Πέμπτη, Μαρτίου 30, 2006

Η βατραχοπριγκήπισα

Μόλις το φίλησε, έκανε δυο βήματα και περίμενε να το δει να μεταμορφώνεται σε πριγκήπισα.
Περίμενε, περίμενε, αλλά τίποτε! Το βατραχάκι δε μεταμορφωνόταν!
- Αντε, λοιπόν! Μεταμορφώσου! Τι κάθεσαι; Γιατί δε μεταμορφώνεσαι; ρώτησε ο πρίγκηπας.
- Ξέρω κι εγώ; Τι να σου πω; μουρμούρισε το βατραχάκι. Δε μου λες, μήπως δε με φιλάς με αρκετή αγάπη;
Ο πρίγκηπας φίλησε το βατραχάκι με αρκετή αγάπη, άλλες είκοσι έξι φορές, αλλά το βατραχάκι δε μεταμορφωνόταν.
- Δε μου λες; Τι θα γίνει; ρώτησε ο Λαμπρούκος, που είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του. Θα μεταμορφωθείς ή όχι;
Το βατραχάκι έμπηξε τα κλάματα και τα δάκρυα του έσταζαν ένα ένα στα λουστρίνια του πρίγκηπα.
- Δεν είμαι μαγεμένη πριγκήπισα, ομολόγησε, ψέματα σου είπα! Είμαι ένα απλό, κοινό βατραχάκι!
- Τι έκανε λέει; Απλό, κοινό βατραχάκι; Αδικα δηλαδή σε φιλούσα τόσην ώρα; Δε ντρέπεσαι, αμφίβιο πλάσμα, να παριστάνεις τη μαγεμένη πριγκήπισα και να με εκθέτεις;
- Ντρέπομαι! Ειλικρινά ντρέπομαι! Αλλά τι να κάνω κι εγώ; Είμαι τόσο άσχημο, που κανένας δε με φιλάει διαφορετικά! Αισθάνομαι τόσο παραμελημένο το καημένο! Γι' αυτό πηγαίνω από παλάτι σε παλάτι, λέω στους πρίγκηπες ότι είμαι μαγεμένη πριγκήπισα, κι εκείνοι με φιλάνε.

(Διασκευή από κείμενο του Ευγένιου Τριβιζά που βρήκα σε παληό μήνυμα και αναφέρεται σε ένα ξανθό βατράχι)

17 Comments:

Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Συμφωνώ με τον αποπάνω.(είμαι σοβαρά, γιατρέ μου???)

30/3/06 08:30  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ειμαι που μαι ΠΡΑΣΣΙΝΗ μεχρι το κοκκαλο.....δε βαζω και μια μασκα για να αρχισω να αρπαζω φιλουρες?

mazdooooooooooc: ελα δωσε μου ενα φιλουθι!

30/3/06 08:52  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο αγαπημένος μου ΜΑΖΝΤΟΚ προσπαθεί να μεταφέρει αλλού το βάρος της συζήτησης, ενώ είναι προφανές ότι το ζητημα είναι ΚΑΘΑΡΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΝ.

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΤΗΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, και ασκώ τη ζωώδη μου έλξη από τα κουνούπια και τα βατράχια, μέχρι τους ρινόκερους και τις ελεφαντίνες.

Τώρα βέβαια με τις γυναίκες η αλήθεια είναι ότι έχω ένα πρόβλημα...

30/3/06 09:06  
Blogger An-Lu ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τι κάνει το ζωικό βασίλειο για λίγη στοργή και προδέρμ!

30/3/06 09:56  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν είναι να βάζω το Λαμπρούκο σε ποστ γιατί το ποστ αυτοκαταστρέφεται όπως φαίνεται :)

30/3/06 11:26  
Blogger vatraxokoritso ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

αν με φιλούσε ο Λαμπρούκος θα παρέμενα μια ζωή βατράχι ή το πολύ-πολύ να μεταμορφωνόμουν σε κατσαρίδα..
μπλιαχ!

30/3/06 11:54  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν παραμένεις βατράχι;;; Τουλάχιστον έτσι έχεις γλώσσα :ppp

30/3/06 12:08  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@ Βατραχοκόριτσο: Αυτό το λές απ΄'ο το κακό σου επειδή δε σε αφήνω να γευτείς τους χυμούς του κορμιού μου και μετά να με πετάξεις σα στημένη λεμονοκουπα (στατομουροβάτραχε)

30/3/06 12:23  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

βατραχοκοριτσο?... μπι κερφουλ!!!
ακου με που σε λλλλεω!!!
;)))

30/3/06 13:30  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

θελετε να κανουμε mud wrestling για το Λαμπρουκο τωρα?

ε, οχι!!! Ελεος....

σκιστε τον και παρτε η καθε μια πο ενα κομματι....

τα ποδαρακια τα θελω εγω για κατι ξορκια που ετοιμαζω....

εχω και καλεσμενους..να σερβιρω βατραχοποδαρα?

30/3/06 15:28  
Blogger vatraxokoritso ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ποια ζουμιά ρε?
προτηγανισμένη παλιομαϊμού!

30/3/06 16:29  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αντε βρε βατραχοπόδαρο Φλαμπέ (σε έφαγα Αθήναιε)!

30/3/06 19:03  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αφού φάγαμε ένα σωρό βατραχομαϊμούδες, έχω να παρατηρήσω οτι στο κειμενάκι υπάρχουν δυο οπτικές γωνίες: η ρομαντική, τύπου παραμύθι και η ρεαλιστική, όπως την ανέφερε ο mazdoc.
Αλλά με το Λαμπρούκο μέσα (και το βατραχάκι δεν πήγε πίσω) το ποστάκιον τούτο είναι σαν να αυτοκτόνησε!

30/3/06 19:16  
Blogger vatraxokoritso ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αγαπητέ όπως θα έχεις παρατηρήσει το χιούμορ μου βρίσκει διέξοδο και δυστυχώς εξαντλείτε μέσα από τα σχόλια που έχω την χαρά να κάνω στα κείμενα σας ..τα δικά σου και άλλων αγαπημένων..
Πίστεψε με το δοχείο μερικές φορές δεν χωράει άλλο φορτισμένο συναίσθημα..
Συγνώμη αν βοηθήσαμε να αυτοκτονήσει το παραμύθι μου αρέσει κα μένα ο Ευγένιος Τριβιζάς-μου άρεσε πολύ όταν μου τον διαβάζανε για να κοιμηθώ και ας είχα κλείσει τα 25..

30/3/06 19:56  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τι συγγνώμη βρε, για να αυτοκτονούν είναι τα ποστ!!

Ευχαριστώ :)

30/3/06 21:55  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

εμενα πολυ μου αρεσε ο κυρ βατραχος που ηθελε στοργη και προδερμ! αμα συνηθισει κανεις σε χαδια και φιλια ,ειναι ολα ευκολα.αμα δεν τα χει,πρεπει να ειναι δυσκολα. αν και πριγκηπισσα,συμπαθω καθε ανημπορο ζωντανο!!

31/3/06 00:54  
Blogger Ναταλία ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μια και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη καθώς ο κύριος Νομάρχης λόγω χάλια αναλογιών με έστειλε να πνιγώ......

.......μου άρεσε το παραμύθι....

Θάθελα όμως να μου έλεγαν ένα....γιατί μόνο τα διαβάζω....

31/3/06 21:19  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ