Πέμπτη, Μαΐου 11, 2006

Ξεσσαλονίκη (updated)

Αύριο (Παρασκευή) το πρωί ξεκινάμε για Ξεσσαλλλονίκη.

Οπως φαίνεται, θα φέρουμε μαζί μας και τον αττικό ήλιο!!

--

Τελευταία ενημέρωση στις 10:00 μμ
Κάντε κλικ εδώ για λεπτομέρειες της επίσημης συνάντησης.

Για ανεπίσημα πράγματα, χρησιμοποιείστε τις γνωριμίες σας ή στείλτε email (θα το διαβάσω έγκαιρα) - εμείς πάντως θα μένουμε στο Ambassador (Πλαγιάρι), σε βολικό bangalow με βεράντα, πισίνα, γρασίδι και καλή διάθεση. Κερνάμε καφεδάκι και συναρπαστικές ιστορίες :)

19 Comments:

Blogger Кроткая ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Να πάτε ρε άθλιοι! Αλλά πόσο καλά θα περάσετε χωρίς τη Ντόλυ, την Αμελί κι εμένα;; ε, πόσο; Χα!
(Μη με παρεξηγήσετε! Η ζήλεια μου προκαλεί την κακία!).
Αλομπάρ, τι σ'εχω για μανατζερ; Θέλω γυμνές φωτογραφίες του Νομάρχη σε αποκλειστικότητα, οκ?

Θα μας λείψετε από το διαδίκτυο, αλήθεια το λέω!

11/5/06 16:30  
Blogger Кроткая ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μόλιε έιδα το σχόλιό σου στο Λαμπρούκο. ΚΑΟΝΙΣΕ κακομοίρη μου να με διασύρεις! Θα πέσει πιθηκοφωτιά να σε κάψει! Κανόνισε μόνο, αυτό σου λέω!!!
Άθλιε προμότερ!

11/5/06 16:34  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλομπαρίνο αμήν γιατί έχει μουλιάσει το κοκκαλάκι μας. Λοιπόν να το κλείσουμε για Σάββατο μεσημέρι τελικά. Με όλα τα δεσμευτικά που μου έβαλες μας βλέπω σε καμιά Περαία για ουζάκι. Έστω όμως! Ροδίτσα και Χνουδόμπαλα τι λένε?

11/5/06 17:26  
Blogger pascal ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Να πάτε, να περάσετε καλά και να φέρεις πίσω γυμνές φωτό του λαμπρουκοπίθηκα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να επιβεβαιωθεί και με στοιχεία πλέον ότι την έχει μικρή :P

11/5/06 18:17  
Blogger ---. ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλό ταξίδι και να μου την φιλήσετε σταυρωτά την ξεσσαλονίκη. Next time θα την φιλήσουμε παρέα...κλαψ. :(

11/5/06 18:36  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

:-((((((

11/5/06 20:42  
Blogger Xνούδι ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ροδίτσα και χνουδόμπαλα μέσα, σε όλα (μην το πάρετε τοις μετρητοίς τώρα αυτό).

φιλιά.

Πιθήκι θα έχω και μία φίλη μου μαζί. Μόνο που είναι 91-61-91. Υπάρχει πρόβλημα;;; :Ρ

11/5/06 22:23  
Blogger raffinata ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

θα ερχόμουν, αλλά ΚΑΠΟΙΟΣ μου το απαγόρευσε... ζηλεύει, αν είναι δυνατόν, τον ποντοπίθηκα ;)

11/5/06 22:45  
Blogger Кроткая ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Η Ντόλυ, η Αμελί κι εγώ πάντως σας καταρραστήκαμε. Χάλια θα περάσετε, χάλια...

12/5/06 01:52  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ik ook!

12/5/06 02:03  
Blogger maika ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

..πιείτε κανα ουζάκι και για μας...
..να περάσετε τέλεια!!

12/5/06 12:14  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

oust!

12/5/06 14:03  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ξεσκιστήκαμε στο φαγητό, στα γλυκά (με και χωρίς αλκοόλ) στα γρασίδια αλλά δυστυχώς όχι στον ύπνο.

Ξεσαλλλωθήκαμε!

:)

14/5/06 17:05  
Blogger Кроткая ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Θα μας πείτε τίποτα άλλο; Πιο πολλές λετομέρειες! Και κυρίως ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕς ΝΟΜΑΡΧΗ!!!

14/5/06 18:24  
Blogger maika ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πάντα τέτοια!!

14/5/06 21:15  
Blogger ellinida ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τι κάνετε ωρέ κουμπάροι ?
Αντε κατεβείτε , πολύ κάτσατε . Και θέλουμε πλήρες ρεπορτάζ .
φιλιά

15/5/06 06:31  
Blogger ralou ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ειδα ταξίδι στην Νυμφη και μπήκα.
Να περάσετε καλά και αν θέλετε κάντε και μια βόλτα στην παραλία πολύ νωρίς το πρωί έστω και σε βάρος του λιγοστού σας ύπνου!
Αχ πόσο μου έχει λείψει!

15/5/06 12:54  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μα τι σκατά κάνεις τόσες μέρες?
τς τς τς τς.....

16/5/06 10:34  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εεεεεεε, δεν έχουν κυλίσματα στα γρασίδια τέλος ;;;;

16/5/06 21:05  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ