Κυριακή, Απριλίου 02, 2006

Ο πιτσιρίκος εξομολογείται!

Σε μια παγκόσμια ιστολογική αποκλειστικότητα, χθές, πρώτη τ' Απρίλη, συναντήσαμε τον άνθρωπο-θρύλο και του υποβάλλαμε σωρεία ερωτήσεων, στις οποίες δέχθηκε να απαντήσει σχεδόν δωρεάν (τι είναι εκατό ψωροχιλιάρικα μπρος σε τέτοια επιτυχία)!
Κυρίες, κύριοι και οι άλλοι, ο σταρ των ελληνικών μπλογκ, ο μοναδικός πιτσιρίκος εξομολογείται!

Α: Γειά σου πιτσιρίκο.
Π: Παρακαλώ να με λέτε "πιτσιρίκο τρισμέγιστο". Το σωστό είναι να ξεχωρίζει η διασημότητά μου από το πλήθος. Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος, όχι όποιος κι όποιος!
Α: Γειά σου πιτσιρίκο τρισμέγιστε!
Π: Κατά τις προσφωνήσεις σας, να είστε πιο ευγενικός. Ο πληθυντικός ευγενείας γι' αυτό υπάρχει. Εγώ γιατί καταδέχομαι και σας ομιλώ στον πληθυντικό; Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος, σκεφθείτε επιτέλους λίγο!
Α: Γειά σας πιτσιρίκο τρισμέγιστε!
Π: Θα μπορούσατε να γίνετε λίγο πιο δημιουργικός. Εγώ, επειδή σας λυπάμαι, σας επιτρέπω να με προσφωνείτε "σύμβολο", "πρωτοπόρο", "μοναδικό", "πανέξυπνο" και "σεξαιρετικό".
Α: Γειά σας πρωτοπόρε, πανέξυπνε τρισμέγιστε πιτσιρίκο!
Π: Γίνεστε ασεβής κι αυτό είναι απαράδεκτο. Είμαι ο μοναδικός ασεβής, όπως πολύ καλά γνωρίζετε. Εγώ είμαι ο διάσημος πιτσιρίκος!
Α: Γειά σας ασεβέστατε, αναρχικότατε, σατιρικότατε, λαμπρότατε, αξεπέραστε, μοναδικέ πιτσιρίκο.
Π: Γειά σου χρυσό μου, αλλά καθυστερείς. Εγώ τον μετράω το χρόνο μου - είναι πολύτιμος. Ο εκδότης μου διαμαρτύρεται όταν τον ξοδεύω σε ατάλαντους όπως εσύ.
Α: Με συγχωρείτε κύριε πιτσιρίκο. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος.
Π: Κύριος είσαι και φαίνεσαι, ατάλαντε ιστολόγε. Εγώ μόνο θα σε αποκαλώ κύριο.
Α: Λοιπόν πιτσιρίκο, τι μέγεθος παπούτσια φοράς;
Π: Παρακαλώ να τηρούμε τους τύπους. Προσέξτε τις προσφωνήσεις σας. Αρνούμαι να συμμετέχω σε φτηνιάρικες συνεντεύξεις. Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος!
Α: Ασεβέστατε, αναρχικότατε, σατιρικότατε, λαμπρότατε, αξεπέραστε, μοναδικέ πιτσιρίκο, τι μέγεθος παπούτσια φοράτε;
Π: Επαναλαμβάνεστε, αφήστε τα κλισέ. Επιτέλους, γράψτε κάτι της προκοπής. Τόσο καιρό με διαβάζετε, δεν μάθατε επιτέλους τίποτα; Εγώ για σας γράφω, για να σας δώσω λίγο από το φως μου!
Α: Λατρεμένε πιτσιρίκο, ήρωα του σύγχρονου ανθρώπου, εφευρέτη της προβληματικής, τι νούμερο παπούτσια φοράτε;
Π: Σαράντα δύο. Εγώ τα διαλέγω.
Α: Θα θέλατε να μας το αναλύσετε λίγο αυτό;
Π: Είστε άσχετος, τι ήθελα να δεχτώ, λες και μου λείπουν τα εκατό ψωροχιλιάρικα. Εγώ φταίω που σας λυπήθηκα. Κύριε, όταν ο πιτσιρίκος μιλάει, δεν χρειάζονται εξηγήσεις. Είμαι πάντα σαφής - μιλάω στην ψυχή του λαού, γι' αυτό και όλοι με αγαπάνε. Για να μην πω για την κακή σας συνήθεια να μην τηρείτε τους τύπους.
Α: Εξοχώτατε, ηρωικέ πιτσιρίκο, θα θέλατε να μας πείτε σε τι οφείλεται η επιτυχία σας;
Π: Και φτηνιάρης και ατάλαντος και άνευ φαντασίας. Απαντώ μόνο γιατί μου αρέσει να στηρίζω τους νέους ιστολόγους, να δουν κι αυτοί στον ήλιο μοίρα. Η τεράστια επιτυχία μου οφείλεται στο ταλέντο μου, στην εξυπνάδα μου αλλά κυρίως στην μετριοφροσύνη μου. Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος, ναι!
Α: Ναι;
Π: Οταν ο πιτσιρίκος λέει "ναι", δεν έχετε το δικαίωμα να τον αμφισβητείτε. Σας θυμίζω οτι είμαι μοναδικός, αξεπέραστος, υπέροχος, γοητευτικός, πανέξυπνος, θρυλικός, μυθικός, τρισμέγιστος, ταλεντάρα, πρωτοπόρος, ηρωικός, σατιρικότατος και προπάντων ασεβέστατος. Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος, μην το ξεχνάτε αυτό!
Α: Πολυτάλαντε, χιλιοτραγουδισμένε πιτσιρίκο, τι χρώμα μαλλιών έχετε;
Π: Είσαι ατάλαντος, είσαι και στραβός. Με προσέβαλλες. Θα ενημερώσω τον εκδότη μου για την ανοησία σου! Σε ένδειξη διαμαρτυρίας θα βγω από το μόνιτορ και θα κλείσω τα σχόλια, μέχρι να βρεθούν πέντε χιλιάδες αναγνώστες να κάνουν καθιστική διαδήλωση στην πλατεία Συντάγματος, υμνώντας με. Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος!
Α: Οχι, μην μας το κάνετε αυτό, πώς θα αναθρέψουμε τα παιδιά μας, πώς θα ζήσουμε χωρίς πιτσιρίκο;
Π: Να σκάσετε χαμένοι. Εγώ είμαι υπέρλαμπρο αστέρι και χωρίς εσάς! Εγώ είμαι ο πιτσιρίκος!


(Εδώ εγκαταλείπουμε τη συνέντευξη, γιατί έχουν μαζευτεί στην πόρτα του γραφείου του πάνω από πενήντα ιστολόγοι, περιμένοντας τη σειρά τους να πάρουν συνέντευξη και κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα - η συνέχεια σε επόμενο ποστ)

Στις φωτογραφίες βλέπετε:
α) τον πιτσιρίκο σε ένα αποκλειστικό ενσταντανέ σε μικρή (πολύ μικρή) ηλικία
β) τον πιτσιρίκο να πανηγυρίζει για την έκδοση του βιβλίου του, περιτριγυρισμένος από θαυμάστριες
γ) τον πιτσιρίκο όπως είναι στην πραγματικότητα

25 Comments:

Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Α πα πα πα πα...... Εσύ κοντεύεις να γίνεις πιο κακός κι από μένα....

:pppppppp

2/4/06 10:42  
Blogger πιτσιρίκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

alombar42 δεν είστε εντάξει - κόψατε το σημείο που αναφερόμουν στο βιβλίο και στην εγκυκλοπαίδεια που ετοιμάζω. Θέλω να πιστεύω πως συνέβη τυχαία. Καλημέρα. (τώρα όξω για βόλτες στο γιουσουρούμ)

2/4/06 11:57  
Blogger A.F.Marx ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ασχολείστε και ΕΣΕΙΣ με τον πιτσιρίκο!
Εγώ τώρα με ποιον να ασχοληθώ;
Με το blog των εκδόσεων ΜΑΡΑΘΙΑ, που άνοιξε ο πιτσιρίκος για να πλασάρει το βιβλίο του μήπως;

2/4/06 13:22  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

exoyn graftei oi apeires malakies gia ton pitsiriko, ki esy den apoteleis ekseresi. o pitsirikos einai o No 1 blogger, me i xwris ti laspi. ean evgazes ki esy vivlio na dw ti tha kanes. emena de me niazei, alla oi kompleksares ton anevazoyn tis pwliseis, na ksereis...

2/4/06 16:35  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ανώνυμε, αν διάβαζες λίγο πιο προσεκτικά, δε θα σου συνιστούσα Laxatol :)

2/4/06 17:34  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

μαλιστα....και γρασιδι!!!!
αχα....ετσι....ετσι....
σις που ειναι η θεια κλωκλω?....
σις????....
που εισαι καλε παλι????
:)

alombar το σκεφτηκες να γινεις ο Χ"Νικολαου του μπλογκοχωριου μας???....
;PP

2/4/06 19:14  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

...ςκςινη η προσφωνηση ΄΄χρυσο μου''.με σκοτωσε...

2/4/06 20:57  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Vasiliki
αχα....ετσι....ετσι....

Γιαγιά, μήπως φτιάχνεσαι με το γρασίδι μου;! Λέω δηλαδή, γιατί πολλά έχουν δει τα μάτια μου :)

Morgana
Μη φοβάσαι - κακιά μάγισα, ψόφο δεν έχει :)))

2/4/06 21:56  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Να σου πω Αλόμπαρ.... Αν δεχτώ να κυλιστούμε στο γρασίδι μαζί, θα μου χαρίσεις το ξεκατίνιασμα?????

(Σεμνά με τα Laxatol, έχουμε να βγάλουμε και το καλοκαίρι, που σφίγγουν οι ζέστες... Με φειδώ, με φειδώ...)

:p

2/4/06 21:59  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

αλλα λεει η γιαγια μου αλλα ακουν τα αυτια μου....
αγαπητε δικο σας σχολιο ητανε μονο η ερωτησις...
οοοολο το αποπανου ηταν για την σις!!!
νταξ?...
;pppppppppp

doll φιλουδια.....
;)))))

2/4/06 22:16  
Blogger raffinata ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ας το ξαναπώ:"ΣΙΓΑ ΤΑ ΜΑΡΑΘΑ" :ΡΡΡ

2/4/06 23:18  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εϊσαι ο πρώτοες άνθρωπος που βλέπω που θα μπορούσε να γράψει μια ολόκληρη συνέντευξη φτιάχνιντας ένα ολόκληρο παραμύθι για την πρσφώνηση!!!

Είσαι Παμέγιστος, Τρισέξυπνος, Παμεγαλειώτατος, και Αρχοντας αγαπητέ Αλόμπαρε...

Επιπλέον ήθελα να ξερα τώρα που ο πιτσιρίκος δε παρεξηγήθηκε τι θα βρους να γράψουν οι επικριτές του!!!

3/4/06 09:07  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

οχι...καλε μου!
απλα με αμπουλες σιδηρου!!!!!!!
μπουχαχαχαχχα.....
;PPP

3/4/06 12:52  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

mazdocακο μου...

ελα δω παιδι μου...

εχμ...καλοι μου κυριοι και κυριες...ενα λεπτο τον αφησα απο τα ματια μου, κι οριστε το αθλιο πλασμα...

ακου εκει τι ρωταει!

ελα δω βρε!

3/4/06 14:49  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Sατιρικότατε, λαμπρότατε, αξεπέραστε, χιλιοτραγουδισμένε, πολυτάλαντε, καταπληκτικέ, αξεπέραστε, χαρισματικέ Alombar,
μήπως θα μπορούσες να μου δώσεις μία συνέντευξη ;;;;;

3/4/06 15:47  
Blogger Melina's Art ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Καλέ, να κεράσω ένα κουρκουμπινάκι να γλυκαθούμε όλοι μας λιγάκι;

alombar, τι τα'θελες και συ;; Φλέγον θέμα "ο πιτσιρίκος" όπως φαίνετε..

Έχει και παλιόκαιρο σήμερα, πολλά αρνητικά ιόντα στον αέρα!

Δλδ..τώρα, Πάνε και Γάτε μας, αν ανέβουμε όλοι μας Θεσσαλονίκη για μπλογκοσυνάντηση, θα σας δέσουμε πρώτα πριν σας συστήσουμε;; :p :)

3/4/06 18:10  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Επειδή είχα παρακολουθήσει (αφανώς) την υπόθεση που διαδραματίστηκε στο μπλογκ του πιτσιρίκου, λέω να ανακατευτώ και... όποιον πάρει ο χάρος! (το ρισκάρω μπας και φωτιστεί διαφορετικά το πράγμα και ξεκαθαρίσει επιτέλους!)
Υπήρχε λοιπόν μια ανοιχτή κόντρα ανάμεσα στον μπλογκάρχη και τον A.F.Marx και κάποια στιγμή ο Μαύρος Γάτος εξέλαβε τις γραφόμενες απαντήσεις ως αφορούσες εκείνον.. (Είναι το πρόβλημα των εικόνων όπου διαρκώς αναφέρομαι..) και έγινε η παρεξήγα να 'ούμ'..
Μετά, δεν πολυκατάλαβα πώς το πράγμα εξωθήθηκε στα άκρα.
Εκτιμώ και τον Γατούλη μου, αλλά και τον A.F.Marx, όπως επίσης και τον πιτσιρίκο και... μη μου ζητήσει κανείς να διαλέξω!

Αυτά και σας ασπαζομαι:-)
(και μη μου τα σπάτε, ε)

3/4/06 18:13  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ποτέ μου δε μπόρεσα να καταλάβω τις αβρές προσφωνήσεις μεταξύ αντρών και είναι το μοναδικό μειονέκτημα που μου αναγνωρίζω. Εκτός αν γίνεται και εδώ αυτό που συμβαίνει στο Αμέρικα, να χρειάζεται να παίξουν μπουνίδια έως αίματος οι πρωταγωνιστές για να γίνουν μετά φιλοι...

3/4/06 18:52  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Φοβάμαιταμπαλόνια, η εξυπν΄δα από μόνη της φυσικά και είναι προτέρημα.

¨Αλλοι όμως την χρησιμοποιούν για "καλό", ό,τι και να σημαόινει αυτό, και άλλοι για κακό.

Κακή θεωρώ την εξυπνάδα του Ανδρέα Μικρούτσικου, της Πάνια, και του Ευαγγελάτου, για παράδειγμα. Που χρησιμοποιούν την εξυπνάδα τους για να εξευτελίσουν, για να ξεπουλήσουν ανθρώπους, για να βγάλουν οι ίδιοι χρήματα και να κερδίσουν δόξα. Και εκεί είναι που εκνευρίζομαι αφάνταστα.

Καλή χρήση της εξυπνάδας είναι να υπερασπίζεσαι κάποιον πιό αδύνατο από εσένα. Να λες τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη. Να αποκαλύπτεις την απάτη και να πολεμάς για την Αλήθεια.

Σού ακούγεται πολύ Ρομπέν των Δασών; Πολύ Ζορό;

Ε τι να κάνουμε, αυτά πιστεύω, αυτά προσπαθώ να εφαρμόσω, όσο μπορώ.

Καλό βράδυ
Σ;)

3/4/06 21:42  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Οι δύο συν-ιστολόγοι ενεπλάκησαν σε μια προσωπική διένεξη, που κατέληξε να μην έχει καμμία απολύτως σχέση με το θέμα.
Αφού ανταλλάξαμε μερικά μηνύματα, αποφάσισα να διαγράψω τα σχόλιά τους, αφήνοντας απλώς ίχνη. Διέγραψα και τα δικά μου σχετικά σχόλια. Αλλωστε, έλειψε το χιούμορ, το οποίο σε αυτό ειδικά το ποστ θεωρώ οτι είναι σημαντικό.

Αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη της διαγραφής. Αν κάποιος διαφωνεί, ας γράψει (και στηρίξει) την άποψή του - θα απαντήσω.
Προτείνω πάντως να αποφύγετε υβριστικά και άσχετα σχόλια.

Ακολουθούν τα υπόλοιπα σχόλιά μου, όπως τα είχα γράψει τότε:

** 2/4/2006 14:39

Αρχικά να πω οτι μόλις μπήκα από άφθονο παιχνίδι σκύλο και μωρό. Εβγαλα επίσης κάπου 300 δοκιμαστικές φωτογραφίες (θέλω να φτιάξω ένα σκηνικό και χρειάζομαι κατάλληλο πρόσωπο), πολλές από αυτές ξάπλα στο γρασίδι.
Είμαι ακόμη ένας χλοοτάπητας που από κάτω κρύβει τζην και πουκάμισο.

Να συμπληρώσω με το σκεπτικό:
"εδώ επάνω στα βουνά δε δίνω δυάρα τσακιστή, για ό,τι έχει κερδιθεί, για ό,τι έχει πια χαθεί".

Πιο συγκεκριμένα:

Composition Doll, θα έρθει και η σειρά σου :)

Πολυλατρεμένε πιτσιρίκο, ανέφερα σαφώς οτι επίκειται συνέχεια (άλλωστε αναφέρω και τρίτη φωτογραφία, η οποία λείπει, όχι τυχαία). Το μεγαλείο σου θα δοξαστεί, σύμφωνα με τα off-the-record σχόλια της συνέντευξης!

M13, είναι πραγματικά δύσκολο να συλλάβεις το μεγαλείο ενός τόσο ταλαντούχου και θρυλικού συγγραφέα. Ισως αν συμμετέχεις στα Πιτσιρίκεια 2006 να τον γνωρίσεις καλύτερα!

A.F.Marx, μεγαλώνοντας, βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά. Φυσικά δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Οσο για το "γιατί", ίσως φανεί αργότερα :)


** 3/4/2006 10:12

Composition Doll
Τη γλύτωσες προς το παρόν, επειδή είσαι πιπίνι, όχι για άλλο λόγο!

Vasiliki
Κατάλαβα, κι εσύ με niflamol :)

Raffinata
Είσαι στο πνεύμα :)

Λαμπρούκος
Θυμίζω οτι εσύ είσαι ο Νομάρχης!!
Για τα υπόλοιπα ίσως φταίει οτι έχω ήδη εκδοθεί (πριν χρόνια) πολλές... χιλιάδες φορές ;)

5/4/06 09:31  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

KV
Για τη συνέντευξη, παρακαλώ συνεννοηθείτε με τη γραμματεία του τμήματος συνεντεύξεων :)

Kourkoubini
Ετσι όπως πάμε, θα ανέβουμε τον άλλο μήνα - κάνε κάτι!!

Fovamaitampalonia
Οσο νάναι η εξυπνάδα μας λείπει. Οι ατάκες και η ετοιμολογία δεν θα έπρεπε να είναι αντικείμενο θαυμασμού, αλλά ό,τι δεν έχουμε ή/και δεν φτάνουμε, είτε το ζηλεύουμε είτε το θαυμάζουμε - συχνά χωρίς αυτό το κάτι να έχει πραγματική σημασία.
Αυτό που κυρίως μας λείπει είναι η κοινή λογική :)

5/4/06 09:40  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλομπάρ διαφωνώ με την διαγραφή των δικών μου σχολίων και σε παρακαλώ να τα αποκαταστήσεις. Βέβαια με ρώτησες και το εκτιμώ αλλά δεν πρόλαβα να σού απαντήσω.¨Ετσι όμως μένουν λάθος εντυπώσεις. Νομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν να μην είχε γίνει τίποτα, ή να είχες αποσύρει το ποστ οριστικά, αφού όμως έγινε έτσι, ας δινόταν στον καθένα η ευκαιρία να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Αν μπορείς να επαναφέρεις τα δικά μου σχόλια, σε παρακαλώ κάνε το. Αν δεν μπορείς ή δεν θέλεις, λυπάμαι αλλά είμαι αναγκασμένος να το στεςίλω σε όποιον μου το ζητήσει.

Καλημέρα ξανά
Σ;)

5/4/06 12:03  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γάτε, τα σχόλια δεν τα επαναφέρω. Είναι ένα τσατ που ελάχιστη (έως καμμία) σχέση δεν έχει με το ποστ.

Προφανώς πολλοί κράτησαν αντίγραφο και οι... περίεργοι μπορούν να το ζητήσουν από άλλους. Προσωπικά πάντως θα ντρεπόμουν να το ζητήσω - εκτός αν έγραφα για το Ciao :)

5/4/06 13:26  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλομπάρ είναι δικαίωμά σου, αλλά και δικό μου δικάιωμα είναι να πιστεύω ότι με τα σημερινά σου σχόλια μπορεί κάποιος να κάνει υποθέσεις που με αδικούν, ή που μπορεί να αδικούν και τον Πάνο. Άλλωστε με ρώτησες προηγουμένως για το θέμα, άλλο αν δεν πρόλαβα να σού απαντήσω. Γιατί με ρώτησες αφού δεν είχες σκοπό να τα κρατήσεις;

Παραθέτω το σύνολο των ΔΙΚΩΝ μου κείμένων σε επόμενο ποστ. Κάνε ό,τι νομίζεις.

5/4/06 17:05  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λυπάμαι αλλά αυτό δεν είναι δικαστήριο κι εγώ δεν είμαι δικαστής. Υβριστικά σχόλια δεν γίνονται δεκτά.

Στο παρόν ποστ, σχόλια τέλος, για να μην ανακυκλωνόμαστε.

6/4/06 00:45  

<< ΠΙΣΩ