Δευτέρα, Φεβρουαρίου 06, 2006

Ενα μπουκάλι γέλιο

Χθες μιλούσα σε τσατ με κάποια κοπέλα από Θεσσαλονίκη. Η συζήτηση ήταν τεχνικού ενδιαφέροντος, γύρω από HTML. Αρχάρια εκείνη, προσπαθούσα να τη βοηθήσω σε κάποιο πρόβλημα με την ιστοσελίδα της. Οπως πολύ σωστά είπε "ο γιατρός πρέπει πρώτα να βρει τις σωστές ερωτήσεις" κι έτσι πήρε κάποια ώρα μέχρι να συνεννοηθούμε.
Η συζήτηση λοιπόν μου έβγαζε κάποιο χαμόγελο - φαινόταν ευχάριστος άνθρωπος, από αυτούς που θέλεις να έχεις σε μια παρέα. Εκείνη όμως κάθε τόσο γελούσε. Ηταν προφανές, έστω κι αν γινόταν μέσα στο τσατ (άλλο το γέλιο που βλέπεις και ακούς κι άλλο το καλωδιωμένο ή εμφιαλωμένο). Εβρισκε το αστείο στη φράση, στην έκφραση, στο υπονοούμενο - και γελούσε.
Δεν ήταν το νευρικό γέλιο που βγαίνει αγχωμένο και ηρεμιστικό. Ηταν το αυθόρμητο, το γεννεσιουργό, το χαρούμενο.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μα πώς τα καταφέρνει και γελάει έτσι; Μα πώς το κάνει;
Αρχικά σκέφθηκα μήπως της λείπει το άγχος και άρα το γέλιο μπορεί να βγαίνει πιο ελεύθερο, αλλά δεν ήταν άνθρωπος χωρίς προβλήματα, ούτε καν "βλήτο" δηλαδή.
Στο τέλος άρχισα να σκέφτομαι μήπως γνωρίζει το μυστικό που πολλοί από εμάς δεν έχουμε βρει ακόμα.
Μήπως στραβά αρμενίζουμε, ακόμα κι όταν ο γιαλός δεν είναι στραβός, από συνήθεια ίσως;
Μήπως κάτι έχουμε χάσει τελικά;

Αγαπητή μου κυρία, σου εύχομαι ειλικρινά να γελάς πάντα - όλοι χρειαζόμαστε έναν "δάσκαλο" (δασκάλα εντάξει).
Αν το διαβάζεις αυτό, μην αποκαλυφθείς - κράτα το μυστικό σου, γιατί είναι μάλλον πολύτιμο.
Ευχαριστώ που μου χάρισες ένα μπουκάλι γέλιο :)

25 Comments:

Blogger Mirandolina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

κι εσυ σε μας χαμόγελο, μ αυτα και μ αυτα. Καλημερα.

6/2/06 11:44  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αγαπητέ Alobmar42,

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι πως όλη αυτή η πηγαία ευτυχία προκύπτει από την άκρως επιτυχημένη εγχείρηση αλλαγής φύλλου που πραγματοποίησα μόλις τον περασμένο μήνα.
Επιτέλους βρήκα την ταυτότητα μου και το χαμόγελο επανήλθε στα χείλη μου...

(Αστειεύομαι αγαπητοί μου, αστειεύομαι...)

6/2/06 12:49  
Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εμένα ακόμα και τώρα, μετά από 5 χρόνια internet addiction (πω,πω πόσο γρήγορα περνάνε), με αφήνει έκπληκτη η δυνατότητα να καταλάβεις τον χαρακτήρα του άλλου μέσα από λέξεις και φράσεις που απλά διαβάζεις στην οθόνη σου. Αυτοί που λένε οτι το ίντερνετ είναι απρόσωπο, είναι βέβαιο οτι δεν το έχουν δοκιμάσει ποτέ, είτε επειδή "δήθεν" σνομπάρουν, είτε επειδή φοβούνται να τολμήσουν. Η αλήθεια είναι οτι είναι βουτιά στα βαθειά στην αρχή (εγώ το ξέρω πολύ καλά αυτό :)), αλλά αυτό είναι μιά άλλη ιστορία).
Ασχετο. Αν συνεχίσει να χιονίζει έτσι, θα κάνουμε τρεις μέρες να βγούμε από το σπίτι μας. Μ΄αρέσει.

6/2/06 12:52  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@Mirandolina

Χαμόγελο η καλημέρα σου :)


@Λαμπρούκος

Λαμπρούκο, ο έρωτάς μας θα μείνει για πάντα κρυφός. Κανείς δε θα τον μάθει - εγώ, εσύ και το δίκτυο. Θυμάσαι που σε φώναζα Αλόμπουρκ;
(αναγραμματισμος χε χε)


@dora in e-space

Καλώς ορίσατε στο "ποτέ δε χιονίζει εδώ γμτ" φτωχικό μας. Τι να σας φιλέψουμε, για τις σωστές παρατηρήσεις σας;

6/2/06 13:06  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

εεε, γκαρσόν, ενα μεγάλο μπυκάλι στο 42, παρακαλώ...!!
(χιο-νι-ζει, χιο-νι-ζει...!!!)

6/2/06 13:47  
Blogger KV ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Alombar, δεν ξέρω αν το πήρες χαμπάρι, αλλά μας μετέφερες τα χαμόγελα μέχρι εδώ !!!

Καλημέρα, Κεφάτο το πόστ σου, παρόλες τισ (εύλογες;;;) απορίες του !

6/2/06 14:27  
Blogger Ladychill ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Πολύ μ' αρέσει που βγαίνει τέτοια αισθαντικότητα από ένα πληκτρολόγιο...

6/2/06 16:56  
Blogger Ladychill ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

σίγουρα μόνο οδηγίες ανταλλάσατε και έπεφταν τα χαμόγελα βροχή...;-)

6/2/06 16:57  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Άστα αυτά, φίλε Αλομβάρδε. Προχώρα στην ουσία, τελικά τι έγινε, τη χούφτωσες, βρε γερομπισμπίκη;

Λαμπρούκο, όταν βλέπω την φωτογραφία σου, αισθάνομαι μια πρωτόγνωρη έλξη. Λες να γίνω για χάρη σου gay?

Salaaaaaaam U Aleikuuuuum
(ειρήνη σε σας)

6/2/06 19:21  
Blogger Esther ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

κοιτα τον καθρεφτη σου Αλομπάρ, είμαι σίγουρη οτι θα βρείς δυο-τρείς ρυτίδες λιγότερες...μάλλον ανακάλυψες το δικό σου ονειρικό άρωμα ..που δεν κρύβεται ποτέ σε ένα μπουκαλάκι..

6/2/06 22:45  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@lemon
χιο-νι-ζει, χιο-νι-ζει

Τα παιδία παίζει, τα παιδία παίζει!


@KV

Φαίνεται οτι τα μπουκάλια του γέλιου φτάνουν πολύ μακρυά :)


@ladychill

Αν ανταλάσσαμε τίποτα ληγμένα, θα μας είχανε μαζέψει :)))


@Μαύρος Γάτος

Μήπως σε λένε Παπαγιαννόπουλο;;;
Σαγιονάρα!


@Esther

Ο Αλόμπαρ γλυκειά μου δεν έχει ρυτίδες κι ούτε πρόκειται!

6/2/06 23:10  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Είδες οι κώδικες επικοινωνίας...
Άντε να επικοινωνήσεις έτσι με έναν... κινέζο!

Ντόμπροι βιέτσερ!

7/2/06 01:54  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αν γράψω ότι βλέπουμε (ή ανιχνεύουμε) ό,τι ακριβώς θέλουμε να δούμε (ή να εισπράξουμε) θα το σοβαρέψω πολύ το πράγμα..?

:-)

..δεν έχουμε την εικόνα του "άλλου" απέναντι κι έτσι βασιζόμαστε στις δικές μας εικόνες..

7/2/06 02:38  
Blogger Ladychill ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γλυκιά μου σκορπίνα κανείς δε θα διαφωνίσει μαζί σου...κοροϊδίες γίνονται παντού στα φανερά, πόσο μάλλον στο διαδύκτιο που όλα είναι αφανή. Όμως καλή μου μπορείς να ζήσεις μια ζωή χωρίς ψευδαισθήσεις, χωρίς γλυκιές αυταπάτες, χωρίς όνειρα;;; Εμένα αν μου χάριζε κανείς γέλιο με πίξελ στην οθόνη θα του έλεγα ευχαριστώ κι ας μου έλεγε ψέματα. Με συνεχή καχυποψία δε γίνεται τίποτα...αφεθείτε!!!!!

7/2/06 08:51  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@rodia
Ως ένα βαθμό έχεις δίκιο, αλλά θα πρέπει να εξαιρέσουμε την περίπτωση που κάποιος είναι ανοιχτός σε ερεθίσματα και απλώς περιμένει με περιέργεια, χωρίς να περιμένει ειδικά κάτι. Από την άλλη, υπάρχει επίσης η περίπτωση να βλέπουμε στον καθρέφτη όχι τον εαυτό μας, αλλά αυτό που του λείπει, το συμπλήρωμα...

@skorpina
Ξανθιά γαλανομάτα με μεγάλα προσόντα είπες; Είμαι χορευτής εκ Παρισίων, είσαι ελεύθερη;
Πάντα με συγκινούσαν οι μεγάλες ακίνητες περιουσίες :)

@ladychill
Στην αρχή όλοι είναι αθώοι. Μόλις την πατήσουν γίνονται καχύποπτοι με το παραμικρό. Κάποια στιγμή το πράγμα ισορροπεί και μοιάζει με την πραγματική ζωή - προσέχουμε αλλά δε βάζουμε και φράχτες.

7/2/06 09:28  
Blogger Lion ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@ scorpina: ειμαι κοντοχοντρος με μπιροκοιλια, φαλακρος και ανεργος / καταχρεωμενος. Αναζητω ομορφη γυναικα με σκαφος. Παρακαλω στειλε μου οπωσδηποτε φωτογραφια του σκαφους.

7/2/06 09:53  
Blogger Ladychill ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

@alombar
Συμφωνώ μαζί σου. Ποιος είναι αυτός που δεν έχει πατήσει μπανανόφλουδα στη ζωή να νιώσει το αιφνίδιο πέσιμο; Όλοι μας! Εγώ όμως προτιμώ να παίρνω τα ρίσκα μου πάντα παρά να βάλω μόνωση για τυχόν κινδύνους. Εχουμε αρχίσει να λειτουργούμε και στη ζωή μας σαν πιθανά θύματα τρομοκρατίας, αποφεύγουμε κάθε πιθανή έκθεση από φόβο μήπως...μήπως τι όμως; Φοβάμαι πως αυτό γίνεται γιατί οι ίδιοι φοβόμαστε την έκθεση του εαυτού μας κι όχι τόσο του άλλου. Άλλωστε ένας ποιητής είχε κάποτε γράψει έναν αγαπημένο στίχο : "κι αν τα κρυμμένα μας φανερωθούν πόση θ' αντέξουν τόση φωταψία..." Ψηφίζω έκθεση...Καλημέρα!

7/2/06 11:07  
Blogger Xνούδι ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

εγω πάλι απόψε βρήκα ένα σακουλάκι με χαμόγελα στα coments μου. Σε ευχαριστώ που το άφησες εκεί

:-)

Kαλησπέρα

7/2/06 22:29  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

"..υπάρχει επίσης η περίπτωση να βλέπουμε στον καθρέφτη όχι τον εαυτό μας, αλλά αυτό που του λείπει, το συμπλήρωμα..."

Αυτό ακριβώς εννοώ φίλε μου:-) την εικόνα που θέλουμε, αυτή που έχουμε ανάγκη, αυτή που χρειαζόμαστε βλέπουμε.

Αναφερόμενη σε μένα, βλέπω εδώ μέσα ένα σωρό αδέρφια.

8/2/06 03:21  
Blogger Mikrouli ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Είδες και απόειδες από τον άλλο Σκορπίνα μου και έτσι έκανες πάλι το δαχτυλάκι σου και πάλι οι προτάσεις βροχή!
Φτού σου κοπελάρα μου!
*στο σκάφος αναφέρομαι! Γένος θυληκού δεν είναι και αυτό;*
:-Ρ

@Ντάντυ: Έρχομαι να συμφωνήσω με τον Μαύρο Γάτο! Την κουτούπωσες πάλι! *την κατάσταση καλέ!*

Τα φιλιά μου στους συν-βλόγερς
Σμουτσ!

9/2/06 05:56  
Blogger Lion ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Τα πλοια παιρνουν ψυχη και γενος αναλογα με αυτον που τα ταξιδευει. Που πολλες φορες δεν ειναι ο ιδιοκτητης.
Πολλα πλοια ειναι γενους θυληκου, γιατι πολλοι αντρες ξανοιγονται στην θαλασσα. Αλλα ξερω αρκετα πλοια γενους αρσενικου, που τα ταξιδευουν καπετανισσες.

Υ.Γ. Δεν εκανα καμμια προταση στην Σκορπινα - ξαναδιαβαστε το σχολιο μου. Οι προτεραιοτητες μου ειναι σαφεις και φωτογραφια ακομα δεν εχω λαβει. Οποτε δεν μπορω να αποφανθω για τιποτα.

Υ.Γ. Ζηταω συγνωμη απο τον alombar42 για την καταχρηση του χωρου και το εκτος θεματος σχολιο. Ξερω ομως οτι αυτος θα καταλαβει.

9/2/06 09:40  
Blogger Marina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αλομπάρ42, αφού άρχισε η Δευτέρα σου με χαμόγελα ετοιμάσου για το σβκ να είναι τίγκα στη χαρά και στα γλέντια..

Σκορπίνα, βαρέθηκες βλέπω το Μοναστήρι και τόρριξες στους μπυρόβιους..μέσα στη φωτο της σκάφης που θα του στείλεις βάλε και τον εαυτό σου μέσα!

9/2/06 11:27  
Blogger Pegasus ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Το ξέρεις πως πάντα βρίσκεις τρόπο να με κάνεις να χαμογελώ; :)))

Και ένα αξίωμα: Το γέλιο είναι ζωή!!! (αυτές τις μέρες πρέπει να ξεπέρασα κατά εκατό χρόνια τα χρόνια που μου έχει τάξει η μοίρα! :Ρ)

10/2/06 02:31  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ΤΟΞΕΡΑ! ΤΟΞΕΡΑ!!!

Έτσι εξηγείται το γεγονός πως ήσουν απόλυτα ενήμερος για τους Horny Chatterers μου!

Χεχεχε

8/3/06 10:04  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αν δεν με έλεγες φαντασμένο, θα σου απαντούσα οτι εμείς τα χτίσαμε αυτά τα μαγαζιά :)

8/3/06 10:24  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ