Σάββατο, Φεβρουαρίου 04, 2006

ΚΙΝΔΥΝΟΣ - ΘΑΝΑΤΟΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Το Υπουργείο Υγείας εξέδωσε έκτακτη ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία το Ιστολογείν (Blogging) μπορεί να προκαλέσει καρκίνο των πνευμόνων, κίρρωση του ήπατος, αποβολές, ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες, χαμηλά επίπεδα σπέρματος, ζημία εγκεφαλικών ιστών, μυϊκή δυστροφία, αμνησία, παράλυση αριστερού ποδιού, εσωτερική αιμορραγία, άγνοια του τι παίρνεις, βλακεία, ρέψιμο, ανεπάρκεια υδατανθράκων, αμέλεια, αργή κίνηση, γραφειοκρατία, αποδάσωση, σεξουαλικές αγριότητες, έλλειψη προσωπικότητας, πληθωρισμό, βαριά δυσλειτουργία μηχανισμών, συμφορά, αναφορά, αποφορά, λογοκλοπή, μοντυπιτονισμό, ανεπιβεβαίωτο σύνδρομο, ενοχοποίηση, διαγραφή από το κόμμα, αναλφαβητισμό, σαρκασμό, παραψημένο μπρόκολο, παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας λόγω αύξησης του φαινομένου του θερμοκηπίου, μετάνοια, μεταμέλεια, μαζική εξάλειψη, μείωση όζοντος, διαρροές αερίων, συχνουρία, κουτσομπολιό, σύνδρομο πάνω κάτω, εντός εκτός και επί τα αυτά, νεκροφιλία, τρύλισμα, καγκουρογαμόσαυρο, υψοφοβία, στέρηση σεξουαλικότητας, ξεφούσκωμα μυών και γάτων, πολιτική απληστία, δυναστεία, παροπλισμό, συνάχι, απενοχοποίηση, δυσλεξία, εμβολισμό,εμβολιασμό, εμβόλιμο δαμαλισμό, χαμηλή βαθμολογία σε κανονικοποιημένες εξετάσεις, πανικό, απομυθοποίηση, ασύμμετρα δίδυμα, ανοργασμικό σύνδρομο, ακύρωση ραντεβού, απότομες διακοπές στα προκαταρκτικά του σεξ, διακοπές στη Χαβάη, μέγιστη πολυλογία, διακοπές φωτός, ρευματισμούς, Ρέμο, αθανασία είσαι σκληρή, μπιμπίκια, βούλωμα λουτροκαμπινέ, φακίδες, τι παίρνεις δε μας λες, μπλοκάρισμα ανελκυστήρα, κακή ορθογραφία, βιτσιόζικη συμπεριφορά, απώλεια πρωτοτύπων, μαζικές καταστροφές, πυρκαγιά, δυσπεψία, πολλαπλούς οργασμούς, πλημμύρα, άμπωτη, σκλήρυνση κατά πλάκας και κατά ντιβιντί, αναρχία, ποδάγρα, πορνογραφία και Γενική Αποτυχία στη Ζωή.

16 Comments:

Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Δεν γκρίνιαξα, πού είδες τη γκρίνια; Γυναίκες... κρίνουν εξ' ιδίων τα αλλότρια!

Οπωσδήποτε βέβαια ανησυχώ - κυρίως για την κακή ορθογραφία.

4/2/06 08:38  
Blogger mickey ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Προφανώς, το Υπουργείο Υγείας σε έχει προσλάβει ως σύμβουλο, επειδή έχεις μελετήσει επισταμένα πολλά ποστάκια και σχόλια σε διάφορα blogs - για ένα τουλάχιστον είμαι απόλυτα βέβαιος ;) Η λίστα θα μπορούσε πάντως να είναι και μικρότερη - ή και μεγαλύτερη, ποιος ξέρει;

4/2/06 10:55  
Blogger ViSta ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Περιεργο... απο τοτε που μου αφιερωσες το τραγουδι με τον Γαρύφαλο οπου δω αναφορα σε ανορθογραφιες, το περνω προσωπικα... περιεργο πως μπορει να κολλησει κανεις σε μια λεξη...

Αμα ολα αυτα μπορει να τα προκαλεσει το ιστολογειν, τοτε να συνεχισω. Η "στέρηση σεξουαλικότητας" με ανησυχει λιγουλακι, αλλα με τα επιπεδα που εχω, ισως να μου εκανε καλο και να επιστρεψω στην νόρμα ;-)
Kατα τα αλλα μου μενει μονον να ευχηθω
"εις ανωτερα εσχατα!" :-)

Την καλημερα μου :-)

4/2/06 11:07  
Blogger Μαύρος Γάτος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Χτες κάποιος μού ευχήθηκε να μού καεί τι πισί κι εγώ του είπα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και το εννοούσα!

Όπως οι φεμινίστριες το '80 έκαψαν τα σουτιέν τους και τραβούσαν τα βυζιά τους, έτσι κι εμείς να κάψουμε τα πισιά μας. Η μόνη λύσις.

Καλημέρα

(και μην ακούσω την ερώτηση "και να τραβάμε τι;")

4/2/06 12:37  
Blogger Rodia ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μπορείς άνετα να προσθέσεις και την κώφωση, που μόλις έπαθα!

:-)

άσχετο: Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Η ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ

4/2/06 16:04  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εμένα μου προκάλεσε διάθεση για ζωή, και δεν το αλλάζω με κανένα νέο προιόν!!

4/2/06 16:08  
Blogger raffinata ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

το εμβόλιο πότε θα κυκλοφορήσει;

4/2/06 17:49  
Blogger Esther ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Γαμώ!!!!!τέλεια-τέλεια-τελειά.Μπορείς να το επικαλεστείς στη δουλειά , να θεωρηθείς handicap και να μην απολύεσαι με τίποτα λογω discrimination?μμμμ...

4/2/06 22:10  
Blogger Markos ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Βρε να πάρει....
Είχα μια ελπίδα ότι ο πονοκέφαλός μου ήταν από το bloging.
Δεν βλέπω όμως τον πονοκέφαλο στη λίστα.
Πρέπει τώρα να ψάξω αλλού την αιτία :-))

5/2/06 16:13  
Blogger lemon ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

ΜΙΑ ΩΡΑ???? Πάνο, έχετε χιούμορ…

Alombar42 μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς-να ανεβάσω τα κείμενά μου επάνω, να είναι ΔΙΠΛΑ στα recent posts κλπ, και όχι εκεί ΚΑΤΩ που είναι πεσμένα τώρα?? Λέω, μήπως απλά λείπει κανένα «/» ή «>» από το σωστό σημείο…εε?? Ευχαριστώ πολύ… :)

5/2/06 18:51  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Αγαπητέ alombar42,
Π΄ρεπει να σου πω επιπλέον πως από τότε που άρχισω να ιστολογώ μυρίζουν τα πόδια μου, αερίζομαι τζουφιως, και έχω πάεθι τερηδόνα στα δόντια.
Τα αναφέρω γιατί το συμπτοματολόγιο σου δεν είναι πλήρες.

6/2/06 08:33  
Blogger Λαμπρούκος ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Λεμονίτα τι γκρινιάζεις αφού σου έδωσα λύση. Και μή ξεχνάτε "Λαμπρούκος για Νομάρχης"

6/2/06 08:34  
Blogger alombar42 ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Ευχαριστώ σας για τα σχόλια :)
--

@mickey
Δεν είναι τα σχόλια που διάβασα και με επηρρέασαν. Το πρωτότυπο είναι από άγνωστη πηγή, τουλάχιστον 13 χρόνια πριν και περιέχει μόνο αρνητικά σημεία. Ψάξε τη φράση (με εισαγωγικά) "The Surgeon General has determined that MUDding can".

@Vista
Να κάνω κι εγώ μια ευχή - ειδικά για σένα!
Τα αγκαθακριστότερα έρχονται :)

@Μαύρος Γάτος
Το 80 ήταν; Δηλαδή οι σημερινές 25άχρονες τα έχουν ξεχειλώσει;!

@rodia
Να γνωρίσεις το φίλο σου στη Vista ;)

@lemon
Η αισιοδοξία δεν κρύβεται!!

@Πάνος
Υπάρχουν κλινικές απεξάρτησης από το Ιντερνετ στην Αμερική (και αλλού)...

@raffinata
Είδες πόσα πράγματα προκαλεί όμως; Μεταξύ αυτών, διακοπές στη Χαβάη!

@Esther
Τα καλά και συμφέροντα - εκπληκτική η σύλληψη!

@Use_Your_Illusion
Ασε, είναι ήδη απομονωμένοι στο Ιντερνετ (τώρα ποια πλευρά είναι πράγματι απομονωμένη, θα δείξει)...

@Markos
Μου ξέφυγε, μου ξέφυγε (άλλωστε ο πονοκέφαλος δεν είναι σύμπτωμα, μάλλον αιτία είναι - για γκρίνιες, αν κρίνω από τις γυναίκες).

@Λαμπρούκος
Κύριε Νομάρχα ευχαριστώ για τις προσθήκες - τιμή μου :)
(τις λύσεις αφήστες τις για τους ειδικούς - να πάρουμε κι εμείς καμμιά μίζα)

6/2/06 09:22  
Blogger Unknown ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

OYAOY

6/2/06 13:48  
Blogger Marina ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Μμμ! Λίαν ενδιαφέροντα μερικά απο αυτά!
Θέλω και εγώ. Λές να τα αποκτήσω αν μπλογκάρω πιό πολύ?

15/2/06 14:57  
Blogger NinaC ΨΙΘΥΡΙΣΕ...

Εγώ μόνο τη χλαπάτσα φοβάμαι. Επομένως μπορώ να συνεχίσω να ιστιολογώ ανενόχλητη!

8/3/06 10:07  

Δημοσίευση σχολίου

<< ΠΙΣΩ