Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006

Η αληθινή συνέντευξη του πιτσιρίκου!

Ο πραγματικός πιτσιρίκος



Μετά την προτροπή χιλιάδων αναγνωστών και κυρίως αναγνωστριών αποφάσισα να δημοσιεύσω το πραγματικό περιεχόμενο της συνέντευξης του πιτσιρίκου. Αλλωστε μπορεί να μας προλάβουν άλλοι και πάει η αποκλειστικότητα!


Ο πιτσιρίκος ζει σε μια τυπική, ξεπεσμένη πια, περιοχή της μεσοαστικής τάξης στην Καλλιθέα. Είναι ένας μεροκαματιάρης βιοπαλαιστής, ντροπαλός και θεοσεβούμενος. Τον δεχθήκαμε στα γραφεία του μπλογκ, γιατί ντρεπόταν να μας δείξει το σπίτι του, επειδή ήταν ακατάστατο και τα καντήλια δεν ήταν αναμένα.

Ξεσπάει σε κλάμματα πριν ξεκινήσουμε και το μόνο που καταγράφουμε είναι "μα πώς να μιλήσω για μένα, πού είναι η εγκράτεια που οφείλουμε κατά τας Γραφάς;". Θεωρούμε οτι μιλάει άλλος, αφού είναι γνωστός σαν σατιρικός και ασεβής.

Α: Γειά σου διάσημε σατιρικέ συγγραφέα!
Π: Παρακαλώ, μην υπερβάλλετε. Είμαι ένας απλός πιτσιρίκος, μην το κάνουμε θέμα και συγγνώμη για το θάρρος.
Α: Γειά σου διάσημε πιτσιρίκο.
Π: Σας παρακαλώ, με κάνετε να ντρέπομαι. Αφού γνωρίζετε οτι είναι αμαρτία να μιλάει κανείς για τον εαυτό του και να με συγχωρείτε δηλαδή.
Α: Γειά σου πιτσιρίκο.
Π: Ενα απλό "γειά" φτάνει και περισσεύει. Σπάνια μου το λέν άλλωστε.. Χίλια συγγνώμη αλλά με κάνετε να κοκκινίζω, ντρέπομαι ειλικρινά.
Α: Καλημέρα!
Π: ...
Α: Ναι;
Π: Με συγχωρείτε και πάλι, αλλά να, δεν είμαι συνηθισμένος σε δημόσιες εμφανίσεις. Αυτά είναι πράγματα του διαβόλου.
Α: Εντάξει, μια καλημέρα μπορείτε να την πείτε στο κοινό.
Π: Καλημέρα σας και συγγνώμη αλλά αν συνεχίσετε έτσι θα πάμε στην Κόλαση!
Α: Δεν πειράζει. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για το τελευταίο σας βιβλίο;
Π: ...
Α: Ναι;
Π: Με συγχωρείτε και πάλι, αλλά να, μιλάτε στον πληθυντικό και δεν το έχω συνηθίσει... Είναι και η αμαρτία του πράγματος.
Α: Μα είναι πληθυντικός ευγενείας.
Π: Συγγνώμη αν σας προσβάλλω, αλλά ξέρετε... δεν είμαι συνηθισμένος να μου φέρονται έτσι. Οι περισσότεροι με αποκαλούν "μικρό", "πιτσιρίκο" ή απλώς "ρε".
Α: Πιτσιρίκο, πες μας για το τελευταίο σου βιβλίο επιτέλους!
Π: Μάλιστα, αμέσως, με συγχωρείτε που σας καθυστερώ. Ξέρετε, ο εκδότης μου ήταν πολύ αυστηρός όταν μου επέστησε την προσοχή σε αυτή τη συνέντευξη, λέγοντάς μου οτι πρόκειται για την ευκαιρία της ζωής μου. Συγγνώμη αν σας τρώω τον πολύτιμο χρόνο σας. Καταλαβαίνω οτι θέλετε να προλάβετε τον εσπερινό. Ξέρετε, πάμε πάντα στον Εσπερινό με τα αδελφάκια μου και έχω τύψεις... δεν ξέρω αν οι εντολές του εκδότη μου είναι αμαρτία.
Α: Θα μιλήσεις ρε για το βιβλίο σου ή θα βγάλω στη φόρα τη φωτογραφία σου;
Π: Εχετε δίκιο κι εσείς, σας καθυστερώ και σας παρακαλώ μην με αποπαίρνετε γιατί με πληγώνετε....

Ξεσπάει πάλι σε κλάμματα, η συνέντευξη διακόπτεται για λίγο.

Α: Εντάξει, ξεκόλα, μίλα για το βιβλίο σου.
Π: Με συγχωρείτε, δεν ήθελα να φανεί οτι προσπαθώ να εντυπωσιάσω, αλλά ξέρετε, στο κατηχητικό δεν μας έμαθαν τέτοια πράγματα. Ο Θεός άλλωστε συνιστά μετριοφροσύνη, δεν βλέπετε τον σεμνότατο Αρχιεπίσκοπο;
Α: Ρε παληοχαλβά, θα μιλήσεις επιτέλους για το βιβλίο σου;
Π: Το βιβλίο μου είναι γαλάζιο, έχει το χρώμα του ουρανού. Ο ουρανός έχει πουλάκια κι ένα μεγάαααλο ήλιο. Με συγχωρείτε, μπορώ να πάω στην τουαλέτα; Ξέρετε, με πιάνει κόψιμο όταν μιλάω για μένα...


Κλάμματα ξανά, προσπαθούμε να τον συνεφέρουμε, τον πάμε σηκωτό στην τουαλέτα και... δεν ξαναβγαίνει.

Θεωρώ σωστό να δημοσιεύσω τη φωτογραφία ΤΗΣ.

Μάλιστα κυρίες, κύριοι και οι άλλοι, ο πιτσιρίκος δεν είναι παρά μια ξυνισμένη τριαντάρα που το είχε απωθημένο να βρει άντρα! Ε, μα πια!!


16 Comments:

Blogger Melina's Art ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Χαχαχα!! Να σου πω! Μήπως να κλείσεις απο τώρα τα σχόλια στο ποστ;; :p ROFL!

Ποιος ακολουθεί;; Ο λαός θέλει κιάλλες συνεντεύξεις!

7/4/06 14:58  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μην τυχών και δημοσιεύσεις την δική μου... σ' έφαγα λάχανο...

7/4/06 15:20  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα ή αλλιώς ο άνθρωπος που έκλανε τις μέντες πιο γρήγορα απο ότι τις έτρωγε...

7/4/06 16:31  
Blogger Juanita La Quejica ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μήπως είναι κάποιος μακρινός συγγενής των Κονιτοπουλαίων; Τόσα νησιώτικα, πήξαμε...

7/4/06 16:35  
Blogger Xνούδι ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

χαχαχαχα alombar. Θεός Θεός.

Προσκυνώ την χάρη του.

Φιλιά χνουδοηλιοθαλασσένια.

Κουρκουμπίνι τα ίδια φιλιά βρε!

:-)

7/4/06 16:45  
Blogger ellinida ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν έχουμε γνωριστεί . Σας βλέπω από εδώ κι'από εκεί ... χαίρω πολύ . Μιά και ήρθα , κερνάει τίποτις το μαγαζί ?
Δεν ξέρω περί πιτσιρίκου-ας , δεν τον διαβάζω . Είμαι η μόνη ?

7/4/06 17:02  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τούδωσες τουλάχιστον να φουμάρει κανα τσιγαράκι; ή τώρα που θα βγάλει ΤΑ φράγκα δεν καταδέχεται;

(ένας φίλος που έβγαλε ένα ΚΑΛΟ βιβλίο, έπιασε 300 ΟΛΟΚΛΗΡΑ € απο τον εκδότη του. Θησαύρισε ο άνθρωπος!)

:-)χεχε..

ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΙ ΑΛΛΟ

7/4/06 17:36  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@Kourkoubini
Να τα κλείσω λες ε; Δεν είν' κακό, δεν είν' κακό! Ολο και κάποιος θα ακολουθήσει - φαίνεται πως μου βγαίνει κάποιο ταλέντο με τις συνεντεύξεις ;)

@Darthiir
Ξέρεις την παροιμία που λέει "δείξε μου το κινητό σου να σου πω ποιος είσαι"; :)

@Λαμπρούκος
Περιαυτολογείς κύριε Νομάρχα μας (πού τριγυρνάς εσύ ε;).

@Juanita
Μετά από δυο ολόκληρες συνεντεύξεις δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ερωτήσεις. Με κάνετε να πιστεύω οτι δεν είναι πλήρεις οι συνεντεύξεις :)

@Χνούδι
Και ημίθεος και βάλε!

@Ellinida
Εσείς οι μεγαλοκοπέλες έχετε ασθενή μνήμη :)
Το μαγαζί πάντως κερνάει μια ρακή για την όρεξη και μία για την παρεξήγηση!

@Rodia
Κάτι ξέρουμε κι εμείς από αυτά...
Κι άλλο ε; Ισως ήρθε ο καιρός να βγουν στη φόρα τα περί Ροδιάς, πρώην Ποδιάς, πρώην Σουπιάς κλπ ;)

7/4/06 17:50  
Blogger πιτσιρίκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βασίλη ντρέπομαι. Καλό Σ/Κ.

7/4/06 21:04  
Blogger FUFUTOS ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Συγχαρητήρια για τις αποκαλυπτικές και διεισδυτικές συνεντεύξεις.
Είσαι η Μπακομάρου και ο Λάλας της μπλογκόσφαιρας. Υποκλίνομαι.
Επειδή μου πήρες την αποκλειστικότητα θύμωσα και αποκαλύπτω στους αναγνώστες σου τη σημασία του μυστηριώδους nick σου. Πρόκειται για ακροστοιχίδα:
Αθανασιος Λάλας Ολγα ΜΠΑκομά Ρ

7/4/06 22:28  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

...νομιζω οτι θα σου επιτρεψω να μου παρεις συνεντευξη....

9/4/06 19:37  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λαγός τη φτέρη έσειε, κακό τση κεφαλής του....

9/4/06 20:45  
Anonymous Ανώνυμος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

CD: ωραια τα μιλας τα σουαχιλι...

10/4/06 00:09  
Blogger Sari_Kiz ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Κατέφτασα κι εγώ για το ρακάκι -όχι για τον συνεντευξιασμένο!
Βρε Αλομπάρ, σου κάνω κάτι ερωτήσεις, εκεί σε μένα, στην επίσκεψή σου...Άμα προκάμεις -με τους αθενείς σου- κάνε επίσκεψη κατ'οίκον, να δεις τα συμπτώματα...

Παρεμπιπτόντως:
Ο FUFUTOS έγραψε (!!!) με την ακροστοιχίδα: Α(θανασιος) Λ(άλας) Ο(λγα) ΜΠ(κομ)άΡ(ου). Χεχεεε....

ΥΓ: Ελληνιδούλα;;; Στη ρούγα βγήκαμε;;; Εεεε; (φύγανε οι επισκέψεις σου;)

10/4/06 02:31  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πιτσιρίκο, καλή τύχη :)

Fufutos, έγραψες :)))

Morgana, να ειδοποιήσω τους φωτογράφους;! Μιλάνε κι αυτοί σουαχίλι!

Composition Doll, για λαγούς μιλάει ο γνωμικός, όχι για φάλαινες ;)

Sari_Kiz, αναμένω ποστάκια για να βγάλω αιφέρωση - προσεκτικά με τις ρακές!


Μου έτυχε αναπάντεχη και επείγουσα δουλειά, θα ανεβάσω ένα "Μας συγχωρείτε για τη διακοπή" :)

10/4/06 08:11  
Blogger ellinida ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ελπίζω να μην μου κρατάς κακία από τότε !
Σάρι μου ... φύγανε , εσύ έχασες που δεν ήρθες .

12/4/06 17:17  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ