Τρίτη, Δεκεμβρίου 13, 2005

κάτι τρέχει

Είμαι χαρούμενος σήμερα, σας το είπα;

Κάτι τρέχει, κάτι τρέχει
και ο κόσμος κέφια έχει
το παράθυρο δε μπάζει
και η βρύση μας δε στάζει.

Στην κρεμάστρα το φουστάνι
μοναχό του σκέρτσα κάνει
κι ο παλιός μας ο καθρέφτης
τρεις φορές γίνεται ψεύτης.

Κάτι τρέχει, κάτι τρέχει
και το σύννεφο δε βρέχει
ξεγελάστηκε τ' αστέρι
βγήκε μέρα μεσημέρι.

Οι ληστές τα αντικλείδια
τα κρεμάσανε στολίδια
φρονιμέψαν τα κορίτσια
κι οι γριές κάνουν καπρίτσια.

(Σώτια Τσώτου, Κώστας Χατζής)

4 Comments:

Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλο και ωραια χαρουμενο.
Μου στελνεις το κομματι εαν το εχεις ως mpg3?

13/12/05 15:28  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βίστα, έχω μόνο μια ζωντανή εκδοχή του, στην οποία δεν το λέει ολόκληρο ο Χατζής. Θα φροντίσω πάντως.

Κοσμοπολίτη, μη με αποπαίρνεις - έγραψα πάνω πάνω τη δικαιολογία μου! Δεν το έχω/ξέρω το τραγούδι, αλλά την ώρα που το έσωζα, κοίταζα το μήνυμα του Πάνου και προέκυψε η σύμπτωση. Ε, δεν είναι και του πεταμού.

13/12/05 18:34  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τί μου θύμισες....

....
να δεις την γη απ' την σελήνη,
ένα φεγγάρι 'ναι κι εκείνη....

13/12/05 23:21  
Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλό πολυ καλό, ευχαριστω ξανα :-)

15/12/05 15:28  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ