Κυριακή, Μαΐου 21, 2006

Γιουροβυζιά

Το τραγούδι (και η σκηνική παρουσία) των Φινλανδών και το κομμάτι των Λιθουανών άξιζαν - να πέσουν και τίποτα μάσκες.

ΑΛΛΑ!

Θα έπρεπε να κερδίσει η FYROM. Αντε, η Ουκρανία. Εστω, η Νορβηγία.

Δεν είναι δυνατόν τέτοια αστέρια του πενταγράμμου και της θηλυκότητας να χάνονται μέσα στη μετριότητα των υπολοίπων.
Στραβός ήταν ο κόσμος στο 90-60-90 που μόνο αυτές οι χώρες διέθεταν σε αφθονία;

:)

Η δική μου σειρά κατάταξης
-1-

ΠΓΔΜ
-2-

Ουκρανία
-3-

Νορβηγία
-4-

Ολλανδία


Ολες οι φωτογραφίες είναι από το http://www.eurovision-greece.com/ - κλικ για μεγέθυνση

22 Comments:

Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τρία 90-60-90 είχες, αγόρι μου, δίπλα σου χτες βράδυ, τα αμφιβλολου προελεύσεως και ποιότητος αλλοδαπά χάζευες?

Τς τς τς τς

21/5/06 11:41  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εχε χάρη που δε μπορώ να σου απαντήσω!!

21/5/06 11:48  
Blogger the ibt ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Συμφωνώ απολύτως. Η Νορβηγία είχε το καλύτερο πρόσωπο και η Ουκρανία το καλύτερο μπούτι!

ΔΩΣΤΕ ΜΠΟΥΤΙ ΣΤΟ ΛΑΟ!

P.S. Η Παπαρίζου κέρδισε στο σύνολο. (Μπούτι + πρόσωπο)

21/5/06 12:37  
Blogger Αθήναιος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Να σου πω κάτι. Εσύ κ ο Ορλάντο, έχετε κάποια πάθηση με το ζήτημα. Αναρρωτιέμαι αν έχετε μείνει στο στοματικό-κατά Φρόϋντ- στάδιο... :-Ρ

21/5/06 12:38  
Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αγαπητέ αθήναιε θα συμφωνήσω. Το ερώτημα είναι τους έλειψε ή τους περίσσεψε και παρέμειναν εκεί;
;)

21/5/06 17:11  
Blogger Κωστής Γκορτζής ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλές οι Ολλανδέζες, σαν ξαδέρφες της Καραχασάν μου 'μοιαζαν...

21/5/06 17:28  
Blogger cyrus ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αχχχχχχ, Ουκρανία........

21/5/06 18:02  
Blogger Markos ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μήπως να ξανασκεφτόσουν τη θέση της Ουκρανίας;

composition doll εσύ πού ξέρεις τί είχε δίπλα του;
Αλλά και έτσι να είναι. Αφού είχε ό,τι είχε δίπλα του, ε λογικό ήταν να κοιτάζει απέναντι ο άνθρωπος !!! :-)

21/5/06 18:20  
Blogger Кроткая ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Συγγνώμη, αλλά η Σκοπιανή είναι σα να έχει πάθει τέτανο.... ή έστω τύφο... Και η μικρή Ολλανδέζα αριστερά είναι άσχημη και αλλοίθωρη.
Από πότε οι Νορβηγίδες μοιάζουν με Νιγηριανές επίσης;

Αλομπάρ, χάνω πάσα ιδέα για το γούστο σου... Να πεις για την Παπαρίζου, οκ, αυτή είναι ωραία... Αλλά αυτά τα ξόανα; Χάλι μαύρο....

21/5/06 18:51  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Για τους διαφωνούντες ένα έχω να πω: τα δικά μου κριτήρια είναι χειροπιαστά!!


Αθήναιε, για σένα:
Με αυτήν κάναμε ένα υπέροχο στοματικό έρωτα - εγώ της είπα να κάνουμε σεξ κι αυτή μου είπε όχι.
:)


Κρότυ, γενικά στις γυναίκες, οι άλλες γυναίκες είτε μυρίζουν είτε ξυνίζουν. Οι άντρες είμαστε πιο βολικοί ;)


Κατά τα άλλα, είχαμε μια σοβαρή διαφωνία, κυρίς μεταξύ ΠΓΔΜ και Ουκρανίας (στη Νορβηγία συμφωνήσαμε οτι έρχεται τρίτη). Οι δύο αρσενικοί της παρέας να τσακώνονται ποιά ομάδα έρχεται πρώτη. Υποχώρησα, μετά την παρέμβαση κυρίας της παρέας, που μας εξιστόρησε, μεταξύ άλλων, το άπαιχτο παρελθόν των Ουκρανέζων - αντικειμενικά, κέρδισαν πόντους!

21/5/06 22:33  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τα μπούτια σου.... Ουκρανία!

22/5/06 14:05  
Blogger ralou ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Aπό όλες τις γυναίκες εμένα μου άρεσε εκείνο το κακοχυμένο ρωσάκι!
Το δε πακετάκι με τις μπαλαρίνες απαιχτο!

22/5/06 14:07  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ουκρανία by far...
Και αν είναι στενοχωρημένο το πουλάκι μου να περάσει να του δώσω εγώ 2-3 έπαθλα... όχι μόνο 1...

22/5/06 15:03  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

απο φωνη νινι κι απο νινι φωναρα

22/5/06 15:18  
Blogger Νicola Beerman ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ειμαι συμφωνος οτι επρεπε να περασει στον τελικο η Ολλανδια,ειμαι συμφωνος οτι το fyrom επρεπε να παει πιο ψηλα,κραταω επιφυλακτικη σταση για τις αποψεις σου για τις ...ουναρες και ηθελα νικητη τη Βοσνια ή τη Ρουμανια.

22/5/06 16:07  
Blogger I.P.Potis ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λόρντι και ξερό ψωμί.

22/5/06 16:13  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Οπως βλέπω, όλοι Αννούλα ψηφίσατε.
Τσκ τσκ, κακιασμένοι :)

22/5/06 16:19  
Blogger Melina's Art ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

..εγώ πάλι, θέλω ΟΛΑ τα συνολάκια της Μενούνος (να μου τα φέρει ο Ρουβάς στο σπίτι!)

alombar, ρε συ, μη τα βγάζεις όλα στη φόρα είπαμε. Άσε τις εμμονές για τον εαυτό σου γιατί θα μας πουν και πεινασμένους! Και καλά εσένα, εγώ τι φταίω που σου μαγείρεψα και τόσο φαί, αχάριστε; :p
(Αθήναιε, το είχα στο νου μου να σε ρωτήσω.. συνταγή για πασχαλινά κουλουράκια έχουτε; Γιατί τα φετινά μας βγήκαν αχταρμά -να χαρώ εγώ τα βιβλία μαγειρικής..)

οκ.. μετά απο αυτό το μικρό διάλειμμα μπορείτε να συνεχίσετε :)

22/5/06 16:53  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

επιτέλους και μία αξιοπρεπής αξιολόγηση!

22/5/06 17:16  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ναι Κουρκουμπίνι μου, έχουμε αλλά μήπως για σιγουριά να τα φτιάξω εγώ να σας τα στείλω;;; :-)

22/5/06 21:23  
Blogger Melina's Art ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αθήναιε, να σου πω.. δεν είναι και άσχημη ιδέα! Πόσες κούτες μπορεί να μεταφέρει το courier γιατί είμαστε και καλοφαγάδες! :p

22/5/06 22:06  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

EINAI PLEON GNOSTO OTI OI KALYTERES PIPES FTIAXNONTAI APO KSYLO OYKRANIaS

23/5/06 19:36  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ