Κυριακή, Νοεμβρίου 27, 2005

η τεχνολογία προχωράει!

9 Comments:

Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Aπιθανο τι μπορει να βγει, οταν κανεις χρησιμοποιει συντομολεξιες για ολα και για τα παντα ;-)

Το καλοκαιρι αυτην την ιδεα ειχε ενας φιλος Αγγλος στην Πατμο. Να αρχιζε καποιος στο νησι ενα Wi-Fi service για τους κατοικους και τους τουριστες. Το προβλημα που βλεπω εγω, ειναι οτι εχεις μονο εξοδα χωρις εσοδα, αρα θα μπορει ο provider να ειναι μια ιδιωτικη εταιρια, παρα ο Δημος. Και ισως οχι εντελως δωρεαν, αλλα με καποιο συμβολικο ποσο, οπως πληρωνουμε πχ τα τελη τηλεορασεως.

Καλη ιδεα των δημοτικων WiFi, αλλα μαλλον οχι ακομα της ωρας.

Προσωπικα βαρεθηκα αυτες τις μερες που ημασταν κλεισμενοι στο σπιτι το modemακι μας και παρεγγηλα για την επομενη εβδομαδα, DSL.flat και Wlan συσκευη. Για να δω, αν θα γνωρισω τους επομενους μηνες ολους αυτους που μπενουν στο internet μεσω του router μου ;-)

27/11/05 16:08  
Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ξεχασα ενα "δε".
... αρα ΔΕ θα μπορει ο provider να ειναι μια ιδιωτικη εταιρια, παρα ο Δημος....
sorry, κεκτημενη ταχυτητα :-(

27/11/05 16:10  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Για στείλε μου ένα μήνυμα με το μειλ σου να σου πω μερικά μυστικά.

Θα ετοιμάσω κι ένα γενικόλογο ποστ πάντως.

27/11/05 18:00  
Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αυτά σπουδάζω παιδιά μου και είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί, έστω και πιλοτικά σε ορισμένες πιο "προηγμένες" πόλεις...
Ελπίζω να επανέλθεις με τα περισσότερα στοιχεία alombar42...
Δεν μπορείς να φανταστείς μέσα έχεις πέσει *όσον αφορά το μικρούλικο άτομό μου εννοώ*
;-)

27/11/05 22:12  
Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πώς να μην πέσεις μέσα άλλωστε;
Το είπες και εσύ!
Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει...
ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ!!!
;-)

27/11/05 22:41  
Blogger Marina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τι είναι το Wi-Fi?

27/11/05 23:15  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@marina: δηλαδή κατάλαβες το muni και δεν έπιασες το wi-fi?! Εκπλήσσομαι :)
Πάντως είναι τα ασύρματα δίκτυα (wireless). Στην προκειμένη περίπτωση (municipality wireless) μιλάνε για διαδημοτική ασύρματη πρόσβαση στο Ιντερνετ: παίρνεις μια κάρτα/κεραία των 30 ευρώ και έχεις Ιντερνετ σε όλη την πόλη.

28/11/05 00:12  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αν δεν έχεις κρυπτογραφημένη την επικοινωνία, όχι μόνο μπαίνει, αλλά σου τρέχει κι ένα ethereal dump και κρατάει οτιδήποτε περνάει στο "δίκτυο" (εκτός SSL φυσικά).
Για καιρό στο δικό μου wireless είχα κάποιον που έμπαινε για τσάμπα internet - τον άφηνα, αλλά μου δημιούργησε πρόβλημα και πάπαλα. Μα είναι και βλάκας - αφού βλέπει οτι τρώει τσάμπα, ζητάει και γλυκό;

28/11/05 15:10  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εχω dsl router ΚΑΙ πομπό, δεν έχω δύο σε ένα :)

29/11/05 16:45  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ