Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2005

Αγιος Βασίλης VS Κωστάκη - σημειώσατε 2

Σύμφωνα με το χριστουγεννιάτικο μπλογκ εδώ δίπλα, ο Κωστάκης θέλει δωράκια και ο Αγιος Βασίλης τον... προετοιμάζει ψυχολογικά.
Τα γράμματα έχουν ως εξής:

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ


Αγαπημένε κου Κωστάκη,

Τώρα είσαι μικρός και δεν ξέρεις να καπνίζεις, αλλά όταν μεγαλώσεις θα σου πάρω ένα κουτί Cohiba Esplendidos να κάνεις δαχτυλίδια.

Τώρα είσαι μικρός και δεν ξέρεις να πίνεις, αλλά όταν μεγαλώσεις θα σου πάρω ένα πολύ σπέσιαλ single malt, είκοσι τουλάχιστον ετών.

Τώρα είσαι μικρός και δεν ξέρεις το νόημα της ζωής, αλλά όταν μεγαλώσεις, θα σου φέρω δυό γιαπωνεζούλες να σου κάνουν παρέα και μπόλικη σαντιγύ για να τις ανακατεύεις.

Τώρα είσαι μικρός και δεν ξέρεις το νόημα της απόλαυσης, αλλά όταν μεγαλώσεις θα σου πάρω μια κίτρινη Lamborghini Miura, πλήρως αναπαλαιωμένη, να την απολαμβάνεις.

Τώρα είσαι μικρός και δεν ξέρεις να οδηγείς, αλλά όταν μεγαλώσεις θα σου πάρω μια Ferrari 575 Maranello (κόκκινη, αγενείς) να πηγαίνεις τη γκομενίτσα βόλτα (αυτή θα τραγουδάει τα δικά της κι εσύ

θα ακούς μόνο τη μουσική του 12κύλινδρου).

Τώρα είσαι μικρός και δεν ξέρεις να το εκτιμάς, αλλά όταν μεγαλώσεις θα σου πάρω μια μηχανή πλαστογραφίας να βγάζει άριστα εκατόευρα, για να παίρνεις καραμέλες.

Τώρα είσαι μικρός... και θα σου πάρω ένα ωραίο πουλοβεράκι, αρκετά μεγάλο να το φοράς και του χρόνου!

Αντε, Καλή Χρονιά!

ΚΩΣΤΑΚΗΣ


Αγαπημένε μου Αγιε Βασίλη

Σε ευχαριστώ που δεν μου φέρνεις πούρα, γιατί τόσο η μαμά μου όσο και ο μπαμπάς μου θα τα θέλουν για τον εαυτό τους.

Σε ευχαριστώ που δεν μου φέρνεις ουίσκυ, γιατί τόσο η μαμά μου όσο και μπαμπάς μου θα με πλακώσουν στις μπούφλες αν μάθουν οτι πίνω κρυφά.

Σε ευχαριστώ που δεν μου φέρνεις γιαπωνεζούλες, αλλά αυτή τη σαντιγύ μήπως να το ξανασκεφτείς; Η Λιλή και η Μαρία μου είπαν οτι ξέρουν κι αυτές να την ανακατεύουν.

Σε ευχαριστώ που δεν μου φέρνεις Lamborghini, γιατί οι Ιταλοί είναι κακοί άνθρωποι - αλλά μήπως μπορείς να βρεις μια λευκή και αγνή Aston Martin Volante (οι Αγγλοι είναι φίλοι μας);

Σε ευχαριστώ που δεν μου φέρνεις Ferrari, αλλά μήπως να μου φέρεις μια μπουλτνόζα Caterpillar για να βγαίνω στην Πανεπιστημίου με ασφάλεια;

Σε ευχαριστώ που δεν μου φέρνεις μηχανή πλαστογραφίας, αλλά δε μου δίνεις εκείνα τα εκατόευρα να πάρω τις καραμέλες που είπες;

Σε ευχαριστώ πολύ για το πουλοβεράκι, μην ξεχάσεις όμως να κρύψεις καλά τα σκονάκια!

Καλή Χρονιά και ευχαριστώ και πάλι!
Κωστάκης

2 Comments:

Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ξυπνιο παιδι ο Κωστακης, και λαμπρο μελλον του διαγραφεται :-)

22/11/05 13:27  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Η μικρή Περσεφόνη καλεί τον Κωστάκη σπίτι της να παίξουν με τη Barbie ζαχαροπλάστη.

Θα έχει κλέψει σαντιγύ από την Τασία για να πασαλειφτούν και να ανακατευτούν όσο τους κάνει κέφι.

8/3/06 17:46  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ