σε μια κεντρική ιστορία-πλοκή και διανθισμένη με εικονικές μάχες και επιδείξεις.
Ηταν βεβαίως εντυπωσιακά και, ειδικά αν δεν έχεις ξαναδεί κάτι ανάλογο, μένεις με ανοιχτό το στόμα. Ταυτόχρονα όμως, αν γνωρίζεις την ιστορία, διακρίνεις μια σκιά σε όλα αυτά...
Αν οι οργανωτές είχαν φροντίσει λίγο περισσότερο το πάρκιν, όλα θα ήταν πιο ευχάριστα
Κλικ στις φωτογραφίες για μεγαλύτερη ανάλυση
Σύντομα έγινε γνωστός σε όλη την Κίνα για τη σοφία του και κάποτε τον κάλεσε ο αυτοκράτορας, προσφέροντάς του πλούτη για να συνεχίσει τη διδασκαλία του. Ο μοναχός δεν δέχτηκε, ζήτησε όμως μια έκταση μακρυά από τις "πόλεις" και τον "πολιτισμό". Ο αυτοκράτορας του έδωσε μια μεγάλη έκταση και χρήματα για να χτίσει ένα μοναστήρι.
Η έκταση λεγόταν "Δασάκι στο Λόφο", που στα μανδαρίνικα λέγεται Σαολίν. Ετσι φτιάχτηκε το Σαολίν Σου (ναός)...
Το 539 ο Μπόντι Ντάρμα, ένας Ινδός πρίγκηπας που εγκατέλειψε το παλάτι, ξεκινώντας από τη νότια Ινδία, έφτασε στην Κίνα διδάσκοντας το βουδισμό. Κάποτε έφτασε και στο ναό του Σαολίν (οι Κινέζοι τον έλεγαν Τα Μο και τον θεωρούσαν άγιο άνθρωπο). Μετά από εννέα χρόνια διαλογισμού (υπάρχουν διάφορες ιστορίες μέχρι και μύθοι για το τι συνέβη αυτά τα χρόνια), έγινε τελικά δεκτός στο ναό. Εκεί, βρήκε τους καλόγερους αδύναμους, σε σημείο που έπεφταν κάτω ή κοιμόνταν κατά τη διάρκεια του διαλογισμού. Αφού δεν γινόταν σωστά ο διαλογισμός, αποφάσισε να τους ενδυναμώσει, διδάσκοντας κάποιες ασκήσεις, μαζί με μαθήματα αυτοάμυνας, όπως τα είχε μάθει στην Ινδία.
Αυτές οι τρεις ασκήεις ήταν η πρώτη αρχή του Σαολίν Κουνγκ Φου (που σημαίνει σκληρή δουλειά στο δρόμο για την τελειότητα):
* Η βελτίωση των τενόντων
* Το πλύσιμο του κολοκυθιού
* Οι δεκαοκτώ τεχνικές των χεριών
Ενημερωτικά, γύρω στο μεσαίωνα (δυναστεία των Μίνγκ) καθορίστηκαν για πρώτη φορά οι διάσημες τεχνικές των πέντε ζώων, που αρχικά αναφέρονταν σε Τίγρη, Φίδι, Δράκο, Λεοπάρδαλη και Γερανό.
Σιγά σιγά ο ναός εξελίχθηκε σε ναό της αυτοβελτίωσης, της υγείας, της φιλοσοφίας, της ιστορίας, του πολιτισμού, της ποίησης, των μαθηματικών και φυσικά των πολεμικών τεχνών. Υπάρχουν πάρα πολλές επιβεβαιωμένες ιστορίες (και άπειροι θρύλοι) για τις δυνατότητες των μοναχών του Σαολίν, ειδικά των "δασκάλων-καλογέρων" (για να γίνει κάποιος δάσκαλος, έπρεπε να φτάσει στο ανώτερο επίπεδο μίας τουλάχιστον τεχνικής και επιπλέον να εγκριθεί για τις γνώσεις και τη συνολική του στάση, σαν κατάλληλος για καλόγερος - μόνο όσοι είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν κάτι νέο στο ναό γίνονταν δάσκαλοι και λάμβαναν τις απώτερες γνώσεις, διατηρώντας τις έτσι απόκρυφες για τους υπολοίπους).
Ο ναός ήταν σχεδόν πάντα το καταφύγιο των επαναστατών, των διωγμένων ή αυτο-διωγμένων αριστοκρατών αλλά και των "εναντίον της κεντρικής εξουσίας". Κυρίως όμως ήταν το καταφύγιο των ανεξάρτητων και ελεύθερα σκεπτόμενων.
Μέχρι πολύ πρόσφατα (1990 περίπου), η εκάστοτε κινέζικη κυβέρνηση προσπαθούσε να κλείσει το ναό, αλλά και τους άλλους πέντε "δορυφορικούς" ναούς, που στο μεταξύ δημιουργήθηκαν.
Σαν αποτέλεσμα, από τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του και μέχρι το 1927, ο ναός αντιμετώπισε τρεις καταστροφικές φωτιές και πολλές επιθέσεις από τον εκάστοτε αυτοκράτορα (ξαναχτίστηκε τρεις φορές), άπειρες απαγορεύσεις, επιθέσεις ληστών και βαρβάρων αλλά και τη μήνι των Μαντσού (Μαντζούριοι).
Οσο όμως αυξάνονταν οι επιθέσεις και τα προβλήματα, τόσο βελτιώνονταν οι τεχνικές και οι μέθοδοι που διδάσκονταν στο ναό.
Ειδικά στη φωτιά του 1647 όπου κάηκαν όλοι οι μεγάλοι ναοί μαζί με τον αρχικό αλλά και οι περισσότεροι μικροί ναοί, καταστράφηκαν πολλά από τα χειρόγραφα των Σαολίν. Από τότε και μετά ο ναός έγινε ο πιο γνωστός "χώρος αντίστασης" στην Κίνα.
Η χειρότερη καταστροφή για τους Σαολίν ήρθε με την κομμουνιστική επανάσταση και τον Μάο, ο οποίος απαγόρευσε οτιδήποτε θεωρείτο ελεύθερη σκέψη ή ανεξαρτησία, υποχρεώνοντας τους πάντες να διδάσκουν μόνο τα λόγια του. Απαγορεύτηκαν όχι μόνο οι πολεμικές τέχνες αλλά και ο Βουδισμός, ο Ταοϊσμός, η Ιατρική και ό,τι άλλο δημιουργικό διδασκόταν στο ναό.
Ετσι, κάπου μεταξύ 1927 και 1949 καταγράφεται ο επίσημος "θάνατος" των αυθεντικών Σαολίν.
Μετά τις ταινίες του Μπρους Λι και του Τσάκι Τσαν, η κινέζικη κυβέρνηση είδε στο Σαολίν μια "πηγή εσόδων" και έδωσε εντολή (και χρήμα) σε έναν πραγματικό δάσκαλο Σαολίν (Σου Ζι) να ξαναζωντανέψει το ναό, στο ίδιο πνεύμα μεν, χωρίς Κουνγκ Φου δε. Στη θέση του Κουνγκ Φου έβαλαν το Βου Σου, μια ακροβατική παρωδία Κουνγκ Φου.
Ο Σου Ζι ανέπτυξε μια "εγκεκριμένη" παραλλαγή της αυθεντικής τεχνικής της μίμησης των ζώων του Κουνγκ Φου, ορίζοντας τα πέντε κύρια ζώα σε Μαϊμού, Αετό, Γερανό, Φίδι και Αλογάκι της Παναγίας. Ταυτόχρονα, έκλεισαν όλους τους ναούς που δίδασκαν Σαολίν, αφήνοντας μόνο τον αρχικό, στον οποίο "διδάδκονται" τα νέα συστήματα και ο οποίος είναι "εγκεκριμένος και υποστηριζόμενος από την κυβέρνηση".
Σήμερα, το Σαολίν γίνεται σιγά σιγά μια τουριστική ατραξιόν, έχοντας χάσει την "εσωτερικότητα" του Δράκου...
***
Την Παρασκευή 14/7 βρεθήκαμε στο Λυκαβητό για να παρακολουθήσουμε μια "παράσταση" από την εγκεκριμένη-επίλεκτη ομάδα των Σαολίν. Ηταν μια μικρή θεατρική παράσταση-επίδειξη, βασισμένη σε μια κεντρική ιστορία-πλοκή και διανθισμένη με εικονικές μάχες και επιδείξεις.
Ηταν βεβαίως εντυπωσιακά και, ειδικά αν δεν έχεις ξαναδεί κάτι ανάλογο, μένεις με ανοιχτό το στόμα. Ταυτόχρονα όμως, αν γνωρίζεις την ιστορία, διακρίνεις μια σκιά σε όλα αυτά...
Αν οι οργανωτές είχαν φροντίσει λίγο περισσότερο το πάρκιν, όλα θα ήταν πιο ευχάριστα
Κλικ στις φωτογραφίες για μεγαλύτερη ανάλυση
27 Comments:
Καλημέρα!!!!
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά!
Τελικά ζείς!...
Είδες τί σου κάνει όμως το χρήμα εεε;
Το πες και το κανες. Ωραίος. Άντε και πιο συχνά :)
Πολύ ενδιαφέρον ποστ. :-)
Ένας φίλος ήθελε να δει την συγκεκριμένη παράσταση, αλλά άργησε και τελικά δεν βρήκε εισιτήρια. Είχα αρνηθεί στην πρόσκλησή του να πάω κι εγώ μαζί για παρέα (όλες αυτές οι συναυλίες φέτος με έχουν εξοντώσει οικονομικά γαρ).
Ε, τώρα λοιπόν το έχω μετανοιώσει.
Καλό απόγευμα Alombar.
Που σημαίνει ότι ξεκόλλησες από το παιχνίδι?
An-Lu: Καλημέρα σας, ευχαριστώ :)
Darth: Ζώ και το ψάχνω :)
Pascal: Για την ταμπακιέρα όμως;
Mindstripper: Αν δεν έχεις μαύρη ζώνη ή έστω ανάλογη εμπειρία, οπωσδήποτε έχασες :)
Oistros: Που σημαίνει οτι το παιχνίδι μου θα έχει πολλές επιλογές στις μάχες του, ενώ θα προσφέρει και σχολεία πολεμικών τεχνών!
Αυτοί ειναι Καλόγεροι!!!!...
τί καλα θα ταν να ταν βουδιστες
και στη Μεση Ανατολη...............
Καταπληκτικό ποστ
και οι φωτο γραφίες....
Υ.Γ.
Δεν μπορω να σχολιασω το δικο μου
blog,ενω οι αλλοι μπορούν......
Εχει ακουστα τετοιο καζο;;;...
(Comments has been disabled on this post)μου γραφει...
Την καλησπερα μου......
Πάντως αν ο Σταλιν και ο Κομμουνισμός
είχε συνειδητοποιήσει την δυναμη
των Σάολιν.........................
Θα ειχε επικρατήσει,αλλα
πρόλαβαν οι Αμερικάνοι
και μαθαν πρωτοι αυτες τις τεχνες........
Υ.Γ.Marios-p
Oμοιοπαθής μου είπε:
# mariosp Says:
July 21st, 2006 at 6:45 pm
Εργοτελίνα, δεν το λύσαμε. Περιμέναμε… Σταματάει μόνο του. Μερικές φορές αργεί. Από λίγες ώρες, μέχρι μια μέρα…
Το πιπίνι είναι η μικρή κόρη της γυναίκας μου…
))))))))
Διαφωτιστικότατο ποστ! Και οι φωτό εξαιρετικές!
Άσχετο: η στάση του Γερανού, είναι αυτή που έμαθε ο Μιγιάκι στο Καράτε Κιντ με την οποία κατατρόπωσε την αντίπαλο?
Ντόλυ να σε δώ σ' αυτή τη στάση κι ας ΠΕΘΑΝΩ!
Αλόμπαρε το 'λεγα εγώ ότι τους δικούς μας Σαολιν (τους παπαροκάδες) δεν τους εκμεταλλευτήκαμε όσο μπορούσαμε στους Ολυμπιακούς... :)
Riverbend, προτιμώ την Εργοτελίνα!
Για τους αμερικάνους διαφωνώ - όσο κι αν έμαθαν την τέχνη, ποτέ δεν κατέκτησαν την εσωτερικότητα κι αυτό λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας, διαφορετικής οπτικής... Είναι εξαιρετικά δύσκολο (ίσως ακατόρθωτο) για έναν δυτικό να γίνει πραγματικός δάσκαλος Σαολίν.
Οσο για το blog σου, κάνε κάτι με το template που φαίνεται να έχει πρόβλημα - ούτε εγώ μπορώ να σχολιάσω...
CompoDoll, δεν πρόκειται για "στάση", εκτός ίσως από το πρώτο στήσιμο στην έναρξη μιας επιθετικής ή αμυντικής σειράς κινήσεων. Είναι η συνολική μίμηση αυτών των ζώων στην προσπάθειά τους για επιβίωση. Μετράνε πολύ οι κινήσεις του ζώου, αλλά μετράει και η συνολική αντιμετώπιση της ζωής και των κινδύνων της από αυτό.
Ενημερωτικά, η τίγρη είναι από τις πιο στοιχειώδεις τεχνικές, μιας και βασίζεται κυρίως στη δύναμη. Ο δράκος είναι το τελευταίο στάδιο εκπαίδευσης, μιας και χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά το πνεύμα και την ψυχή (και το "τσι", την εσωτερική ενέργεια-δύναμη) για να καταβάλλει τον αντίπαλο. Θυμίζω οτι οι βουδιστές δεν σκοτώνουν παρά μόνο όταν δεν μπορούν με τίποτα άλλο να το αποφύγουν.
Είναι ντροπή για έναν Σαολίν να παραδειχθεί οτι σκότωσε κάποιον - σημαίνει οτι δεν κατάφερε να τον αποφύγει ή απωθήσει.
Ημίαιμε, αν είχαμε τους παπαροκάδες στη Γιουροβύζιον, οι Φινλανδοί βρυκόλακες δε θα έβγαιναν από τους τάφους τους :)
Τωρα εγω μπορώ να σχολιασω...
αλλα μόνο στον Μozilla και στο Οpera
Στον Εξπλορερ μου βγαζει
αυτό...
Stack overflow at line 54
What s that?...
Δεν εξηγειται αλλιως...εγραψα για τη
Μεση Ανατολη......................
και οι US ελεγχουν τον IE..........
αληθεύει;........
Καλα θα ηταν να γινοταν κι εδω Θεσσαλονικη, μια επιδειξη τους..
Η τεχνικη του κουγκ φου διαθετει μια ευελιξια κινησεων αποτελεσματικη και κρατωντας τον αλλον σε αποσταση συνηθως. Αυτο αλλωστε ειναι που την κανει να ξεχωριζει απ' τις τεχνικες τυπου καρατε που ,εγω νομιζω, οτι εχουν κινησεις πιο "μονοκοματες".
Εργοτελίνα, κάτι στο template σου έχει πρόβλημα - υπόσχομαι να το ψάξω.
Αερικό, πολύ χοντρικά, το καράτε βασίζεται στη δύναμη, ενώ το κουνγκ φου (όπως και το αϊκίντο) στην ταχύτητα και την ευελιξία (και στη στήριξη, και στην αναπνοή κλπ). Στο καράτε χρησιμοποιείς δύναμη στη δύναμη, ενώ στο κουνγκ φου μπορείς μέχρι και να εκμεταλλευτείς τη δύναμη του αντιπάλου προς όφελός σου - όσο πιο δυνατός, τόσο πιο εύκολα καταβάλλεται. Βέβαια, αυτά είναι κάπως θεωρητικά αφού, στην πράξη, περιέχει και τεχνικές δύναμης - απλά αυτές είναι οι εισαγωγικές, οι χαμηλότερου επιπέδου.
Και ο εισπράκτορας της γραμμής ΙΚΕΑ-Επανωμή ξέρει όλες τις στάσεις απ' έξω κι ανακατωτά! Συμπτωματικώς, η γραμμή φέρει τον αριθμό 69, οπότε μιλάμε για πολύ ενημερωμένο εισπράκτορα!
(καλοκαίρι είναι, λέμε και καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα...)
:)))
Αερικό, ήρθαν και στη Μονή Λαζαριστών στις 21 Ιουλίου. Και, ναι, πήγε και ο Ψωμιάδης.
Α, μπα? Κι εγώ που νόμιζα πως είχες πάει στο Αγιον όρος να μονάσεις ή πως κέρδισες το λόττο και πήρες την οικογένεια και πήγες στην Καραϊβική αφού έριξες μάυρη πέτρα...
Αλλά όλα καλά. Ζεις, κάνεις διάφορα και μας φτύνεις.
Θα τιμωρηθείς παραδειγματικά!
Εγώ δεν μπορώ καν να μπω στο μπλογκ της Εργοτελίνας....
Επειδη ειμαι Fan του Μοzilla,η γνωμη σου για το Firefox myths?
Eδω συζητουν
για το bug Stack overflow at line 54
Morgana, το συντριβανάτο αυτοκρατορικό το ξέρεις; :)
Ημίαιμε, έχετε και γαμώ τους νομαρχαίους - γι' αυτό θα τον ξαναέχετε όπως πάει :)))
Κρότυ, ζώ και βασιλειεύω ;)
Εργοτελίνα, δε χρειάζεται να διαβάσω τη συζήτηση - το σφάλμα αυτό μου είναι γνωστό. Υπάρχει ένα πρόβλημα στο πρόγραμμα των backlinks της blogger που δεν έχω ακόμα βρει τις συνθήκες στις οποίες εμφανίζεται, αλλά υποψιάζομαι οτι γίνεται όταν σε ένα blog ΔΕΝ έχεις backlinks, μετά το αλλάζεις για να έχεις και αντί να κάνεις republish όλο το blog, κάνεις republish μόνο το index.
Σε κάθε περίπτωση, δοκίμασε να κάνεις republish όλο το blog. Αν δεν διορθωθεί, απλά βγάλε τα backlinks (και πάλι republish all).
Eυχαριστω Αλομπαρ μου...εκανα hide τα
backlinks....και worked.............
Να σου δωκω και εγω μιαν ειδηση
Ο Χαρυ Κλυν Βλογγερ!!!
Κουμπάρε ζεις ζεις
εσύ μας οδηγείς !
Μαθήματα για τις κινήσεις πότε θα μας κάνετε ;
Σοφολογιώτατε τα θερμά μου συγχαρητήρια δια το άψογον ποστ σας .
Αγαπητέ alombar42, καλημέρα. Είχα «κάνει» Αϊκίντο επί ένα μικρό διάστημα και ήταν πολύ ενδιαφέρον, όντως. Το γεγονός ότι στηρίζεται εν πολλοίς στην «πτώση», νομίζω λέει αρκετά και για την φιλοσοφία του...
(Τώρα είδα ότι μάλλον σου αρέσει και ο D. Adams, πρέπει να ξαναέρθω εδώ...)
Εργοτελίνα, όποτε θέλω να σου πω κάτι, θα βάζω τον Alombar42 να στο λέει, εμένα δεν με ακούς :-)
χάθηκες!
Μια που αρχισαμε τα "ιστορικα" να πω κι εγω οτι εχω κανει μισο χρονο τεκβοντο, δυο χρονια "παγκρατιο", δυο χρονια okinawa, και κατεληξα σε τρια χρονακια kung fu.
Απο τοτε που γεννησα την κορη μου εχω ν' ασχοληθω με οτιδηποτε εχει σχεση με τις πολ. τεχνες, 10 χρονακια δηλαδη..:-(
"Τωρα σ' αυτη την ηλικια" οπως λεει και το ασμα αν ξεκινουσα κατι (που το χω στο μυαλο μου) αυτο θα ηταν tai chi ή yoga. Κι αυτο γιατι ειμαι στα 40βαλε κι επιπλεον τα μυοσκελετικα προβληματα παιρνουν και δινουν! :-))
Καλημερα!
Eπέστρεψα και έχω να πω πως μου είχε λείψει να τριγυρνάω από εδώ... Βλέπω δεν έχασα πολλά δημοσιεύματα!
Αλομπαρμένε μου, σε ασπαζομαι και χαιρετώ! Τα λέμε συχνότερα!!! :)
Πολύ ενδιαφέρον!
Δημοσίευση σχολίου
<< ΠΙΣΩ