Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2005

γιατί γράφουμε στα μπλογκ;

Σκεφτόμουν για ποιο λόγο και για ποιό "κοινό" γράφω στα μπλογκ...
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να εκφραστώ, σε μικρό ή μεγάλο κύκλο, άρα δεν είναι θέμα "θέλω να τα πώ κάπου" (άλλωστε ελάχιστα "λέω").
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να γνωρίσω κόσμο, άρα ούτε αυτό παίζει.
Μήπως είναι μόδα; Μπα, σιγά τους πολλούς (στην Ελλάδα εννοείται) που θα το κάνουν μόδα.
Βαριέμαι;
Ψάχνω κάτι διαφορετικό;
Απλή περιέργεια;

Παρακαλείστε όπως συνδράμετε με... ιδέες.
Γιατί ή/και για ποιόν γράφετε εσείς;

14 Comments:

Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Για να μπορεσει να με παρει ο υπνος. Χωρις αυτες τις σκεψεις που αφαιρεσα απο το μυαλο μου την στιγμη που τις εγραφα στο blog μου νοιωθω πιο ησυχη και πιο ελαφρια.
Καληνυχτα.

25/11/05 01:22  
Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ψάχνω τους γονείς μου!
(βρήκα θετή μανούλα, αλλά οι άλλοι παραμένουν άφαντοι!)
Λες κάτι να ξέρουν?

25/11/05 10:09  
Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Eχεις χρονο;
Φλυαριες εξηγουν τους λογους για τους οποιους αρχισα να γραφω.
Σε εχασα Blog? δειχνει την αγωνια μου, οταν καποτε νομισα οτι χαθηκαν τα postings.
Και το Big brother is watching you, me, us... ειναι οι πιο προσφατες σκεψεις μου για το θεμα.

Καλο διαβασμα :-)

25/11/05 10:20  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

η ανάγκη να εξωτερικεύσεις τις σκέψεις σου τους προβληματισμούς σου ίσως η ανάγκη να δεις ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι στο ίδιο μήκος κύματος... ;)

25/11/05 14:44  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@skorpina: το κουρκουμπίνι τελεί υπό εκπαίδευση (υποψιάζομαι οτι έχει "moderate comments", θα δώσω οδηγίες).

Ιλουζιόνε, πάλι διαφήμιση κάνεις;
Ασε που έχει πάψει πια να είναι "δική σας" περίπτωση - το μοναστήρι έχει γίνει (και ορθώς) κοινόβιον!

Πνεύμα του δρόμου (πολυδιάστατο το ψευδώνυμο), μα υπάρχουν και οι ιστοσελίδες, όπως και οι διασκέψεις (fora). Τι αλλάζει στα μπλογκς;

25/11/05 16:06  
Blogger Melina's Art ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Το blog μπορεί να είναι πιο προσωπικό απο το forum, και ταυτόχρονα κοινό, αντιθέτως με ένα φόρουμ, όπου γίνεται περισσότερο συζήτηση παρά "παρουσίαση", λιβάνισμα, του εαυτού σου ή των ταλέντων σου κτλ κτλ. Είναι το "μυστικό" σου ημερολόγιο στο οποίο γράφεις οτι κουταμάρα, αμελοφιλοσοφία ή έστω... υπαρξιακά προβλήματα και καθημερινές ανησυχίες έχεις, ξέροντας όμως ότι υπάρχει η πιθανότητα να τα διαβάσουν και εκατοντάδες άλλοι ανα τον κόσμο. Τώρα, να το ρίξουμε στη ψυχολογία και να πούμε οτι είναι μια επιβεβαίωση του "εγώ" (συνειδητή ή υποσυνείδητη);
Αυτός δεν είναι ο κανόνας ομολογουμένως και όλοι οι παρόντες εξαιρούνται απο υπέρμετρους εγωισμούς και υποσυνείδητες παρορμήσεις! :p

ΥΓ1. Να με συγχωρείτε για τα συντακτικά/ορθογραφικά αλλά πρώτη μου γλώσσα δεν ήταν τα ελληνικά και ο εγκεφαλός μου ακόμα μπερδεύεται!

ΥΓ2. Η καμηλοπάρδαλη φταίει για όλα! Τα comments σας είναι καλοδεχούμενα στο mplog (?!) και αναρτησμένα σε πρώτη θέση!

25/11/05 20:40  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

mplog όπως λέμε πλόπ;

25/11/05 21:13  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν έχω κανα ειδικό λόγο που γράφω στα μπλογκάκια. Είχα ξεκινήσει παλιά, αλλά τότε ήταν αρχή και ήταν ξενερέ η κατάσταση, όλο καλημεροκαλησπερέρες. Επεφτε και πολύ λιβάνι.
Ετσι, βρισκόμουν σε φόρουμ, σε σελίδες, σε κόμβους, εχω και δικό μου, σκαρώνω και κάτι κυριλλέ τώρα που πρέπει να σοβαρευτώ.
Εδώ βρέθηκα τυχαία πριν λίγο καιρό -μήνα περίπου- έκοψα κίνηση, μου άρεσε, είδα ταραχή, ε, και μπήκα με φόρα! Τέσσερα blogs με τη μία! Χμμ... πάλι μέτρησα; η κακή συνήθεια δεν κόβεται εύκολα.
Αυτά.
...και... smutsssssssssss

Γιατί γράφω στα blogs?
Την απάντηση στον Αριστοτέλη: «ο άνθρωπος είναι όν κοινωνικόν» χεχε..

25/11/05 21:38  
Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Έχω κάνει και εργασία για το θέμα...
Να στη στείλω;
(σοβαρά μιλάω το έψαξα από την πολιτική του διάσταση)

25/11/05 22:02  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μικρούλι, να τη στείλεις φυσικά. Μπορεί (λόγω εμπειριών) να έχω κάτι να τσοντάρω...

25/11/05 22:07  
Blogger Marina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γράφω στα μπλόγκς για να ξεφορτώνω. Ολη μέρα "ακούω" συνεχώς λόγω επαγγέλματος, τα μπλόκια είναι η διέξοδός μου να ξεφορτώσω λίγο την πίεση που μπορεί να νοιώθω..
Φυσικά δεν γράφω εδώ τίποτα για τους/τις πελάτισσές μου, εκεί μόνο δίνω, όμως χρειάζομαι και λίγο άδειασμα..
Γράφω επίσης γιατί έχω ανάγκη απο ανθρώπους, αισθάνομαι λίγο μόνη μέσα σε ένα φούλ ωράριο, μιά φούλ κοινωνική ζωή, ναί συμβαίνουν και αυτά τα πράγματα..μου λείπουν οι φίλοι που θα τους πώ τα δικά μου και όχι τις σαχλές κοινωνικότητες που λέω κάθε στιγμή και ώρα..
Γι αυτό.

25/11/05 23:15  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γιατί αισθάνεσαι μια ανακούφηση βγάζοντάς τα.
Γιατί τελικά λες κάτι που σου την σπάει ή που θες και ξέρεις ότι τελικά κάποιος θα το δεί αλλά όταν το δεί θα έχει περάσει η συναισθηματική φόρτηση, οπότε μπορεί να το δείς κι εσύ με άλλο μάτι
Γιατί τελικά σε αποφορτίζει
Για το χαβαλέ....

26/11/05 20:17  
Blogger Esther ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

γραφω στα blog για να "ξε blog αρω". Ευχαριστώ για τις συμβουλές:
1.θα το σβήσω
2...μάλλον εχω τους λόγους μου...αλλα θα γράψω και ελληνικά κάποια στιγμή.
3. θα ενημερώσω

καλη συνέχεια!

28/11/05 13:22  
Blogger Tatiana ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Όπως έγραψα και στο πρώτο post στο blog μου γράφω γιατί όλοι θέλουμε 'μάρτυρες' της ύπαρξης μας, και κατά κάποιο τρόπο, απειροελάχιστο ίσως αλλά υπαρκτό, μέσω του blog δίνουμε τη δυνατότητα της 'μαρτυρίας' (witnessing) της ύπαρξής μας.

Επίσης ξέρω ότι αν μετά από καιρό κοιτάξω πίσω σε αυτά που έχω γράψει θα 'θυμηθώ' ποιά ήμουν...το ακριβές αποτύπωμα της συγκεκριμένς χρονικής στιγμής...και αυτό για μένα είναι απίστευτα πολύτιμο.

28/11/05 14:07  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ