Κυριακή, Ιανουαρίου 01, 2006

2006... αποκαλύψεις

guess the lottery

Ηρθε το Δύο Χιλιάδες Σέξι!

9 Comments:

Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ευχομαι να ειχες μια ωραια πρωτοχρονια/γιορτη. :-)
Εγω ακομα προσπαθω να μειωσω την περιεκτικοτητα του αλκοολ στο αιμα μου ;-)

1/1/06 18:43  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ευχαριστώ αγαπητή Αγκάθα Κρίστι!
Εμένα το πάρτυ του αλκοόλ κρατάει και σήμερα βεβαίως :)

1/1/06 19:10  
Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τοτε καλο παρτυ και να προσεχεις αυτους που αντι για αλκοολ προτιμουνε αιμα ;-)
Ωραια η καινουργια σου φωτογραφια :-)

1/1/06 20:11  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ευχές για την καινούρια χρονιά! Να είσαι χαρούμενος, κεφάτος και ... εφευρετικός !!!

[Η λύση μπορεί να είναι και 2006 !]

1/1/06 20:45  
Blogger η Λίτσα ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλή χρόνια και καλές postαφιερωσεις…

2/1/06 00:13  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ξωθιά, βρέξει-τρέξει, εγώ το θέλω σέξυ. Δεν ξέρω πόσο θέλεις να ζήσεις, εγώ πάντως ραντεβού πριν το 2056 δεν έχω :)

ΚουΒου, αν δεχτούμε οτι η λύση ειναι 2006, ποιό είναι το πρόβλημα;!

Πάνο, βγάζω πολύ ωραίες φωτογραφίες - έβγαζα για την ακρίβεια. Ε, είπα μερικές να τις βάλω στο προφίλ μου, μπας και με προσλάβει σαν φωτογράφο κάνας σούπερ διάσημος ή έστώ σούπερ φραγκάτος :)

Λιτσάκι, καλή χρονιά και σε σένα και με λιγότερα στερεότυπα, αν θέλεις ;)

2/1/06 00:35  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Άντε βρε...
Καλή χρονιά...
[Μα δεν μπορούσες να περιμένεις μερικά δεύτερα ακόμα πριν τραβήξεις την φώτο;;;;]

2/1/06 11:37  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλή χρονιά καμηλιέρη - έχω και τη συνέχεια, αλλά τότε ούτε αποκαλυπτικό θα ήταν το 2006, ούτε εσύ θα ξαναρχόσουν να δεις μπας και δημοσίευσα τη συνέχεια :)

2/1/06 12:28  
Blogger vatraxokoritso ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

χρονια πολλα καλη χρονια με ακομη περισσοτερα τραγουδακια...
να μας σηκωνεις καθε φορα που πεφτουμε στο χωμα..

3/1/06 03:02  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ