Δευτέρα, Δεκεμβρίου 26, 2005

Χαμογελαστά αδιέξοδα και ρομαντική ελευθερία

Πρέπει να φτιάξω μια εικόνα που να δείχνει μαύρη από τα σύγχρονα αδιέξοδα με μια δόση χιούμορ αλλά από πίσω να κρύβεται μια ρομαντική διάθεση και ένας ύμνος στην ελευθερία. Κάτι σαν τη Ζωζώ να αυτοκτονεί με την καλτσοδέτα της, μπροστά στα μάτια του παπά.
Τυχόν ιδέες θα αμοιφθούν με ένα μεγάλο, πλουσιοπάροχο ευχαριστώ :)

Ασχετο: έψαχνα για Βιτσέντζο Κορνάνο κι έπεσα σε κάτι γραπτά όπου και οι δυο πλευρές συμφωνούν οτι ο Νικηφόρος Φωκάς ήταν ένας μέγας εξολοθρευτής ένα πράμα, αλλά διαφωνούν τα μάλλα για την ταυτότητα των θυμάτων - εδώ. Και δεν είχε και τίποτα αξιόλογο - πτου!

13 Comments:

Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Til Death Do Us... Uh-Oh!!!

Tim Burton's new movie "Corpse Bride!"

Με το που διάβασα την περιγραφή της εικόνας που ψάχνεις, μου ήρθε στο μυαλό η νέα ταινία κινουμένων σχεδίων του Tim Burton! Δεν την έχω δει να φανταστείς ακόμα, αλλά με τόσα που έχω διαβάσει και ακούσει, μια πλύση εγκεφάλου την έπαθα και νομίζω συνδυάζει την αισιοδοξία με την κατάλληλη δόση μαυρίλας και την έντονη διάθεση για την απόλυτη ελευθερία...
Λένε ότι πρόκειται για αριστούργημα!
Δεν γνωρίζω ακόμα, αλλά κάτι μου λέει ότι σύντομα (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) θα πάω στις κινηματογραφικές αίθουσες να τη δω!
Τί περίμενες εκτός από κινούμενα σχέδια από το μικρούλι σου;
:-)
Φιλιά πατερούλη!

28/12/05 18:08  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν θα έλεγα ότι δείχνει τα σύγχρονα αδιέξοδα το corpse bride...

Εμένα το μόνο που μου έρχεται στο νού για κάτι τέτοιο είναι "Η κραυγή"...

28/12/05 18:24  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Για να είμαι ειλικρινής, κινούμενα σχέδια σκέφτηκα κι εγώ αλλά... παραήταν κωμικό και δεν τα δέχεται έυκολα κανείς αυτά (σκέψου το Σκρούτζ να κάνει δημοπρασία για μια ανθρώπινη καρδιά).
Από ταινίες είμαι μάλλον άσχετος (έχω όμως ζήσει καταστάσεις που ίσως τις ξεπερνούν και δεν νιώθω την έλλειψη).

Πάντως μάλλον βρήκα την εικόνα, κάτι σαν μισή/αποτυχημένη αυτοκτονία (θα πάρει ώρα να εξηγήσω το σκηνικό αλλά δείχνει κάτι σαν μια προσπάθεια αυτοκτονίας με κρεμάλα, όπου όμως το σκοινί είναι κι αυτό πολύ φθαρμένο και άρα καταδικασμένη σε αποτυχία).

Στα δικά μας τώρα:
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΑΘΛΙΟ ΜΙΚΡΟΥΛΙ; ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΑΛΠΩΡΗ;

Νταρθ... αυτά. Από τα παραπάνω κατάλαβες γιατί δεν μπορώ να απαντήσω τίποτα :)

28/12/05 19:22  
Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εδώ είμαι καλέ πατέρα!
Εδώ που με έστειλες!!!

Αλλά τι τα θες, έτσι που μεγάλωσες (είδες δεν λέω γέρασες) ξέχασες και σε ποια αποστολή με έστειλες!

Νταρθ, νομίζω ότι τονίζει μερικά από τα πιο σύγχρονα αδιέξοδα:
1. Τη ματαιοδοξία
2. Τον εύκολο πλουτισμό
3. Την εξειδανίκευση
4. Την αέναη αναζήτηση του "έταιρου ήμισυ"
5. Την κοινωνία
6. Την ευτυχία
7. Τον καθωσπρεπισμό
8. Την Εκκλησία
9. Την φτώχια
10. Το φόβο για το αύριο...

Άντε ποιος τη χάρη σου πατέρα!
Είδες τι καλούδια μάζεψα μακριά από σένα; Ωραία η ιδέα με τον Σκρούτζ και τη δημοπρασία καρδιάς!!! Μέσα στο πνεύμα σε βρίσκω!!!
;-)

29/12/05 20:17  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μικρό μου παιδί, εγώ τέτοια σε δίδαξα; Βρε, η ματαιοδοξία, ο εύκολος πλουτισμός και η ευτυχία είναι υπέρτατες αξίες, δεν είναι αδιέξοδα! Τι παιδί έκανα πιά;!

Μέσα στο πνεύμα εγώ και άντε 2-3 άλλοι. Οι υπόλοιποι θα αγνοήσουν το χιούμορ - του ματς :)

29/12/05 23:39  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εχω αρχίσει να υποψιάζομαι οτι οι ξωθιές δε βλέπουν επειδή έχουν ψιλοκαταργήσει την όραση :)

30/12/05 09:27  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καημένη η Ζωζώ; Δεν θα έβαζα στοίχημα πάντως...

30/12/05 11:44  
Blogger Mirandolina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλή Χρονιά εύχομαι -- με πολλά τραγουδιστά ποστς!

30/12/05 13:04  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βάλε κι εσύ βρε παιδί μου κανά μεγάλο λινκ στο mail σου, με πολλά βελάκια και αναβοσβύνοντα φωτάκια να φαίνεται...

30/12/05 13:07  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλή χρονιά με λιγότερα αδιέξοδα και έξοδα, αλλά με μπόλικη ρομαντική ελευθερία ;)

30/12/05 13:17  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μιραντολίς, καλή χρονιά και εις υμάς και ακόμα περισσότερο στον διάδοχο τον μάγκα :)

Νταρθ, μήπως εννοείς να βάλω κι εγώ έναν κιτς κερατά για να ζωντανέψει λίγο το μπλογκ; Χα!

30/12/05 13:18  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

χα χα παραδέξου το, ζηλεύεις, θέλεις τον κερατά σου φτιάχνει το κέφι !!!

30/12/05 15:07  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ΚουΒου πρόσεχε τα λόγια σου, σε αυτό το μπλογκ ο αφέντης είμαι εγώ!
Αντε μη σου στείλω τάρανδο συστημένο στο δικό σου μπλογκ :)


Πνεύμα του δρόμου, καλά να μας μπει!

(Δηλαδή θα φάμε 15 μέρες με ευχές; Τι ασυγκράτητα παιδιά είστε εσείς!)

30/12/05 15:22  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ